موکت شویی در شمال تهران

موکت شویی در شمال تهران

موکت شویی در شمال تهران در سایت قالیشویی سه سوت به تحلیل آن می پردازیم

معرفی موکت شویی در شمال تهران

 

قالیشویی سه سوت  یکی از با‌کیفیت‌ترین و سریعترین قالیشویی‌های تهران به شمار می آید.در گذشته  قالیشویی بیشتر به صورت سنتی بوده که با پیشرفت دانش فنی در صنعت و تولید ماشین آلات صنعتی، صنعت قالیشویی رایج شده است.این قالیشویی معتبر با داشتن کادری مجرب  و با سابقه بسیار در زمینه شست و شو، بهترین خدمات را در زمینه شست و شوی فرش به مشتریان محترم خود ارائه می دهد.

همچنین این موکت شویی در شمال تهران  توانسته با تجهیزات پیشرفته باعث پاکیزگی و افزایش طول عمر موکت ها شود.نکته قابل ملاحظه این است که شست و شوی فرش از کارهای ضروری و مهم اماکن خصوصی می‌باشد و باید با روشی نوین و علمی انجام شود بنابر این در غیراینصورت فرش رنگ خود را از دست داده و موجب کهنگی و آسیب فرش می گردد.پس نظافت و نگهداری از فرش‌ها کاری بسیار مهم و با اهمیت تلقی می‌ شود.

پس شما مشتریان عزیز با آسودگی و آرامش خیال می‌توانید انواع فرش‌های خود از جمله فرش های دستباف، ابرشیم و تابلو فرش‌های نفیس خود را به موکت شویی در شمال تهران، با نام شرکتی  قالیشویی سه سوت به آدرس:  تهران – خیابان آذربایجان- نرسیده به رودکی – مرکز خرید فجر – طبقه زیر همکف – واحد۱۱ بسپارید.

قالیشویی سه سوت با ارائه خدمات با کیفیت عالی و نازلترین قیمت توانسته در بین مشتریان به محبوبیت زیادی دست یابد.قالیشویی سه سوت در شمال تهران با کادر مجرب و متخصص که دارد فرش‌ها را به بهترین نحو ممکن و در سریع ترین زمان شست و شو می‌دهد.

بهتر است بدانید:موکت شویی در محل

ویژگی‎‌های موکت شویی در شمال تهران

 

انتخاب یک شرکت قالیشویی در تهران می تواند دشوار باشد. در قالیشویی سه سوت اعتقاد ما این است که ما بهترین انتخاب برای نیازهای مشتریان از قبیل تمیز کردن فرش، مبل، موکت و انواع رفوع گری هستیم.

چهار دلیل برای انتخاب قالیشویی سه سوت در  تهران :

 

شهرت

شهرت ما در تهران در رتبه اول قرار دارد. ما بیش از نیم قرن است که در اینجا موکت ها را تمیز می کنیم. ما با املاک، فروشگاه های فرش و دکوراتورهای داخلی ارتباط داریم که ما را منحصراً به مشتریان خود پیشنهاد می کنند. به علاوه، ما نسبت به هر شرکت دیگری در اینترنت، نظرات مثبت بیشتری برای خدمات خود داریم.

تکنیک های تمیز کردن

احتمالا مهمترین دلیل برای انتخاب قالیشویی سه سوت این است که تکنسین های نظافتی ما همگی توسط بنده که مالک هستم آموزش دیده اند. کارکنان مجموعه ما سالهاست که در کنار ما تجربه پیدا کرده اند و مشغول خدمت رسانی به مردم عزیزمان هستند. در دفتر کار تماس هایی دریافت میکنیم که از خوبی و حرفه ای بودن فنآوری های نظافتی ما تعریف و تمجید می نمایند و این نشان دهنده این است که کارکنان مجموعه به  نحو احسنت در حال خدمات رسانی موکت شویی هستند.

 تجربه

بیش از نیم قرن! بله، ما بیش از نیم قرن است که در  تهران خدمات موکت شویی ارائه می دهیم. در این مدت ما میلیون ها فرش را تمیز کرده ایم.ما با منازل مسکونی، نهاد ها و ارگانهای مختلف خصوصی و دولتی همکاری داریم و با قدرت می گوییم که ما یکی از با تجربه ترین شرکت ها در این منطقه هستیم.

بیشتر بخوانید  موکت شویی سه سوت

 تضمین

ما تضمین میدهیم در صورت کوچکترین نقطه الودگی بر روی موکت های شما بعد از شستشو  آن را به صورت رایگان تمیز می‌کنیم. هیچ شرکت دیگری خدمات ما را شکست نمی دهد و به همین دلیل است که می توانیم بهترین گارانتی را داشته باشیم.

بیشتر بدانید:شستشوی موکت در غرب تهران

 

خدمات موکت شویی در منزل ،سریع و تمیز

قالیشویی سه سوت در تهران مجهز به دستگاه موکت شویی سیار می باشد که خدمات  را در منزل،سازمان و یا ارگان متقاضی  بصورت حضوری تکنسین تمیزکار را  جهت آسایش مردم و رضایتمندی مشتریان به محل اعزام می نماید.موکت شویی  در تمام نقاط تهران امکان پذیر می باشد.
با روش شستشوی موکت در محل، آسودگی برای خود و حفاظت کنید از موکت در برابر آسیب های جدی و بر عمر مفید آن افزایش دهید و در این بازار گرانی موکت و وسائل منزل در هزینه های خود صرفه جویی نمایید.

موکت شویی در شمال تهران

انواع موکت شویی در شمال تهران

 

روش غیرمکانیزه

در این روش از ابزار صنعتی استفاده نمی شود. در مقایسه با سیستم مکانیزه از کیفیت پایین تری برخوردار است. برای پاکسازی لکه ها مورد استفاده قرار می گیرد.

در شستشوی موکت از پودر رخت شویی و شامپو و اسفنچ یا فرچه فرش استفاده می شود.

 روش های مکانیزه موکت شویی در شمال تهران

در این روش به وسیله مواد شوینده خاص و از دستگاه های مکانیزه و تخصصی جهت پاکسازی استفاده میگردد.شستشوی موکت در محل نیز با یکی از چهار روش زیر قابل انجام است.

بهتر است بدانید:موکت شویی در شهرک نفت

  • دستگاه موکت شوی برسی

ابتدا آب و مواد شوینده در مخزن آب تمیز میریزیم سپس این مواد بر روی موکت اسپری می شود و برس، موکت را می ساید.در مرحله پایانی پاروی مکش، نسبت به جمع آوری آب کثیف اقدام می کند.

  • دستگاه اسپری و مکش

بعد از اسپری آب و مواد شوینده بر سطح موکت، آلودگی ها در آب حل می شوند.در این روش به صورت همزمان عمل خشک کردن موکت نیز انجام می شود. معمولاً در مکانهایی که دسترسی به آن سخت است، استفاده می شود.

  • دستگاه پولیشر و مکنده صنعتی

کار شست و شوی برس  موکت را دستگاه پولیشر انجام می دهد و کار خشک کردن موکت را دستگاه مکنده صنعتی انجام می دهد.

  • موکت شویی با بخار

در روش موکت شویی در منزل با بخار آب داخل مخزن توسط بویلر، بخار با فشار زیاد بر روی موکت اسپری شده و همزمان با انجام کار مکش، آب آلوده به مخزن آب کثیف انتقال می یابد.

موکت شویی در تهران

سوالات متداول

 

  • آیا امکان سفارش آنلاین در شعبه قالیشویی سه سوت وجود دارد؟

بله شما می توانید در قسمت سفارش آنلاین سایت سفارش خود را ثبت نمایید تا در کمترین زمان ممکن همکاران ما با شما تماس حاصل نمایند.

  • آیا در روزهای تعطیل دریافت فرش و موکت از مشتریان انجام می شود؟

بله در تمامی ایام اعم از روزهای تعطیل دریافت فرش امکان پذیر می باشد.قالیشویی مورد اعتماد مردم در تهران و تایید شده توسط اتحادیه میباشد.

بهتر است بخوانید:بهترین مبل شویی شمال تهران

 

5/5 - (1 امتیاز)

3 دیدگاه دربارهٔ «موکت شویی در شمال تهران»

  1. میرزایی

    از سایت سه سوت بخار معرفی موکت شویی در شمال تهران تشکر می کنم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *