قالیشویی در تهران ویلا

قالیشویی در تهران ویلا

قالیشویی در تهران ویلا را با قالیشویی سه‌ سوت تجربه کنید.

شستشوی انواع فرش دستبافت و ماشینی، قالی و قالیچه که امروزه جز مهم‌ترین کف‌پوش‌های مورد استفاده عموم مردم است، اهمیت بسیار زیادی دارد. محله قدیمی و با اصالت تهران ویلا در منطقه2 تهران نیز از این امر مستثنی نمی‌باشد. برای استفاده از خدمات قالیشویی در تهران ویلا می‌توانند با قالیشویی سه سوت همراه شوند. در گذشته در ایام عید نوروز جهت خانه‌تکانی و یا در فصول مختلف، شستشوی انواع فرش‌ها در حیاط خانه‌ها و به روش سنتی توسط افراد خانواده انجام می‌شد. در حال حاضر این امکان در محله تهران ویلا و سایر مناطق تهران وجود ندارد.

از طرفی میزان آب مصرفی، آسیب‌دیدگی فرش ها حین شستشو هم از نظر عوامل محیط‌زیستی و هم از نظر هزینه‌هایی که در پی دارد اصلا مقرون به صرفه نیست. به همین جهت برای تسهیل در کار شستشوی انواع فرش دستبافت و ماشینی و سایر موارد از جمله قالی و قالیچه، موکت و مبلمان پیشنهاد می‌گردد از خدمات قالیشویی استفاده شود.

اگر در محله تهران ویلا به دنبال قالیشویی معتبر و مناسب هستید، به شما قالیشویی سه سوت را پیشنهاد می‌کنیم.

بهتر است بدانید:قالیشویی در پونک

ارائه انواع خدمات قالیشویی در تهران ویلا:

 

  1. شستشوی تخصصی انواع فرش دستبافت، ماشینی، قالی و قالیچه:

در مرحله شستشوی فرش نوع آن بسیار حائز اهمیت است از این لحاظ که ممکن است فرش شما دست‌بافت، ماشینی، گلیم یا گبه از جنس ابریشم، پشم، اکریلیک، پلی استر، پارچه و یا جنس‌های دیگری باشد. همچنین ضخامت فرش از نظر نازک‌بودن و یا ضخیم بودن بسیار مهم است. همه این عوامل هنگام شستشو هر نوع فرشی در نظر گرفته شده و خدمات با بهترین کیفیت، به صورت مکانیزه و با استفاده از مواد شوینده و دستگاه‌های مخصوص هر فرشی انجام می‌شود.

  1. شستشوی تخصصی انواع موکت:

یکی از خدمات قالیشویی در تهران ویلا شستشوی انواع موکت در محل می‌باشد. از آنجا که موکت‌ها معمولا فیکس شده و بر روی زمین می چسبانند، جابجایی آنها دشوار است به همین دلیل شستشوی آن در محل انجام می‌گردد.

  1. شستشوی تخصصی انواع مبلمان:

مبلمان از آن دسته وسایل خانگی است که در صورت جابجایی متعدد دچار آسیب‌دیدگی و خرابی می شود. از طرفی حمل آن جهت شستشو با هزینه گزافی همراه است. به همین دلیل جهت شستشوی انواع مبلمان می‌توان از خدمات در محل قالیشویی استفاده نمود. این نوع شستشو با دستگاه‌های مخصوص در کمتر از چند ساعت انجام می‌شود و بلافاصله قابل استفاده می‌باشد.

  1. ارائه خدمات ترمیم و بازسازی فرش:

فرش‌هایی که پارگی، سوختگی، لکه‌ و… دارند می‌توان با روش‌هایی  آن‌ها را بهبود داد. از خدماتی مانند رفوگری، رنگرزی، اعلاشویی، از بین بردن سوختگی و ترمیم فرش دستبافت قالیشویی در تهران ویلا با بهترین کیفیت استفاده کرد.

  1. ارائه خدمات خشکشویی:

بعضی از فرش‌‌ها متناسب با جنس آن، موکت و مبلمان ممکن است قابل شستشو با آب نباشند.

بنابراین لازم است از خدمات خشکشویی قالیشویی سه سوت در تهران ویلا استفاده شود.

قالیشویی در تهران ویلا

 

مواد شوینده مورد استفاده در قالیشویی تهران ویلا:

 

جنس انواع فرش دستبافت، ماشینی، مبلمان و موکت در انتخاب و نحوه استفاده مواد‌ شوینده بسیار اهمیت دارد. علاوه بر این، کیفیت شوینده‌های مورد استفاده نیز تحت نظر قالیشویی سه سوت بررسی می شود.

 

نحوه محاسبه هزینه ثبت سفارش:

 

یکی از موارد مهم در هنگام ثبت سفارش کار به قالیشویی ها، هزینه انجام کار و نحوه محاسبه آن می‌باشد. هزینه قالیشویی در تهران ویلا به مواردی از جمله نوع فرش از نظر دست بافت یا ماشینی بودن، جنس فرش، متراژ آن بستگی دارد.

همچنین دستمزد افراد مسئول شستشو، نوع دستگاه مورد استفاده، نوع مواد شوینده، تعداد دفعات شستشو و میزان آب مصرفی مورد محاسبه قرار می‌گیرد.

مجموعه قالیشویی سه سوت در تهران ویلا تمام سعی و تلاش خود را می‌نماید تا با کیفیت‌ترین کار و کمترین هزینه را در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

بهتر است بدانید:شماره تلفن بهترین قالیشویی

Rate this post

5 دیدگاه دربارهٔ «قالیشویی در تهران ویلا»

  1. خدمات قالیشویی در تهران ویلا بسیار عالیه ممنون از قالیشویی سه سوت

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *