خدمات مبل شویی

خدمات مبل شویی

خدمات مبل شویی با قالی شویی سه سوت

خدمات مبل شویی

امروزه افراد همه کارشان را روی مبل انجام می دهند مثل خوردن غذا ، خوابیدن ، کار کردن و… که ممکن است باعث کثیف شدن ان بشود . لک شدن مبل امری اجتناب ناپذیر هست . از طرفی به خاطر قیمت های سرسام اور باید بسیار مراقب مبل ها بود و در زمان کثیفی به صورت اصولی ان ها را شست.

مبل هایی که در منزل دارید امروز برای خودشان سرمایه محسوب می شود!! اگر به این فکر می کنید که می توانید خودتان با مواد شوینده این کار را بکنید باید بگویم سخت در اشتباهید و با این کار مبلمانتان را خراب می کنید. عمر بیشتر مبلمان مراقبت و حتما هزینه های خاص خودش را دارد.

برای مثال ممکن است ابتدا شاهد یک لکه کوچک باشید اما بعد از تلاش برای تمیز کردن بدتر شود . پس باید هنگام اسیب و یا کثیفی دارایی خود را به متخصص ان حوزه نشان دهید.
قالی شویی سه سوت همیشه اماده ارائه خدمات به شما است.

بیشتر بدانید:بهترین مبل شویی شمال تهران

مبل شویی در منزل

مبل شویی در منزل از دسته خدماتی می باشد که برخی قالی شویی ها به مشتری خود ارائه می کنند.
این شست و شو معمولا با استفاده از دستگاه های مکانیزه انجام می گیرد. البته همچنان روش های سنتی هم دنبال می شود .اگر فرد در این کار تخصص نداشته باشد مبل کثیفتر و در بدترین حالت خراب می شود.

همانطور که باید با توجه به نوع فرش و الیاف به کار رفته در ان شست و شو را انجام دهیم برای مبل ها نیز این موضوع صدق می کند. از دیگر علت های به وجود امدن این نوع خدمات دهی در منزل کاهش هزینه رفت و امد ، حساس بودن برخی به نحوه انجام کار ، صرفه جویی در زمان مشتری و شرکت و دلایلی از این قبیل است .

شوینده های مورد استفاده در قالی شویی سه سوت

این شوینده های‌ مخصوص باعث نرم شدن پارچه مبل شما و البته تقویت ان می شود.

خدمات مبل شویی

نحوه شستن مبل چرم و حساسیت ان

 

یاد اوری : لازم است قبل از بروز عیب های جدی در فرش و مبل ان ها را تعمیر کنید.

نکات شستن مبل چرم :

 

  • چرم باید با مواد مخصوصی شسته شود.

شوینده و سفید کننده ای که حاوی امونیاک است  نباید برای مبلمان چرم مورد استفاده قرار گیرد. شاید فکر کنید چرم محکم تست ولی در واقعیت چرم هم مثل سایر اجناس اسیب پذیر است. چرم چربی خاصی روی خود دارد که باعث می شود زود خراب نشود و در واقع ان را مستحکم می کند . علت اینکه گفته می شود در هنگام شست و شو حساس است دقیقا همین چربی روی ان است. اگر این چربی خشک شود چرم ترک ترک می شود. البته این از دست دادن چربی در طول زمان اتفاق می افتد اما چگونگی نگهداری از این مبل طول عمر ان را زیاد می کند.

  • نکته دیگر علاوه بر شوینده این است که اینگونه مبلمان نباید در معرض نور خورشید و گرما باشند.

در غیر این صورت چربی خود را از دست می دهند ، ترک برداشته یا رنگ عوض می کنند.

  •  اگر مبل چرم شما دارای خط و خش هست اصلا نگران نباشید .

با مواد مخصوص و مهارت بالای نیروهای خدماتی ما این مشکل نیز قابل رفع است.

خلاصه کلام این است که با سپردن مبل خود به متخصص می توانید به عمر ان اضافه کرده و مبل خود را درخشنده تر از همیشه دریافت کنید.

شاید برایتان سوال پیش بیاید که چرا مبلمان چرمی مشکی رنگ من باید نیاز به شست و شو داشته باشد ؟

در طول سال ممکن است مبل توسط روغن های بدن ، اسید های پوستی ، عرق و… اغشته شود که می تواند لکه های نیره و سیاه بر جا بگذارد و از درخشش ان جلوگیری کند. این روغن ها به چرم نفوذ می کنند و باعث اسیب جدی به مبل می شوند . حالا انتخاب با شما ست !!!
این کار را به قالی شویی سه سوت بسپارید .

بیشتر بخوانید  مبل شویی در دهکده المپیک

خدمات مبل شویی

هزینه مبل شویی

بسته به پارامترهایی متغیر است مثل : امدن متخصص به منزل برای شستن مبل و یا بردن مبل شما به قالی شویی ، امکانات و ابزاری که مصرف می شود ، جنس مبل شما و مراقبت های خاص ان و….. . برای اطلاع دقیق از هزینه شست و شوی مبل می توانید با قالی شویی سه سوت تماس حاصل فرمایید.

اینکه می گوییم مبل شویی تخصص می خواهد شوخی نیست !!!

امروزه اگر کاری را بدون تخصص انجام دهید صد در صد در کیفیت نهایی کارتان قابل مشاهده است . مبل شویی برای این قابل اهمیت است که به طور مثال مبل چرمی روش خاص شستن خودش را دارد همینطور مبل با جنس نخی.

قالی شویی سه سوت متعهد است که کارش را با حداکثر کیفیت برای رضایت مشتری و با نهایت حساسیت انجام دهد.

زمان طول کشیدن مبل شویی و قالیشویی

اگر در منزل خدمات را دریافت می کنید که چند ساعت طول می کشد. اگر نه با محاسبه تایم رفت و برگشت امانت شما و تعداد مشتریان زمان کم یا زیادی صرف می شود. (این بسته به تایم مراجعه شما نیز دارد مثلا نزدیک عید قالی شویی ها معمولا شلوغ است.)

از دلایلی که باید کار خود را به قالیشویی سه سوت بسپارید

تمیز کردن به صورت کاملا تخصصی و در نتیجه طول عمر وسائل شما

تکنیک های بسیار عالی برای تعمیر اثاثیه شما

مبلمان شما بعد از عملیات تعمیر و یا شست و شو خشک خواهند شد. (اینکه مبل خیس رها شود تا خودش خشک بشود اسیب های جدی به مبل میزند. عمل خشک کردن مبل با بخار صورت می گیرد.)

مبل شویی در منزل که باعث سرعت گرفتن می شود و شما می توانید در فواصل کوتاه مبل های خود را تمیز کنید.

نکته : اگر از بابت اسیب مبل خود در هنگام شست و شو اطمینان ندارید باید گفت بر خلاف ظاهر سری دستگاه های شست و شوی مبل اصلا زبر نیست و به صورت گرد و متراکم تولید می شوند.

کافی است تنها یک بار تعمیر و شست و شوی فرش و مبل خود را به دست ما بسپارید تا از کیفیت و تخصص ما اگاه شوید . مطمئن باشید از کارتان پشیمان نخواهید شد.

بهتر است بدانید:مبل شویی با دستگاه در تهران

5/5 - (1 امتیاز)

6 دیدگاه دربارهٔ «خدمات مبل شویی»

  1. مبل شویی تو خونه خوبه فقط صدا و یکم رطوبت ممکنه اذیتتون کنه

  2. آقا مقالات جدید بذارید استفاده کنیم دیر به دیر میذارید مقالات رو ها

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *