قالیشویی در دادمان

قالیشویی در دادمان

قالیشویی در دادمان یکی از شعبه های مجهز و مدرن قالیشویی سه سوت است. این قالیشویی به صورت 24 ساعته و در ایام تعطیل در حال ارائه خدمات به منطقه دادمان می باشد. پرسنل این قالیشویی بسیار مشتری مدار و خوش رو می باشند و بیشتر مشتریان از این قالیشویی راضی هستند.

معرفی قالیشویی در دادمان

شهرک غرب یکی از محله های مدرن و شیک تهران است. منطقه دادمان تهران، نزدیک شهرک غرب می باشد و مناسب کسانی است که دوست دارند در این محله ها زندگی کنند. این شهرک قبل از قرار گرفتن در منطقه های تهران جزئی از روستای خوردین بود. اگر بخواهیم خیابان معروف شهرک غرب را نام ببریم می توانیم به بلوار دادمان اشاره کنیم. این محله در منطقه 2 تهران واقع شده است و خرید و فروش خانه در این منطقه رونق بالایی دارد.

در محله دادمان یکی از شعبه های فعال قالیشویی سه سوت قرار گرفته است. قالیشویی دادمان خدمات خود را با بهترین کیفیت برای ساکنین این محله انجام می دهد. قالیشویی سه سوت در سرتاسر تهران شعبه فعال دارد و خدمات با کیفیت خود را زیر نظر اتحادیه قالیشویان تهران عرضه می کند.

بهتر است بدانید:بهترین قالیشویی تهران

قالیشویی در دادمان

خدمات قالیشویی دادمان

از خدمات قالیشویی در دادمان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. بهره بردن از مواد شوینده خارجی درجه یک و نانو شویی (برای اولین بار در شستشوی فرش)
  2. استفاده از دستگاه های مجهز و مدرن روز دنیا در شستشوی فرش
  3. داشتن پرسنل حرفه ای و با تجربه
  4. ارائه ضمانتنامه کتبی برای همه خدمات
  5. سرویس دهی به صورت 24 ساعته حتی در ایام تعطیل
  6. سرویس دهی به تمام نقاط تهران
  7. شستن فرش ها به صورت اسلامی
  8. انجام عملیات رفوگری، لکه برداری و رنگبرداری رفع اختلاط رنگ برای فرش های دستبافت
  9. خشکشویی مبلمان، تشک خواب، فرش و موکت با دستگاه پیشرفته خشکشویی

ارائه خدمات با قیمت مناسب

امروزه بخاطر آپارتمانی شدن خانه ها و کمبود فضا برای شستن فرش و موکت، مردم از قالیشویی استفاده می کنند. در زمان قبل از عید شستن فرش، موکت، مبل و تمیز کردن خانه جز کار های واجب خانه تکانی است. شستن فرش، موکت، مبل در خانه های امروزی بسیار کار سخت و دشواری می باشد.

هر مشتری به دنبال بهترین قالیشویی در اطراف منزل خود است. قالیشویی دادمان به عنوان یکی از بهترین و فعال ترین شعبه قالیشویی سه سوت در منطقه دادمان است. این قالیشویی با داشتن نیرو حرفه ای و خوش برخورد خدمات با کیفیت و قیمت مناسبی ارائه می دهد.

این مجموعه قالی، فرش های ابریشمی، قدیمی و گران قیمت را با اصول خاصی شست و شو می دهند. تمام مشتریان از قیمت این قالیشویی راضی هستند. قیمت تمام خدمات قالیشویی، در سرتاسر تهران توسط اتحادیه قالیشویان تعیین می گردد. قالیشویی در دادمان برای راضی نگهداشتن مشتریان خود از قیمت اتحادیه، مناسب تر خدمات ارائه می دهد.

این قالیشویی خدمات خود را از درب منزل و فرش ها را به صورت لول شده همراه با کاور تحویل مشتری می دهد. این قالیشویی با استفاده از سیستم های پیشرفته و شست و شوی اصولی گرد و خاک را از تار و پود فرش می گیرد و به طول عمر فرش می افزاید.

قالیشویی در دادمان

بیشتر بدانید:قالیشویی آنلاین

مزیت سپردن فرش به قالیشویی در دادمان

این قالیشویی زمانی که فرش ها را از درب منزل تحویل می گیرد شروع به غبار زدایی می کند. با غبار زدایی آلودگی ها از تار و پود فرش پاک می شود. سپس با مواد شوینده عالی و مرغوب خارجی فرش ها را می شویند. برای افزایش طول عمر فرش از خشکشویی و اتو شویی استفاده می شود.

بیشتر بخوانید  قالیشویی در منیریه

مزیت استفاده از دستگاه های پیشرفته در قالیشویی دادمان، موارد زیر می باشد که در ادامه بیان می کنیم:

  • تمیز شستن فرش
  • شکسته نشدن فرش
  • جلو گیری از چروک شدن
  • مانع از کمرنگ شدن

سخن آخر

قالیشویی در دادمان با سابقه ای درخشان در این زمینه توانسته است در منطقه دادمان نامدار شود. نامدار شدن این قالیشویی بخاطر ارائه خدمات با کیفیت و قیمت مناسب است. این قالیشویی با استفاده از دستگاه های پیشرفته و نیرو های حرفه ای، خوش برخورد و با ادب رضایت بیشتر مشتریان را به خود جذب کرده است. شما می توانید به این قالیشویی اعتماد کنید و برای همیشه از خدمات حرفه ای آن استفاده کنید.

بهتر است بدانید:قالیشویی در شمشیری

Rate this post

6 دیدگاه دربارهٔ «قالیشویی در دادمان»

  1. من از خدماتتون استفاده کردم و راضی بودم قالیشویی دادمان حرف نداره

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *