قالیشویی در اختیاریه | رفوگری در اختیاریه | مبل شویی در اختیاریه

قالیشویی اختیاریه

 شستشوی قالی عموما با چالش ها و نگرانی هایی همراه است این موضوع زمانی که یک قالی نفیس، ابریشم یا دست بافت داشته باشیم تشدید نیز می شود از این رو می بایست عوامل مهمی که در فرایند شستشو دخیل است را در نظر بگیریم ، یکی از مسائل مهم در این زمینه حمل و نقل و سرعت شستشو است از این رو تعدد شعب برای قالیشویی  یک مزیت محسوب می گردد قالیشویی در اختیاریه و همینطور رفوگری در اختیاریه به عنوان یکی از خدمات قالیشویی سه سوت در راستای آسایش مشتریان عزیز برقرار گردیده است.

بیشتر بدانید: فرش اکریلیک چیست

قالیشویی  مدرن و مکانیزه

قالیشویی سه سوت با دارا بودن دستگاه های قالیشویی مکانیزه و مدرن خدمات شستشو را با بهترین کیفیت انجام می دهد . دستگاه های قالیشویی مکانیزه و اتوماتیک می تواند افزایش سرعت و بهره وری را به چندین برابر یک قالیشویی سنتی برساند.

همانطور که بیان شد  استفاده از این دستگاه های مدرن موجب افزایش سرعت و بهره وری شستشوی انواع قالی شما می گردد که با انجام مراحل مختلف شستشوی فرش  به صورت اتوماتیک ، آسایش خاطر برای شستشوی مناسب فرش را بوجود می آورد.

 رفوگری در اختیاریه
رفوگری در اختیاریه

تجهیزات قالیشویی مکانیزه :

تجهیزات قالیشویی مکانیزه و اتوماتیک به عنوان قالیشویی در اختیاریه شامل موارد متعددی است که در زیر به بیان آن می پردازیم:

  1. شستشوی فرش تمام اتوماتیک
  2. خشک کن تمام اتوماتیک
  3. پرزگیر اتومات
  4. گردگیر تمام اتوماتیک
  5. ریلی اتوماتیک
  6. دستگاه تصفیه و بازیافت آب می باشد

بیشتر بدانید: قالیشویی سنتی یا مدرن

کیفیت بالای خدمات را در قالیشویی سه سوت جستجو نمایید:

کیفیت بالای خدمات قالیشویی سه سوت  نتیجه ی سال ها تجربه و صداقت در این زمینه است، هیچ کیفیتی بی دلیل اتفاق نمی افتد مگر اینکه عوامل زیادی که در پروسه دخالت دارند کاملا یکپارچه عمل نمایند ،

از جمله عوامل مهمی که در این زمینه دخالت دارند می توان به این موارد اشاره کرد :

اولین عامل و شاید کهن ترین عامل وجود کارمندان متخصص و با تجربه است .

عامل دوم استفاده از مواد شوینده مرغوب و مخصوص  که  به طور مجزا و متناسب با الیاف فرش و نوع آن ، انتخاب می گردد (تفکیک فرش‌های دستبافت از فرش‌های ماشینی)( تفکیک فرش‌های ماشینی را بر اساس رنگ و نوع، از یکدیگر)

و در نهایت مهم ترین عامل استفاده از دستگاه های مدرن و مکانیزه که کمترین دخالت نیروی انسانی را دارد. که خود این امر نیز کیفیت کار را چندین برابر می نماید.

از دیگر خدماتی که توسط قالیشویی سه سوت در زمینه ی رفوگری و همچنین رفوگری اختیاریه صورت می پذیرد ترمیم تخصصی و حرفه ای فرش است. در این رابطه با ما همراه باشید.

قالیشویی در اختیاریه
قالیشویی در اختیاریه

ترمیم حرفه‌ای انواع فرش

بسیاری از مشتریان و یا کاربران به دنبال ترمـیم فرش‌ها و قالیچه‌های ارزشمند خود هستند که عموم این فرش ها عبارتند از فرش های دست بافت ، گل برجسته و فرش های گرانبها که همواره تجلی گر هنر و روح هنرمندان کهنی است . از این رو ترمـیم آنها نیز نیازمند خلاقیت ، هـنر، دقـت و تـجـربه بـالایی است. رفوگری در اختیاریه با ارائه ی خدمات کاملی در این زمینه به عنوان یک قالیشویی جامع و به عبارت دیگر قالیشویی اختیاریه همواره مطرح می باشد و به مدد پروردگار عزیز همواره مورد لطف و عنایت واقع شده است.

بیشتر بدانید: نرخ اتحادیه قالیشویی تهران

خدماتی که در قالیشویی اختیاریه ارائه می گردد عبارتند از:

  • لکه‌بـرداری
  • رفـوکاری
  •  قلـم‌زنی
  •  رنگ‌برداری
  •  ریشه‌زنی
  •  شیرازه دوزی
  •  چرم‌دوزی و…

که تمامی امور نام برده شده توسط کارشناسان متخصص و با تجربه ی رفوگری اختیاریه انجام می پذیرد.

برای بهره مند شدن از سرویس های عالی قالیشویی سه سوت می توانید با اپراتورهای ۲۴ ساعته ی این مجموعه در هر ساعتی از شبانه روز تماس برقرار نمایید تا برای هماهنگی و دریافت قالی ، فرش ، مبل و ….  اقدام کنند.

بیشتر بخوانید  بهترین فرش ماشینی | بهترین برند فرش ماشینی
بیشتر بدانید: انواع قالی دستباف
Rate this post

1 دیدگاه دربارهٔ «قالیشویی در اختیاریه | رفوگری در اختیاریه | مبل شویی در اختیاریه»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *