شست و شوی موکت اداری

شست و شوی موکت اداری

شستشوی موکت اداری در قالیشویی سه سوت

 

شست و شوی موکت اداری

مراکز اداری از مهمترین مکان هایی هستند که باید ظاهر مرتب و شیکی داشته باشند . درصد بالایی از شیک بودن محل کارتان به تمیزی ان بر میگردد . در مکان هایی مثل هتل ها ، شرکت ها ، سینماها ، سالن ها ، رستوران ها و…. ممکن است برای دکوراسیون ان جا موکت را در نظر گرفته باشند . امروزه به دلیل هزینه زیاد استفاده از چوب و موزاییک برای دکوراسیون ، امروزه بهترین پیشنهاد برای طراحی دکوراسیون فضای کار استفاده از موکت است . قالیشویی سه سوت اماده ارائه خدمات موکت شویی خود در ادارات و محل کار شما است .

شست و شوی موکت اداری (هتل)

هتل ها از جمله مراکزی هستند که به شدت نظافت در ان جا برای میهمانان و مشتریان شما مهم است . در این زمان شست و شوی موکت تبدیل به کاری بسیار حساس می شود . حساسیت این کار در لابی و راهرو های هتل بیشتر می شود چون پر رفت و امد هستند . و به دلیل همین رفت و امد ها مسلما بیشتر کثیف می شوند . درست است که در هتل از جاروبرقی مخصوص نظافت ، پولیشر و…. استفاده می شود اما مشخص است که برای همه لکه ها نمی توان این روش را استفاده کرد . مسلما با استفاده از دستگاه های پرقدرت قالیشویی کار بسیار سریع تر و بهتر و با کیفیت بیشتری انجام خواهد شد . طراحی این دستگاه ها به گونه ای انجام شده که به راحتی بتوان ان ها را بر روی سطح جابه‌جا کرد . در این دستگاه ها کار شست و شو و مکش همزمان انجام می شود و این مهمترین مزیت ان یعنی صرف زمان کمتر است .
قالیشویی سه سوت با بهترین دستگاه های شست و شوی موکت خدمات خود را در ادارات به شما ارائه می کند.

بیشتر بدانید: موکت شویی در محل

شست و شوی موکت های اداری به روش مکانیزه

از مرسوم ترین روش های شست و شوی موکت در گذشته همانطور که می دانید همان شستن دستی ان است . در این روش مایع مخصوصی را استفاده می کردند . روش دیگری مثل استفاده از شامپو فرش هم مرسوم بود . هم اکنون نیز ممکن است برای لکه های سطحی از این روش استفاده کنند هرچند همانطور که گفته شد بسیار کم مورد استفاده قرار می گیرد .
با استفاده از دستگاه فرش و موکت شوی می توان بدون جابه جایی موکت ان را شست .

چگونگی شست و شوی موکت اداری در قالیشویی سه سوت

به طور طبیعی برای پاک کردن بعضی لکه ها باید چن بار عمل شست و شو را روی ان انجام داد . کارشناسان قالیشویی سه سوت با بررسی لکه ها ، زمان ایجاد ان ها ، نوع لکه و….. شوینده مورد نظر را برای ان قسمت استفاده می کنند . مسئله شوینده انجایی اهمیت پیدا می کند که با استفاده از پاک کننده مناسب موکت شما خیلی سریع تر و با کیفیت بهتر پاک خواهد شد . دستگاه بخارشو قدرت پاک کنندگی خیلی خوبی دارد اما اگر در جای نادرست و در زمان نامناسب استفاده شود باعث اسیب می شود بنابراین بهتر است از یک فردی که در این زمینه دارای تخصص است راهنمایی بگیرید .

بیشتر بخوانید  موکت شویی در جنوب تهران

هزینه شست و شوی موکت اداری در قالیشویی سه سوت

این قیمت ها به ازای نوع لکه ، دستگاه مورد استفاده ، نوع شوینده و …. تعیین می شود . برای اطلاع بیشتر از نحوه کار و ارائه توضیحات به کارشناسان قالیشویی سه سوت با ما تماس حاصل فرمایید .

انواع موکت های اداری برای شستشوی موکت در محل  در قالیشویی سه سوت

در این بخش ما تنها چند مورد را برای شما مثال میزنیم . قالیشویی سه سوت در شستن انواع موکت ها ،قالی ها ،فرش ها ،تابلوفرش ، مبلمان تخصص دارد .

موکت تایل

از بهترین موکت های مورد استفاده در ادارات است . برای شست و شو ان حتی می توان از دستگاه مبلشویی صنعتی استفاده کرد .

شست و شوی موکت اداری

موکت رولی

مناسب سطوحی است که دارای فراز و نشیب است . قیمت ان ها نیز در مقابل موکت های تایل پایین تر است . در محل هایی با متراژ بالا به صرفه تر است .

شست و شوی موکت اداری

موکت کبریتی

 

موکت کبریتی از قدیمی ترین انواع موکت است . موکت کبریتی به دلیل داشتن بافتی گره ای و سخت نرمی و لطافت سایر موکت ها را ندارد.  موکت کبریتی در راهرو های هتل ها و فضاهای پرتردد این چنینی کاربرد بسیاری دارند.

شست و شوی موکت اداری

موکت نایلونی

 

نایلون یکی از پرکاربردترین جنس ها هنگام بافت موکت به شمار می رود. نایلون نرم، یکپارچه و مقاوم در برابر لکه و پوسیدگی است.  همچنین در هتل ها نیز محبوبیت بالایی دارند زیرا در برابر پارگی، لک و کپک زدن مقاوم است.

شست و شوی موکت اداری

مزایای استفاده از موکت در ادارات

شاید به این فکر کنید که چرا باید ادارات موکت داشته باشند که اصلا نیازی به شست و شو داشته باشد ؟

  • کاهش صدا و جلوگیری از الودگی صوتی که برای کارمندان بسیار حائز اهمیت است . از انجایی که ادارات و یا هتل ها و رستوران ها مکان های پرتردد هستند استفاده از موکت تا حد زیادی به ارامش کارکنان و حتی مشتریان کمک کننده است .
  • محیط کار تا حدی شبیه به منزل می شود و همین موضوع تا حد زیادی از تنش های کارکنان را کم می کند .
  • به دلیل طرح های زیبا بسیار به دکوراسیون محیط کمک می کند .
  • قابلیت لکه پذیری موکت ها کم است . و توسط دستگاه های قالیشویی به سرعت قابل تمیز شدن است .

 

مراحل انجام شست و شو توسط قالیشویی سه سوت به چه صورت است ؟

  • در ابتدا در مرحله اول زباله های روی موکت جمع می شود . در این مرحله غبار و دوده نیز از بین می رود . این کار باید خیلی خوب انجام شود زیرا وجود گرده و غبار در هنگام شست و شو باعث بی کیفیت شدن کار می شود و موکت ان درخشندگی لازم را نخواهد داشت .
  • در مرحله دوم هم مواد شوینده را داخل دستگاه ریخته و عمل شست و شو با دقت توسط افراد متخصص قالیشویی سه سوت انجام می شود .
  • اگر دستگاه مورد استفاده قابلیت همزمان شست و شو و مکش را دارا نباشد عمل خشک کردن با استفاده از دستگاه خشک کن در مرحله سوم انجام می شود.

 

بیشتر بدانید:موکت شویی در حکیمیه

Rate this post

5 دیدگاه دربارهٔ «شست و شوی موکت اداری»

  1. خدمات بی نظیره فقط چون با حوصله هستن باید زودتر بهشون خبر بدین که بیان ببرن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *