مبل شویی در ولنجک

مبل شویی در ولنجک

مبل شویی در ولنجک در سایت قالیشویی سه سوت معرفی می شود.

اولین اقدامی که ما در مواجهه با هرگونه آلودگی مانند خرده غذا در درز های مبلمان باید انجام دهیم این است که آن ها را به خوبی با جارو‌برقی تمیز کنیم. حتما برایتان پیش آمده که لکه های چربی یا نوشیدنی روی مبلمان باقی بماند و به دنبال راهی برای رفع آن باشید. بهترین روش برای به خوبی تمیز کردن مبلمان که باید آن را یاد بگیرید استفاده از شامپو فرش است که می توانید برای تمیز کردن فرش ها یا مبلمان خود استفاده کنید. نقاط مختلف مبل را می‌توان با استفاده از دستمال و محلول ضد عفونی کننده تمیز کرد.

بیشتر بدانید: رفع زردی فرش

اما روش دیگری که در کنار این روش وجود دارد سپردن شستشوی مبلمان به مراکز مبل‌ شویی است که هم به لحاظ هزینه و هم زمان می‌تواند به صرفه باشد. پاكيزگى و زيبايى مبل ها تاثير قابل توجه اى بر زيبايى محيط ميگذارند به همين دليل خدمات مبل شویی در منزل همواره بسيار پر طرفدار بوده اند.
با سپردن خدمات شستشوى مبلمان خود به شعبه ى مبل‌ شویی در ولنجک قاليشويى سه سوت دیگر نگرانی از بابت شستشوی مبلمان خود نخواهید داشت.

يكى از مورد توجه ترين خدماتى كه قاليشويى سه سوت ارائه مي دهد خدمات مبل شويى در ولنجك مي باشد. نوع ارائه ى اين خدمات با توجه به نوع لكه و آلودگى و جنس مبل متفاوت است اما به طور كلى توسط دستگاه هاى مخصوصى مانند بخارشو و وكيوم آب انجام مي گيرد.

در صورتى كه قصد استفاده از خدمات مبل شویی در منزل را داريد يا به اين موضوع علاقه مند هستيد در ادامه با ما همراه باشيد تا در مورد نكات جالب مبل شويى در ولنجك مطلع شويد.

بیشتر بدانید: قالیشویی در شمال تهران

چرا نظافت مبلمان اهميت دارد؟

قطعا همه ى ما دوست داريم در محيطى با ظاهر زيبا و نظافت كامل زندگى و كار كنيم. همان طور كه ميدانيد، مبل ها پر كاربرد ترين لوازم منزل هستند و روزانه در معرض آلودگى هاى بسيارى قرار دارند. عدم توجه به نظافت مبل ها ، هم در نماى ظاهرى منزل تاثير منفى بسيارى خواهد گذاشت و هم باعث توليد بوى نا مطبوعى در محيط مي شود. به همين دليل است كه توجه به شستشوى مبل ها و استفاده از خدمات مبل شويى به امرى ضرورى تبديل مي شود.

بیشتر بدانید: قالیشویی آزادی

چرا بايد از خدمات مبل شويى استفاده كنيم؟

١- در شستشوى مبل توسط دستگاه ، كيفيت شستشو نسبت به روش سنتى بالاتر مي رود و شستشو عميق تر انجام مي شود.
٢- سرعت شستشوى مبل ها بسيار بالا مي رود و در وقت صرفه جويى مي شود.
٣- با استفاده از اين روش ، مبل ها در مدت كوتاه ترى خشك مي شوند.
٤- شستشوى مبل با دستگاه، از پوسيدگى مبل جلوگيرى كرده و طول عمر آن را افزايش مي دهد.
٥- اين روش در از بين بردن لكه ها بدون آسيب به پارچه مبل بسيار كاربردى است. به طور مثال زمانى كه پارچه مبل رنگ روشنى داشته باشد معمولا با شستشوى دستى و سنتى به نتيجه دلخواه دست پيدا نخواهيم كرد.

بیشتر بدانید: قیمت قالیشویی آنلاین

مبل هاى قابل شستشو با دستگاه:

 

در ابتدا لازم است بدانيد كه شستشوى مبل با دستگاه براى مبل هاى پارچه اى امكان پذير است. در واقع هر قسمتى از مبل كه با پارچه پوشانده شده است امكان شستشو با دستگاه را دارد.

بیشتر بخوانید  قالیشویی در اختیاریه | رفوگری در اختیاریه | مبل شویی در اختیاریه

مراحل مبل شويى:

از آن جايى كه تاثير پاكيزگى مبل ها در زيبايى محيط انكار ناپذير است ، شستشوى مبل ها هر چند وقت يك بار به امرى مهم تبديل مي شود.
خدمات مبل شويى كه توسط مبل شویی در ولنجک براى شما انجام خواهد شد معمولا به صورت زير است:
در مرحله اول ، مبل ها را به وسيله جارو از كثيفي هاى به جا مانده در درزها و روى پارچه پاك مي كنند.
سپس با استفاده از مواد شوينده مبل شسته مي شود. پس از آن هم توسط دستگاه اقدام به خشك كردن آن مي نمايند و باقى مانده مواد شوينده را از روى مبل مي زدايند.

بیشتر بدانید: قالیشویی فرش ماشینی

مبل شویی در ولنجک

 

خدمات مبل شويى در كجا انجام مي شود؟

اين خدمات به طور معمول به دو صورت قابل انجام هستند.
در حالت اول مبل ها به قاليشويى فرستاده مي شوند و در آن جا پس از شستشو به مكان اوليه تحويل داده مي شوند.
در حالت دوم خدمات مبل شويى در مكان مورد نظر ( منزل يا محل كار شما ) انجام خواهد شد كه اين روش بسيار در صرفه جويى در زمان موثر مي باشد. همچنين با شستشوى مبل در محل ، از آسيب هاي احتمالى ناشى از حمل و نقل نيز جلوگيرى خواهد شد.

بیشتر بدانید: قالیشویی فرش دستباف

ويژگى هاى مبل شويى خوب:

١- كارشناسان اين امر بايد آگاهى و دانش كاملى از فرايند توليد مبل ها ، انواع لكه ها ، انواع شوينده ها و نحوه كار با دستگاه داشته باشند.
٢- از مواد شوينده با كيفيت و دستگاه هاى به روز مخصوص شستشوى مبل استفاده شود تا مبل ها سالم بمانند.
٣- به تميز نگه داشتن محل شستشو ( كه ممكن است منزل يا محل كار مشترى باشد ) اهميت داده شود.
٤- از پارچه هاى ضد آب در زير مبل ها براى جلوگيرى از آب گرفتن محيط استفاده شود.
٥- در مبل شویی در ولنجک ، در صورت لزوم به تغيير مكان و انتقال مبلمان ، اين كار با نهايت دقت و توجه و جلوگيرى از هرگونه صدمه به مبلمان انجام شود.
٦- براى ارائه بهترين كيفيت شستشو ، در كنار استفاده از دستگاه و شوينده ى مخصوص توسط افراد متخصص ، مدل فرچه نيز بسيار مورد اهميت است. بسيار ضروري است كه حتما از فرچه اى متناسب با جنس پارچه استفاده شود تا احتمال آسيب به صفر برسد.

بیشتر بدانید: فرش را چند وقت یکبار بشوییم

هزينه ى مبل شويى در ولنجك :

تعيين هزينه ى مبل شويى به عوامل بسيار زيادى بستگى دارد. تعداد مبل ها ، جنس پارچه ، نوع لكه و ميزان آلودگى از موارد موثر در تعيين قيمت مي باشند.
براى براورد هزينه مي توانيد با كارشناسان ما تماس حاصل فرماييد تا با توجه به مشخصات مبلمان شما راهنمايي كاملى از هزينه ها و مراحل انجام به شما ارائه دهند.

مبل شویی در ولنجک
بسيارى از افراد در صورت مشاهده آلودگى و كثيف شدن مبلمان اقدام به تعويض آن مي كنند. در صورتى كه در بسيارى از مواقع اصلا نيازى به اين كار نيست و با شستشوى اصولى مبلمان مي توان دوباره زيبايى و پاكيزگى را به مبل هاى قديمى بازگرداند و از صرف هزينه ى اضافي نيز جلوگيرى كرد. متخصصان ما در مبل شویی در ولنجك تمام تلاش خود را مي كنند تا با مناسب ترين هزينه و بهترين كيفيت در كمترين زمان ممكن ، زيبايى را به منزلتان بازگردانيد.

بیشتر بدانید: انواع کاور ریشه فرش

Rate this post

9 دیدگاه دربارهٔ «مبل شویی در ولنجک»

  1. امیررضا

    مبل شویی در ولنجک با قالیشویی سه سوت بسیار با کیفیت هست. ممنون از سایت خوبتون

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *