قالیشویی در مینی سیتی

قالیشویی در مینی سیتی

قالیشویی در مینی سیتی در سایت قالیشویی سه سوت معرفی می شود.

چرا باید از خدمات قالیشویی در مینی سیتی استفاده کنیم؟

از موضوعات با اهمیت و اساسی در نظافت خانه که مردم همواره با آن روبه‌رو بوده اند، یافتن با کیفیت ترین قالیشویی ها و سپردن فرش های خود به آن ها بوده است. عدم پاکیزگی فرش ها و قالی های خانه منجر به درهم ریختگی منزل شده و جلوه ی خانه را از بین می برد.

بنابراین ضروری است بطور منظم به پاکیزگی فرش ها و قالی های خانه رسیدگی کرد. مجموعه خدمات شستشوی فرش و قالی نقش بسیار پر رنگی در نظافت و پاکی هر خانه ای ایفا می‌کند. بیش از هرچیزی این فرش‌ها و قالی‌های یک خانه هستند که نگاه ما را به سمت خود می‌برند.

یکی از مسائلی که اهمیت ویژه و نقش مهمی در زیبایی یک مکان ایفا می‌کند این است که عدم پاکیزگی فرش‌ها و قالی‌های ما، جاذبه و نمای منزل ما را از بین می‌برد و جلوه‌ی سایر لوازم خانه را هم می‌گیرد و از زیبایی آن کاسته می‌شود. به همین دلیل مردم تمایل زیادی به استفاده از خدمات قالیشویی‌ها و شستشوی فرش پیدا می کنند.

بیشتر بدانید: فرش اکریلیک چیست

نکات مهم در قالیشویی:

یکی از مهمترین نگرانی های مردم در زمینه نظافت منزل ، شستشوی فرش و موکت است. انتخاب بسیاری از اشخاص این است که شستشوی فرش‌ها و قالی‌های خود را به قالیشویی‌ ها بسپرند.

بعضی از مردم هم علاقه دارند شستشوی فرش‌ها در منازل شخصی آن‌ها انجام شود.شما می توانید فرش هایتان را خودتان در منزل به وسیله انواع شامپو فرش ها یا با روش سنتی با آب و شوینده های مناسب بشویید. اما برای حفظ زیبایی و سلامت فرش ها ، بهترین روش برای شستشو، تحویل آن ها به قالیشویی های معتبر است. به این صورت پاکیزگی فرش ها و سلامت قالی ها تضمین شده خواهد بود.

به هر ترتیب اگر شستن فرش‌ها توسط خود شما انجام ‌شود یا آن‌ها را به مجموعه خدمات شستشوی فرش و قالیشویی می سپارید، موارد مهمی وجود دارد که قبل از شستشوی فرش دستباف و ماشینی اهمیت دارد که باید از آن ها مطلع باشید.

بیشتر بدانید: قالیشویی سنتی یا مدرن

مواد اولیه تولید فرش :

در بافت قالی و فرش از گونه های مختلف الیاف مانند ابریشم طبیعی و ابریشم مصنوعی و پنبه بهره می‌گیرند. پشم یکی از مواد اولیه فرش و قالی است و به صورت رشته هایی مانند مو و کرک روی بدن گوسفند و شتر وجود دارد. الیاف پشم از مواد به خصوصی به نام کراتین ایجاد شده و ویژگی اسیدی و بازی را هر دو با هم دارد، پس این موضوع اهمیت دارد که شستشوی فرش‌های ما با چه مواد شوینده ای انجام گیرد.

حتی اگر خواستید خودتان شستشوی فرش را در خانه انجام دهید، باید شوینده های فرش را فراخور نوع و جنس فرش های خود انتخاب کنید.

بیشتر بدانید: نرخ اتحادیه قالیشویی تهران

از آنجایی که در فرش های دستباف رنگ های طبیعی بکار رفته است. عموما پس از آنکه شستشو در قالیشویی انجام می شود، رنگ های قالی با هم در آمیخته می شود و احتمال دارد رنگ های فرش دگرگون شود.

پس برای شستشوی آن دسته از فرش هایی که حاوی رنگ های طبیعی هستند، به سراغ یک قالیشویی مطمئن بروید تا خیال خود را از بابت شوینده های مناسبی که برای قالیشویی استفاده می شود آسوده کنید.
شستشوی مرتب فرش های ماشینی یا قالی های دستباف، این امکان را به ما می دهد تا آلودگی و ناپاکی های فرش ها که از طریق چشم های ما قابل مشاهده نیست مثل لکه های بوجود آمده بر اثر روغن یا قطره های چسبنده که از طریق وسایلی همچون جاروبرقی از بین نمی رود را پاک نگه داشت. بخارشوی یکی دیگر از راه های از بین بردن آلودگی هاست که می تواند جایگزین مناسبی برای شستشوی فرش با کف و صابون باشد.

بیشتر بخوانید  نحوه شستشوی فرش های ماشینی و دستبافت

بیشتر بدانید: انواع فرش دستباف

طول عمر فرش :

اگر احساس می کنید فرش زیبای شما به تازگی فرسوده شده است ممکن است به دلیل شستشوی فرش در منزل باشد.

گاهی شستشوی فرش در محیط خانه می تواند باعث کم شدن طول عمر قالی شما بشود. شستشوی فرش قلق های زیادی دارد که بسیاری از آن ها در حیاط منزل و توسط همه ی افراد امکان پذیر نخواهد بود.

حتی ممکن است برای شستشوی قالی شما احتیاج به دستگاه هایی باشد که فقط در قالیشویی ها در دسترس هستند. به این صورت ممکن است شما با انتخاب روش اشتباه برای تمیز کردن فرش هایتان طول عمر آن ها را کاهش داده باشید.

بیشتر بدانید: طرح انواع فرش

انتخاب خدمات مناسب قالیشویی:

یکی از موارد بسیار مهم در سپردن فرش ها به قالیشویی آگاهی از انواع خدماتی که ارائه داده می شود است.

بسیار مهم است که بتوانید بسته به نوع فرش ، طول عمر ، جنس و بسیاری از مسائل دیگر ، بهترین و مناسب ترین روش برای شستشوی قالی خود را پیدا کنید. کارشناسان قالیشویی در مینی سیتی در این مورد راهنمایی های لازم را به شما اعلام می کنند.

در قالیشویی در مینی سیتی خدمات زیادی ار جمله شستشوی انواع فرش دستباف و ماشینی ، لکه گیری و … متناسب با نیاز شما انجام می گیرد.

بیشتر بدانید: قالیشویی قیمت مناسب

قالیشویی در مینی سیتی

سوالات متداول:

بهترین زمان شستشوی فرش ها چه زمانی است؟

بهترین زمان برای تحویل فرش هایمان به قالیشویی بطور میانگین بین هر ۱۲ماه تا ۱۸ماه یکبار است.

این زمان به عواملی همچون محل قرارگیری فرش و میزان رفت و آمد اشخاص بر روی فرش ارتباط دارد.

بیشتر بدانید: بهترین قالیشویی فرش دستباف در تهران

هزینه خدمات قالیشویی در مینی سیتی به چه صورت است؟

قیمت و هزینه خدمات به بسیاری از موارد مختلف بستگی دارد . برای مثال نوع فرش شما که می تواند دستبافت یا ماشینی باشد.

همچنین متراژ فرش نیز از موارد مهم به شمار می آید.  از دیگر موارد با اهمیت در تعیین قیمت شستشوی فرش در قالیشویی در مینی سیتی، نوع شستشوی آن است که ممکن است شستشوی ساده ، یا خدمات متفاوتی مانند لکه گیری و سفید شویی را در بر گیرد.

بیشتر بدانید: خدمات قالیشویی

یک قالیشویی خوب چه ویزگی هایی دارد؟

یک قالیشویی خوب از متخصصان با سابقه استفاده می کند تا سلامت و زیبایی فرش های شما را تضمین کند.

همچنین حتما از بهترین مواد شوینده و تجهیزات برای پاکسازی فرش ها و قالی های مشتری بهره می گیرد. کارشناسان و متخصصان قالی شویی در مینی سیتی تا پاکیزگی کامل فرش های شما در کنارتان خواهند بود.

بیشتر بدانید: قالیشویی شهرک غرب

Rate this post

7 دیدگاه دربارهٔ «قالیشویی در مینی سیتی»

  1. میرزایی

    قالیشویی در مینی سیتی یه تیم خوب و حرفه ای داره که میتونید با خیال راحت و اطمینان خاطر فرش هاتون رو بهشون بسپارید

  2. امیررضا

    قالیشویی در مینی سیتی کارخانه سه سوت خدمات خوبی رو ارائه میکنه

  3. نزدیکترین شعبه قالیشویی سه سوت به من مینی سیتی هستش و خیلی عالی و تمیز کار هستند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *