مبل شویی و شستشوی مبل در منزل | تعرفه1402

مبل شویی در منزل

مبل شویی در منزل

انجام انواع خدمات مبل شویی توسط مجموعه سه سوت کارپت در تمامی مناطق به صورت تضمینی انجام می شود و تمامی فعالیت ها در جهت جلب رضایت مشتری و ارائه با کیفیت ترین خدمات است و همچنین به دلیل استفاده از مواد با کیفیت و حساسیت زیاد در روند تهیه آنها از نتیجه کار خود در شستشوی مبل در منزل اطمینان داریم،  می شود.

مبل شویی در منزل و در محل چگونه انجام می شود؟

“شستشوی مبلمان” شامل اقدامات و فعالیت هایی می باشد که روی مبل های شما در منزل انجام می شود این روند باید دقت زیادی داشته باشیم تا بتوانیم کاری با کیفیت را به شما تحویل دهیم.

درخواست قالیشویی، مبل شویی و رفوگری
درخواست قالیشویی، مبل شویی و رفوگری

نکته قابل توجه در شستشوی مبل در منزل این است که مبل ها بدون جابه جایی شست و داده میشوند و این کار رو به روی شما انجام می شود میتوانید نظارت کامل داشته باشید.

و همچنین از آنجایی که مبل شویی در منزل در محل و منزل شما انجام می شود باید با ظرافت و نهایت تمیزی این کار انجام شود و شما بر نحوه تمیز کردن مبل  آشنا شوید و بتوانید بر تمام مراحل آن نظارت داشته باشید.

به همین دلیل سرویس کاران باید از تجربه بالایی در شستن مبل در منزل  برخوردار باشند و در جهت جلب رضایت مشتری  به نیرو ها آموزش مداوم داده شود و از نیرو های متخصص در مبل شویی در منزل تهران  استفاده شود و علاوه بر مناسب بودن قیمت شستشوی مبلمان در منزل به نکات ایمنی و تخصصی هم توجه شود.

همانطور که میدانید انواع مبل ها و پارچه های استفاده شده در مبل های متفاوت است و در روند مبل شویی در منزل هر کدام موارد خاصی باید رعایت شود که البته نیروهای 3 سوت کارپت در این زمینه اطلاعات کافی دارند.

مبل شویی در محل

نکات مهم در مبل شویی در منزل که باید بدانیم چیست؟

مبل ها مانند فرش و قالی نیستند و قابلیت شست و شو با آب و انواع شوینده ها را ندارند و فقط باید پارچه رویه آنها شست و شو داده شود تا محتویات درون مبل آسیبی نبینند زیرا در صورت رسیدن آب به محتویات درون مبل ها امکان رنگ پس دادن زیاد است.

استفاده از دستگاه هایی که استاندارد های آنها سنجیده شده بخش بسیار مهمی از کار مبل شویی می باشد و سرویس کاران باید آموزش های لازم در مبل شویی در منزل را دیده باشند برای بدست آوردن نتیجه بهتر از لکه بری از روی مبل بهتر است به کیفیت دستگاه خشک کن ها دقت داشته باشید که از نوع قوی ای باشند.

شیوه مبل شویی در منزل  با دستگاه های دریلی و و همچنین اسپری وکیوم به این صورت هستش که شوینده مورد استفاده به صورت کف روی پارچه ها استفاده می شود بنابراین بعد از انجام روند شست و شو و لکه بری به واسطه خشک کن فرآیند جمع آوری کثیفی و شوینده ها انجام می شود.

درخواست قالیشویی، مبل شویی و رفوگری
درخواست قالیشویی، مبل شویی و رفوگری

مزایای مبل شویی در خانه چیست؟

  • نیازی به پرداخت هزینه حمل و نقل و جابجایی مبل های نیست
  • مشتریان می توانند بر فرآیند شست و شوی مبل ها نظارت داشته باشند.
  • لکه بری تا زمانی که مشتری بخواهد ادامه داده می شود.
  • هیچ گونه کثیف کاری و آب ریزی در محیط صورت نمیگیرد.
  • از شوینده های با کیفیت استفاده می شود.

بهتر است بدانید: شستشوی کاور مبل

ویژگی مبل شویی خوب چیست؟

مبل شویی در منزل جنوب تهران و همچنین مبل شویی در منزل غرب تهران  و مناطق مختلف تهران از ویژگی های مجموعه سه سوت کارپت می باشد همچنین عده زیادی در این شغل فعالیت دارند اما شما به عنوان مشتری باید فرق مبل شویی خوب همراه با خدمات با کیفیت را نسبت به سایر آنها بدانید.

  1. حتما توجه داشته باشید که فعالیت این مراکز به صورت رسمی باشد
  2.  باید این اطمینان به مشتری داده شود که تمام خدمات ضمانت دارند و با تضمین صورت میگیرند
  3. شرکت موظف است از شوینده ها و دستگاه مبل شویی درجه یک استفاده کند و هزینه ای از این بایت نباید از مشتری گرفته شود.
  4. سرویسکاران باید مجهز به انواع شوینده های مناسب و دستگاه شستشوی مبل مناسب باشند و نسبت به کاری که انجام میدهند تعهد فنی و اخلاقی داشته باشند.
بیشتر بخوانید  قالیشویی در پیکانشهر | مبل شویی در پیکانشهر | رفوگری در پیکانشهر

ویژگی مبل شویی خوب

نکات نگهداری قبل و بعد از مبل شویی چیست؟

گرد و غبار به تدریج برای پارچه مبل ها می تواند مضر باشد بنابراین باید به صورت مداوم گردگیری شوند که با جارو برقی این کار را به راحتی می توانید انجام دهید .

مایعاتی که روی مبل ریخته می شوند به همراه گرد و غبار های باعث ایجاد لکه های سختی می شوند برای جلوگیری از این مشکل میتوانید از کاور مبل استفاده کنید.

از دستمال مرطوب برای پاک کردن غبار از روی مبل های چرم طبیعی و غیر طبیعی استفاده کنید.

چگونه مبل شویی در خانه بدون کثیف کاری انجام می شود؟

بسیاری از مشتریان از بابت آب ریزی حین “مبل شویی در منزل” و همچنین قیمت مبل شویی در منزل نگران هستند. اما ماهیت شست و شوی مبل این نیست و در واقعیت روند شست و شو به صورت خشک شویی می باشد.

در ابتدا شوینده به صورت کف بر روی پارچه ریخته و تزریق می شود و در ادامه توسط خشک کن قوی جمع آوری می شود.

انواع شوینده ها عناصر اصلی برای شست و شوی انواع مبل ها می باشند و حتی به درون بافت پارچه ها هم نفوذ نمی کنند.

مبل شویی ارزان و مبل شویی در منزل در قالیشویی سه سوت این امکان را به شما می دهد که هر مبلی با هرجنس پارچه ای که دارد در کوتاهترین زمان و با تخصصی ترین پرسنل تحویل بگیرید.

درخواست قالیشویی، مبل شویی و رفوگری
درخواست قالیشویی، مبل شویی و رفوگری

مبل شویی در منزل ،امروزه دغدغه بسیاری از خانواده ها می باشد.

مبل ها به دلایل مختلفی کثیف می شوند:

خرده های غذا و آشغال های ریز در لابه لای آن جمع می شوند

انواع و اقسام نوشیدنی ها روی آن می ریزند.

گرد و غبار ، خاک و آلودگی های دیگر را در الیاف خود دارند.

اهمیت شستشوی مبلمان بالاست و برای خراب نشدن مبل هایمان باید بهترین روش را انتخاب نماییم.

بهتر است بدانید: مبل شویی در ولنجک

با پیشرفت تکنولوژی و استفاده از شست‌شوهای مکانیزه، کار راحت شده است و شما می توانید به‌راحتی و با خیال راحت، شست‌شوی مبلمان‌تان را به قالیشویی سه سوت بسپارید.

مبل شویی در منزل

 شست و شوی مبل کار بسیار راحتی است اما نیاز به وقت ، لوازم شستشوی مناسب و همچنین مهارت دارد.

می توانید برای شستشوی مبلتان با استفاده از دستگاه ، از طریق فرم ثبت سفارش انلاین قالیشویی سه سوت استفاده نمایید.

خدمات مبل شویی در منزل :

خدمات شست و شوی مبل شویی در منزل شامل موارد زیر می باشد:

  • کوسن
  • پشتی
  • مبل
  • و به طور کلی هر پارچه ای که از یک حجم خاص ساخته شده و نیاز به شستشو دارد ، می شود.
  • انواع مبلمان کلاسیک و مدرن
  • تشکچه

مراحل مبل شویی در منزل

مراحل شست و شوی مبل در منزل

شستشوی مبل در منزل بر اساس مراحلی خاص انجام می پذیرد، در این مقاله قصد داریم این مراحل را به صورت کامل به شما توضیح داده تا آگاهی کاملی نسبت خدمت شستن مبل در منزل توسط تیم مجرب و حرفه ای قالیشویی سه سوت بدست بیاورید. این مراحل به صورت کاملا استاندارد و مناسب انجام می شود که عبارت است از:

  • آماده سازی محیط

برای شستشو مبل در منزل توجه داشته باشید که حتما محیط مد نظر برای شستن و قرار دادن مبل در آن، از هرگونه اشیاء و وسایل آسیب زا پاکسازی می شود تا خسارتی به مبل وارد نشود.

  • لکه‌گیری با پاک‌کننده‌های مخصوص

از مهمترین اقدامات شستن مبل در منزل، شناسایی لکه های موجود بر روی مبل می باشد که میتواند شامل لکه های متنوعی چون لکه قهوه، لکه جوهر، لکه روغن و انواع لکه های دیگر باشد. پس از آن حتما با یک پاک کننده ی مناسب و مخصوص اقدام به لکه گیری از آن انجام میشود.

  • آزادسازی مبل

در نظر داشته باشید که برای شست و شوی مبل در منزل همراه با کیفیت بالا در آن، هرگونه براش، پتو و پوشش های مبل از آن جدا می شود تا به سطح اصلی مبل خود دستیابی پیدا شود و در فرایند شستشو مبل به صورت کامل و صحیح این فرایند را مورد انجام قرار می گیرد.

  • استفاده از محلول شوینده

در این مرحله با استفاده از محلول های شوینده مرغوب و مناسبی که قالیشویی سه سوت در نظر دارد، برای از بین بردن لکه های موجود بر روی مبل انجام می شود. قابل ذکر است که حتما از محلول شوینده مناسب شستشو مبل استفاده می شود تا از ضمانت کیفیتی شستشو خود اطمینان حاصل کنید.

  • تمیز کاری

پس از اتمام فرایند انتخاب مواد شوینده مناسب مبل، همراه با یک مرطوب کننده یا اسفنجی ملایم، محلول مورد نظر، روی سطح مبل و لکه هدف روی مبل ریخته می شود و با حرکات دایره ای، به آرامی توسط تیم قالیشویی سه سوت شروع به تمیز کاری می شود.

  • شست‌شو

پس از آنکه فرایند ماساژ دادن سطح مبل همراه با محلول شوینده را انجام شد، نوبت به شستشو آن می رسد که نقطه ی مورد نظر به آرامی مورد شستشو قرار میگیرد تا هیچگونه مورد آسیب به بدنه مبل ایجاد نکند.

  • خشک کردن

پس از شست و شو مبل در منزل، مرحله آخر که بسیار مهم می باشد، مرحله “خشک کردن مبل در منزل” است. برای شروع، پارچه‌های تمیز و خشک را برای جذب رطوبت به سطح مبل گذاشته می شود و با دقت کافی، آن را مورد فشار دادن قرار میدهیم تا رطوبت جذب شود. سپس، مبل را به یک محیط خشک و هوای طبیعی منتقل می شود و آن را در معرض هوای تازه و خشک قرار می دهیم. در نهایت از آن اطمینان حاصل می کنیم که محیطی که مبل در آن قرار داده شده است، دارای مه نباشد تا از بوی نامطبوع و رطوبت زیاد جلوگیری کند.

بیشتر بخوانید  قالیشویی در ونک | رفوگری در ونک | مبل شویی در ونک

مراحل مبل شویی در منزل با استفاده از دستگاه

1-بخارشویی

بخار خارج شده از دستگاه شوینده با درجه حرارت بالا بر روی مبل می نشیند. برای از بین بردن گرد و غبار و سایر ذرات ناسالم از سطح مبل استفاده می شود. و هیچ گونه خیسی و اثرات مضر از خود به جا نمی گذارد.

در نتیجه ، خراب شدن و جمع شدن پارچه کاهش یافته و تنها در چند ساعت می توان کل مبلمان را تمیز کرد.

علاوه بر اینکه مبلمان را به طور قابل توجهی تمیز می کند هزینه کمی هم دارد.

2-استفاده از مواد شوینده

از محصولات شیمیایی و شوینده ایمن استفاده می شود و برای انواع پارچه ها از جمله چرم مورد استفاده هستند. در این روش از شامپوی خشک و فوم های شوینده استفاده می شود و به طور موثر خاک را از بین می برد و در کوتاه ترین مدت  خشک می شود. در واقع ، تقریباً بلافاصله می توانید بعد از اتمام تمیز کردن مبل روی آن بنشینید.

محلول های فوم با فشار روی مبل نشسته و روی لکه ها متمرکز می شوند و برای مدت کوتاهی به جنگ با لکه ها می پردازند. از آنجا که می توان میزان کف را توسط کاربر کنترل کرد ، احتمال آسیب رطوبت کمتر است.

3-خشک کردن

برای خشک کردن و پاک کردن فوم هایی که روی مبل جا خوش کرده اند. از قسمت مکنده دستگاه مبل شور استفاده می شود. همه کثیفی ها به همراه آب و کف توسط دستگاه مکیده می شوند و به مخزن آب های کثیف دستگاه منتقل می شوند.

خشک کشویی یک مهارت است و به دستان متخصصی که آن را انجام می دهد ربط دارد. اگر متخصص مربوطه در این مورد بسیار ماهر باشد تمام رطوبت مبل را جذب کرده و درنهایت تقریبا یک مبل خشک شده را به شما در منزل تحویل می دهد.

مبل شویی ارزان

مبل شویی ارزان علاوه بر تمیزی، باعث افزایش عمر مفید مبلمان هم می شود.

به‌شرطی که به‌صورت اصولی و توسط  شخص مجرب انجام گیرد.

قالیشویی سه سوت با بهره ‌گیری از متخصصان باتجربه و همین‌طور دستگاه‌ها و مواد درجه‌یک ، خدمات شست وشوی در محل را با بهترین کیفیت و در سریع‌ترین زمان ممکن، به شما ارائه می‌دهد.

شست و شوی مبل در منزل یکی از سرویس‌های پرطرفدار و کارآمد در حوزه‌ی شست‌شو می باشد.

در این روش دیگر نیازی به جابه جایی مبل ها نیست .

همین‌طور دیگر لازم نیست نگران کهنگی رویه مبل یا خوابیدن پف مبل در اثر شستشو باشید.

بهتر است بدانید: بهترین مواد شوینده مبل

خدمات شستشوی مبلمان با بررسی مبلمان شما آغاز می شود.

برای تعیین بهترین رویکرد ، نوع پارچه ، رنگ و سن مبلمان را بررسی می کنند.

سپس ، هر کثیفی بر روی نیمکت ، صندلی ، تشک یا مبلمان شما که به نظر می رسد نیاز به توجه بیشتری دارند ، با دقت می شویند.

در آخر نظر شما را در خصوص تمیز شدن آن خواهند پرسید.

خدمات شست و شوی مبل

نکات لازم برای شست‌شوی مبل

  •  اگر نوشابه روی مبلتان ریخت، آن راخیلی زود تمیز کنید؛ برای این کار کمی نمک روی لک بپاشید و بعد با اسفنج خیس، آن را پاک کنید تا اثری از لکه باقی نماند.
  • اثر سوختگی یا زردی سیگار را هم می توانید با یک حبه قند، از بین ببرید. روش کار ساده‌ است. قند را روی لکه بمالید و آن ‌قدر این کار را ادامه بدهید تا پاک شود. اگر این لکه بر روی الیاف مصنوعی ایجاد شده باشد، می توانید با آبلیمو آن را پاک کنید.
  • اگر جنس رویه مبل شما از پارچه‌های کرک‌ دار است ، با کمی شیر آن را خیس و با مقداری پنبه لکه را پاک کنید و در آخر با آب و صابون لکه شیر را هم از بین ببرید.
  • لکه جوهر روی مبل را هم می شود از بین برد. مراحل کار به این ترتیب است؛ اول آن را خیس کنید و کمی نمک روی لکه بریزید؛ بعد با پنبه محل را تمیز کنید. راه دیگر‌ای هم وجود دارد، اول محلول گلیسیرین و آمونیاک را روی لکه بمالید و بعد با آب و پودر دستی رویه مبل را شست ‌وشو بدهید.
  • برای پاک کردن لکه چربی روی مبل هم، باید کمی محلول نمک و الکل روی آن بمالید. اگر جنس رویه مبل ، پارچه ابریشمی باشد ، راه ساده ‌تری هم وجود دارد، با یک برگه کاغذ خشک ‌کن روی قسمت لک شده را بپوشانید و اتوی داغ را محکم روی اون فشار بدهید تا لکه ناپدید شود.
بیشتر بخوانید  فرش شویی

برای شستن مبل با میزان کثیفی متوسط تقریبا 2 الی 5 ساعت زمان نیاز است. و در این مدت فعالیت هایی مانند تمیز کردن کوسن ها ، شستشوی مبل ها، و تمیز کردن بخش های چوبی  مثل پایه ها و کف ها و همچنین خشک کردن مبل انجام می شود.

این دستگاه ها به دلیل اینکه پاشش و آبکش همزمان دارند مانع ورود آب به ابر های مبل می شود و به این صورت ابر های مبل تغییر شکل پیدا نمیکنند و آسیبی به مبل ها وارد نمی شود. و همچنین این دستگاه از قبل بر روی انواع پارچه و مبل تست شده اند.

با گذشت ۳ الی ۴ ساعت بعد می‌توانید از مبلمان استفاده کنید.

با توجه به اندازه هایی که دستگاه های مبل شویی دارند به راحتی قابل حمل هستند و نیازی به جابه جایی مبل ها نیست و دستگاه توسط سرویس کاران جابه جا می شوند. و فقط کافیست که فرش کنار مبل را جمع کنید تا خیس نشوند و در آخر هم تمام آلودگی ها توسط دستگاه مکش جمع می شوند.

هزینه مبل شویی ارزان بر چه اساسی تعیین می شود؟

  • نوع مبلمان (راحتی، استیل، کلاسیک، سلطنتی و…)
  • جنس پارچه مبلمان (ساتن، کتان، چرم و…)
  • تعداد نشیمن گاه مبل
  • نوع رویه کوبی مبلمان
  • تعداد کوسن ها
  • مواد شوینده مبل (سفارشی یا عادی)
  • خدمات دلخواه مشتری
درخواست قالیشویی، مبل شویی و رفوگری
درخواست قالیشویی، مبل شویی و رفوگری
  1. مبل شویی ارزان با دستگاه چیست؟

مبل شویی با دستگاه درواقع بهترین و تخصصی ترین سرویس مبل شویی است.مبل شویی با دستگاه به این صورت است که ابتدا شوینده مناسب برای مبلمان شما روی مبلتان پخش می‌شود.بعد با دستگاه مبل شویی این شوینده از مبلمان خارج میشود.به صورتی که این دستگاه دارای مکشی قوی است که تمامی آلودگی‌های درون مبلمان را نیز خارج می‌کند.

  1. آیا میتوان در برس مبل شویی برای صندلی خودرو استفاده کرد ؟

بله ولی به علت حساس بودن پارچه روکش صندلی خودرو این کار باید با صبر و حوصله و دقت انجام شود . نکات زیر را مد نظر داشته باشید :۱،  ابتدا بایستی توسط اسپری مواد شوینده با کیفیت بر روی صندلی خودرو اسپری شود تا جرم ها راحت تر بتوان شستشو داد    ۲.  در صورتی که از فرچه مبل شویی استفاده میکنید دور آن را بسیار کم کرده و ابتدا آب و کف بر روی فرچه بیاید و بعد صندلی شستشو شود ( در صورتی که از آب گرم استفاده شود کار راحت تر خواهد بود   ۳. از فشار بیش از اندازه به صندلی خودداری نمود.  ۴. توسط مکنده ( جاروبرقی) آب جمع آوری شود .

  1. آیا میتوان از فرچه مبل شویی برای موکت و فرش استفاده نمود ؟

در صورتی که اندازه کم باید میتوان استفاده نمود ولی در صورتی که نیاز باشد فرش و یا موکت با ابعاد بزرگ شستشو شود بهتر از پولیشر استفاده گردد .

  1. تفاوت میان دستگاه های مبل شوی صنعتی و مبل شوی خانگی در چیست؟

دستگاه های مبل شوی خانگی عمدتا دارای ابعاد کوچک ، حجم مخزن کم و موتور خانگی هستند که برای استفاده هفته ای یک یا دو بار ساخته شده اند و قیمت مبل شویی مناسبی دارند. دستگاه های مبل شوی صنعتی دارای موتور صنعتی دو پروانه ، حجم مخزن بزرگ و برای استفاده تا ۲۰ مرتبه در هفته ساخته شده اند . هر دو تقریبا یک عمل را انجام میدهند و تقریبا کیفیت کار نزدیک به هم دارند.

  1. برای مبل شویی بخارشوی بهتر است یا دستگاه های مبل شوی Green ؟

دستگاه های بخار شوی صنعتی امکانات زیادی دارند از قبیل نظافت مبل و صندلی ، پرده ، موکت ، سنگ و سرامیک و شیشه و…   ولی از لحاظ قیمتی بسیار بالاتر از دستگاه های مبل شویی Green هستند.اگر فقط برای مبل شویی و صندلی شویی میخواهید دستگاهی تهیه کنید بهتر است از دستگاه های مبل شوی Green استفاده کنید . اگر میخواهید دستگاهی همه کاره و سبک تهیه کنید میتوانید از بخارشوی صنعتی Desiderius استفاده کنید.

4/5 - (4 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *