مبل شویی در شهرک نفت

مبل شویی در شهرک نفت

شاید شا هم تمیزی و آراستگی لوازم منزل برایتان یک اصل حیاتی باشد و پرسش‌های در مورد مبل شویی در شهرک نفت در ذهن دارید. در ادامه قصد داریم به پرسش‌های شما در رابطه با این موضوع پاسخ دهیم، ما را در سایت قالیشویی سه سوت همراهی کنید.

مبل شویی در شهرک نفت

مبلمان یک عنصر مهم در دکوراسیون داخلی منزل است. طراحان زیادی در سبک‌های مختلف به طراحی انواع مبل می‌پردازند. شما می‌توانید براساس معماری ساختمان، مساحت منزل و سلیقه خود نوع متناسب را انتخاب کنید. تنوع طرح‌ها و ارائه طرح‌های خلافانه به بازار توسط شرکت‌های تولیدی انتخاب را برای شما راحت‌تر می‌کند. همان طور که انتخاب مبلمان مناسب با طراحی منزل در ایجاد منظره چشم نواز کمک‌کننده است تمیزی و آراستگی این وسایل هم حائز اهمیت است. در گذشته برای تمیز نگه‌داشتن و طولانی کردن عمر مفید مبلمان روی سطح آن را با روکش‌‌های پارچه‌ای می‌پوشانند که زیبایی چندانی نداشت. این روش کارایی چندانی در برابر عدم آلودگی مبل با مواد مختلف هم نداشت. با روی کار آمدن تجهیزات پیشرفته که بدون آسیب به مبل می‌توانند آنها را تمیز کنند، مبل شویی  به عنوان راهکار بهتری برای حل این مشکل شناخته شد.

مبل شویی در شهرک نفت
مبل شویی در شهرک نفت

انواع سبک‌های مبلمان

شرکت‌های فعال در صنعت تولید مبل  برحسب سلیقه خود مبلمان را در طرح‌ها و سبک‌‌های متعدد و با ترکیب رنگی متنوع طراحی می‌کنند. در ادامه به  بررسی چند مورد از این مدل‌ها می‌پردازیم.

سبک چستر فیلد

یکی از مدل‌های قدیمی مبلمان است که قدمت آن به قرن 18 میلادی می‌رسد. این مدل به دلیل داشتن جنس نرم و راحتی باعث می‌شود تا افراد از نشستن روی آن لذت ببرند. این سبک بیشتر در مکان‌های رسمی نظیر دفاتر اداری، شرکت‌ها و سایر مکان‌های مشابه به وفور  یافت می‌شود. در ساخت این سبک از پارچه‌های معمولی و پارچه‌های چرمی استفاده می‌شود. در صورت استفاده از نوع چرمی باید در هنگام مبل شویی نکات لازم جهت شستشو را رعایت کنید.

مبل شویی در شهرک نفت

سبک L

این مدل از مبلمان از جمله سبک‌های مدرن هستند که در سال‌های اخیر تولید می‌شوند. این نوع مبلمان برای چینش به فضای زیادی نیاز ندارند و برای کسانی که در منازل با مساحت کم زندگی می‌کنند بهترین انتخاب هستند. قطعات این مبل در تعداد متفاوت موجود است که برحسب سلیقه افراد نوع مناسب را انتخاب می‌کنند. گستردگی ترکیب رنگی این سبک بسیار زیاد است و در طرح‌های مختلفی تولید می‌شود.

مبل شویی در شهرک نفت

 

سبک لاسن

طرفداران این مبل‌ها کسانی هستند که به دنبال یک مبل فوق‌العاده راحت می‌گردند و این موضوع برایشان اهمیت زیادی دارد. کاربرد این مبل‌ها در منزل قدمت زیادی دارد و از گذشته تا به حال مورد استفاده قرار می‌گیرند. در تولید  این مدل از انواع پارچه استفاده می‌شود و از نظر اندازه در دو نوع ست و نیم ست در بازار یافت می‌شوند. برحسب جنس آنها مبل شویی با روش مناسب برای شستشوی آنها به کار می‌رود.

مبل شویی در شهرک نفت

مراحل مبل شویی در شهرک نفت

به طور معمول و در قالیشویی‌های مجاز برای شستن مبل‌ها یک سری مراحل به ترتیب طی می‌کنند. در ادامه به تحلیل این گام‌ها می‌پردازیم.

  1. نظافت مبل‌ها با استفاده از جارو برقی به طور کامل و به صورتی که فضا‌های با دسترسی دشوار هم به طور کامل تمیز شوند.
  2. با یک ابزار فرچه مانند سطح مبل‌ها را با شامپوی آلمانی یا انواع دیگر شوینده تمیز می‌کنند.
  3. در مرحله‌ی بعدی با استفاده از دستگاه پیشرفته و هوشمند عمل خشکشویی انجام می‌شود.

مرحله شماره 3 از مهم‌ترین مراحل در مبل شویی در شهرک نفت است و باید به طور دقیق و به روش اصولی اجرا شود. اگر این مرحله به خوبی انجام نشد بافت‌های داخلی مبل مانند فوم، ابر و چوب‌ها دچار فرسودگی می‌شوند و مبل ساختار اولیه  خود را از دست می‌دهد.

بیشتر بخوانید  فرش شویی

مبل شویی در شهرک نفت

نکات مهم در افزایش عمر مفید مبل‌ها

رعایت یک سری نکات باعث می‌شود که مبل‌های شما ماندگاری بهتری داشته باشند، این موارد عبارت است از:

  • عدم قرارگیری مبل در نزدیکی وسایل گرمایشی و مرطوب مانند اکواریوم و بخاری
  • از قراردادن وسایل و اجسام با وزن زیاد روی سطح مبل‌ها بپرهیز کنید؛ زیرا ممکن است باعث شکستگی آنها شوند.
  • برای برداشتن گرد وخاک از ابزار‌هایی مانند قلم‌موی دارای مو‌های بلند استفاده کنید.
  • در هنگام بلند کردن این وسایل برای انتقال به مکان دیگر از گرفتن تاج و قسمت بالایی آنها خودداری نمایید.

جمع‌بندی مبل شویی در منزل

در اینجا سعی کردیم نکاتی را در رابطه با مبل شویی برایتان بیان کنیم تا بتوانید مبل‌های را به مطمئن‌ترین مکان برای شستشو بسپارید. یکی از مواردی که در پیداکردن قالیشویی مجاز برای این کار باید به آن توجه داشت، سابقه آن کارخانه در شستشوی لوازم منزل است. یکی از باسابقه‌ترین قالیشویی‌ها برای انجام خدمات مبل شویی در شهرک نفت که با ضمانت تمام این کار را انجام می‌دهد قالیشویی سه سوت است. برای اطلاع از سایر خدمات و مشاوره با کارشناسان به سایت مراجع نمایید.

بهتر است بدانید:مبل شویی در شهرک هما

Rate this post

4 دیدگاه دربارهٔ «مبل شویی در شهرک نفت»

  1. کوثر مختاری

    کارتون در مبل شویی شهرک نفت حرف نداره واقعا عالیه ممنون

  2. مبل شویی در سه سوت هم ارزان است هم با کیفیت ، تشکر از سایت خوبتون .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *