قالیشویی در تهران نو

قالیشویی

قالیشویی در تهران نو در سایت قالیشویی سه سوت به تحلیل آن می پردازیم

در گذشته مردم قالی های خود را به صورت دستی شست شو می دادند، ولی امروزه قالیشویی ها این کار را برای مردم انجام می دهند. صنعت قالیشویی امروزه بسیار پیشرفت نموده است، به گونه ای که فرش ها را به وسیله دستگاه های مخصوص شستشو می دهد. ما در این مطلب شما را با صنعت بزرگ قالیشویی سه سوت بیشتر آشنا می کنیم.

بیشتر بدانید: احکام پاك كردن نجاست از روی فرش

تجربه تکنسین قالیشویی در تهران نو

امروزه شرکت های زیادی وجود دارد که ادعا دارند شستشو فرش‌ را به‌صورت کاملا اتوماتیک انجام می‌دهند ولی چگونه می‌توان به آن‌ها اطمینان کرد؟ آیا تا کنون در مورد نحوه ارائه خدمات خوب یک قالیشویی در تهران نو پرس‌وجو کرده‌اید؟ چه معیارهایی سبب می‌شود تا به آن شرکت قالیشویی اطمینان کنید و شستشوی فرش خانه هایتان را به آن‌ها بسپارید؟

با ما همراه باشید تا با بهترین قالیشویی در تهران نو که با تخصص و تجربه خدمات خود را ضمانت می‌کند بیشتر آشنا شوید…

  • قالیشویی سه سوت با تجربۀ بیش از 50 سال
  • متخصصین قالیشویی سه سوت در تهران نو

قالیشویی در تهران نو

قالیشویی سه سوت با تجربۀ بیش از 50 سال

مجموعه قالیشویی سه سوت بیش از 50 سال است که در زمینۀ شستشوی فرش و رفوگری و خشک شویی به مشتریانش خدمات ارائه می‌دهد. این مجموعه در تهران – خیابان آذربایجان- نرسیده به رودکی – مرکز خرید فجر – طبقه زیر همکف – واحد۱۱ واقع‌شده و عضو رسمی اتحادیه قالیشویی در تهران است. این کارخانه  با هدف جلب رضایت مشتریان، تکنسین هایی را بکار گرفته و با تحویل فرش شستشو شده در ۴۸ ساعت، توانسته به عنوان بهترین قالیشویی در تهران نو شناخته شود.

پاسخگویی ۲۴ ساعته، مشاوره رایگان، امکان ثبت سفارش آنلاین در سایت قالیشویی سه سوت، همه و همه تجربه 50 ساله این قالیشویی در تهران نو را به تصویر می‌کشد. داشتن ۶۰۰۰ مشتری ثابت، روشن‌ترین دلیلی است که بر کیفیت خدمات قالیشویی سه سوت صحه می‌گذارد.

بیشتر بدانید: شستن فرش ماشینی

متخصصین قالیشویی سه سوت در تهران نو

از گذشته تا به امروز فرش‌ها اصلی‌ترین نماد فرهنگ ایرانی به شمار می‌روند در حال حاضر فرش ها به ‌عنوان کفپوش یا تابلو فرش در خانه‌ها استفاده می‌ گردد. از آنجایی‌که اغلب فرش‌ها به‌عنوان کفپوش در خانه استفاده‌ شده لذا بر اثر تردد و رفت‌وآمد یا قرار گرفتن مبلمان بروی آن‌ها آلوده و کثیف می‌شوند و زیبایی ظاهری خود را از دست می‌دهد لذا لازم است هر چند وقت یکبار شست و شو  شوند.

متخصصین خبره و کاردان قالیشویی در تهران نو با توجه به شناختی که از انواع فرش، مواد، جنس و ظرافت بافت فرش دارند اصول شستشو را به‌خوبی رعایت کرده و بدون آسیب رساندن به ظاهر فنی فرش آن را شستشو می‌دهند. همچنین این قالیشویی در تهران نو خدماتی نظیر رفوگری، شیرازه دوزی، ترمیم پارگی، ریشه بافی، رنگبرداری و لکه‌برداری با زبده‌ترین کارشناسان رفوگری همکاری می کند و به‌عنوان یکی از تخصصی‌ترین شرکت های رفوگری در تهران شناخته شده است.

بیشتر بدانید: قالیشویی در جماران

شستشوی فرش در قالیشویی چه گونه است؟

شاید برای شما سوال باشد که فرش ها در شرکت های قالیشویی چگونه شستشو می شوند؟ امروزه فرش ها در شرکت های قالیشویی به روش های مختلفی شستشو می شوند. ماشین های قالیشویی که وارد بازار می شوند، همگی شبیه به هم نیستند و کاربردهایی متفاوت دارند. نوع فرش و موکت بر اساس میزان کثیفی با مواد شوینده مختلف در قالیشویی ها شستشو می شوند. تکنسین ما، نوع مواد شوینده و نحوه شستشو را انتخاب می کنند. اگر به دنبال یک قالیشویی خوب در تهران نو هستید، شرکت قالیشویی سه سوت بهترین انتخاب است. همانطور که گفتیم شرکت های قالیشویی فرش ها را به روش های مختلفی شستشو می دهند، انواع روش های شستشوی فرش بدین شرح است:

بیشتر بخوانید  قالیشویی در مشیریه

بیشتر بدانید: قالیشویی در چیتگر

  • روش اول روش سنتی یا  دستی است، در این روش کارکنان شرکت به وسیله تجهیزات دستی قالی ها را شستشو می دهند. برخی از قالیشویی های محدوده تهران نو  از این روش استفاده می کنند.
  • روش دوم که امروزه بیشتر در شرکت های کوچک قالیشویی استفاده می شود، روش نیمه اتوماتیک است، در این روش کارکنان شرکت قالیشویی فرش را به وسیله تجهیزات اتوماتیک شستشو می دهد.
  • روش سوم که از دیگر روش ها کاربردی تر است، روش تمام اتوماتیک است، در این روش کارکنان در فرایند شستشوی قالی هیچگونه دخالتی ندارند و دستگاه های اتوماتیک خود فرش را شستشو می دهند. قالیشویی سه سوت قالی های مشتری را به صورت کاملا اتوماتیک شستشو می دهد.

امروزه فرش ها با روش های فوق در شرکت های قالیشویی شستشو می شوند. اما در تمام این روش ها فرایندهای غبار گیری، شستشو، بخارشویی و خشک شویی نیز انجام می شود. اگر به دنبال بهترین قالیشویی در تهران نو هستید، باید بگوییم قالیشویی سه سوت  یکی از با سابقه و بهترین ها است.

قالیشویی در تهران نو

چه زمانی فرش را به قالیشویی بسپاریم؟

برخی از افراد فرش های خود را سال به سال به قالیشویی می برند، اما این فکر بسیار اشتباهی است، چرا که گاهی اوقات کثیفی فرش به حدی است که تنها با یک شامپو فرش برطرف نمی شود و حتما آن را باید به قالیشویی فرستاد، اگر فرزند شما کوچک است، باید زود به زود قالی های خود را به قالیشویی جهت شستشو ارسال نمایید.

اگر فرش یا تابلو فرش های شما دچار سوختگی و لکه است، می توانید برای حل این مشکل آن را به قالیشویی در تهران نو ارسال نمایید. رفوگری و ترمیم فرش توسط افراد متخصص در شرکت های قالیشویی انجام می شود. اگر به دنبال یک قالیشویی در محدوده تهران نو هستید، که از خدمات آن استفاده کنید، قالیشویی سه سوت  بهترین انتخاب برای شما می باشد.

سوالات متداول
  • آیا امکان سفارش آنلاین در شعبه قالیشویی سه سوت وجود دارد؟

بله شما می توانید در قسمت سفارش آنلاین سایت سفارش خود را ثبت نمایید

تا در کمترین زمان ممکن همکاران ما با شما تماس حاصل نمایند.

بیشتر بدانید: قالیشویی در فرشته

  • آیا در روزهای تعطیل دریافت فرش  از مشتریان انجام می شود؟

بله در تمامی ایام اعم از روزهای تعطیل دریافت فرش امکان پذیر می باشد.

قالیشویی مورد اعتماد مردم در تهران و تایید شده توسط اتحادیه میباشد.

برای بهره مند شدن از سرویس های عالی قالیشویی سه سوت می توانید با اپراتورهای ۲۴ ساعته ی این مجموعه در هر ساعتی از شبانه روز تماس برقرار نمایید تا برای هماهنگی و دریافت قالی ، فرش ، مبل و ….  اقدام کنند.

بیشتر بدانید: قالیشویی در واوان

Rate this post

7 دیدگاه دربارهٔ «قالیشویی در تهران نو»

  1. چون تمام تهرانو پوشش میده قالیشویی سه سوت کارو خیلی سریع انجام میدن و کیفیت کارشونم خیلی بالاس

  2. هم قیمت قالیشویی سه سوت منصفانس هم کاری که انجام میدن عالیه هم سر موقع کارو تحویل میدن عالی

  3. قالیشویی سه سوت کارهاشم مث اسمش تو سه سوته قیمتش هم مناسبه

  4. میرزایی

    قالی شویی در تهران نو یه قالی شویی خیلی کار بلده که خدماتشون خیلی با کیفیته

  5. میرزایی

    قالی شویی در تهران نو یه قالی شویی خیلی کار بلده که خدماتشون خیلی با کیفیته

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *