قالیشویی در استاد معین | رفوگری در استاد معین

قالیشویی در استاد معین

قالیشویی در استاد معین  توسط قالیشویی سه سوت با استفاده از بهترین و جدیدترن لوازم و عالی ترین مواد در خدمت شما عزیزان است.کارخانه ی قالیشویی سه سوت  با سابقه ای چندین ساله  با بهره گیری از بهترین ماشین آلات به روز و مکانیزه در سریعترین زمان ممکن قالی ها را شسته و در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهد. قالیشویی در استاد معین  با توجه به جمعیت این منطقه همواره مورد استقبال فراوانی قرار گرفته است.

بیشتر بدانید: مبل شویی ولنجک

قالیشویی در استاد معین  
قالیشویی در استاد معین

انواع روش‌های قالیشویی‌

 روش‌های قالیشویی‌ با توجه به نوع فرش به سه بخش کلی تقسیم می‌شود که عبارتند از:

قالیشویی سنتی

بعضی از شرکت‌ها از روش سنتی  استفاده می کنند بدین صورت که با آویزان کردن فرش زدن روی آن غبارروبی کرده و با پهن کردن فرش روی زمین و خیس کردن آن، مواد شوینده را روی فرش پخش می کنند ، سپس شستن فرش با فرچه انجام می شود در آخر  و مرحله نهایی از دیگ خشک‌کن استفاده می‌کنند برای خشک کردن فرش استفاده می شود.

بیشتر بدانید: طرز شستن کاور ژله ای مبل

قالیشویی نیمه اتوماتیک

ترکیبی از نیروی انسانی به همراه وسایل اتوماتیک است که به نوعی از این ابزارآلات کمک گرفته می‌شود. بدین صورت که نیروهای انسانی به کمک ابزار برقی چون فرچه و شلاق زن جهت آب‌گیری فرش و سایر مراحل به انجام امور می پردازد.

قالیشویی در استاد معین  
قالیشویی در استاد معین

قالیشویی اتوماتیک

فرش‌شویی مکانیزه یا اتوماتیک که همانطور که از نام آن پیداست، کلیه مراحل شستشوی فرش توسط ماشین انجام می‌شود و فقط در قسمت جابه‌جایی از نیروی انسانی کمک می گیرند. برای توضیح این روش باید بگوییم که روش اتوماتیک از دو روش صفحه‌ای و دیسکی تشکیل شده است.

بیشتر بدانید: مبل شویی در آزادشهر

در تمام طول مسیر تمامی فرایند همانند فرچه زنی و شلاق‌زنی به صورت کملا اتوماتیک انجام می گیرد . همچنین  از آب و مواد شوینده مخصوص در این مرحله استفاده می شود  سپس فرش به شکل لوله در آمده و در دستگاه آب‌گیری قرار می‌گیرد با این کار آب از تمامی منافذ خارج می شود. در مرحله ی بعدی فرش توسط دستگاه خشک‌کن، خشک شده و در هوای آزاد قرار می‌گیرد که این کار توسط نیروی انسانی صورت می گیرد.

بیشتر بدانید: مبل شویی حکیمیه

قالیشویی در استاد معین  
قالیشویی در استاد معین

قالیشویی در استاد معین چه خدماتی ارائه می دهد؟

  • شستشوی انواع موکت های طرحدار، پرزدار، فانتزی با ماشین الات مخصوص
  • خشکشویی انواع مبلمان با استفاده از جدیدترین و مدرن ترین دستگاه های خشکشویی
  • ترمیم انواع فرش دستبافت و ترمیم و رفوگری تهران  فرش های شما با استفاده از پرسنل مجربو کارآزموده
  • شستشوی فرش های ماشینی با بهترین مواد شوینده
  • شستشوی فرش های دستباف با مواد ارگانیک

چرا قالیشویی سه سوت را انتخاب کنم؟

قالیشویی در استاد معین  با جدیدترین تکنولوژی و پیشرفته ترین دستگاههای قالیشویی در خدمت شما می باشد قالیشویی سه سوت مفتخر است با بهره گیری از مدرنترین دستگاههای فرش شویی وفناوری پیشرفته واستفاده از مواد شوینده مرغوب و رعایت کامل اصول مذهبی وباحضور متخصصین امر شستشوی انواع فرش ها در خدمت شما سروران گرامی باشد

بیشتر بدانید: مبل شویی جماران

اگر به دنبال بهترین قالیشویی در تهران هستید ما قالیشویی سه سوت را پیشنهاد می کنیم.

راه های ثبت سفارش

برای بهره مند شدن از سرویس های عالی قالیشویی سه سوت می توانید با اپراتورهای ۲۴ ساعته ی این مجموعه در هر ساعتی از شبانه روز تماس برقرار نمایید تا برای هماهنگی و دریافت قالی ، فرش ، مبل و ….  اقدام کنند.

بیشتر بدانید: مبل شویی تهران ویلا

Rate this post

2 دیدگاه دربارهٔ «قالیشویی در استاد معین | رفوگری در استاد معین»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *