قالیشویی در مشیریه

قالیشویی در مشیریه

قالیشویی در مشیریه یکی از محله‌های تهران، واقع در جنوب شرقی آن می‌باشد. این محله از شمال به بزرگراه خاوران و سه راه افسریه، از شمال غرب به میدان بسیج، از شرق به شهرک رضویه، از غرب به پارک‌های پردیس بانوان، پامچال، توسکا، پارک آبی آزادگان، بوستان بزرگ آزادگان، بزرگراه آزادگان و بزرگراه امام علی، از جنوب غرب به شهرک دولت آباد و از جنوب به بزرگراه امام‌علی و بزرگراه رستگار منتهی می‌شود.

قالیشویی سه سوت در منطقه مشیریه و محله های اطراف آن خدمات شستشوی انواع فرش های ماشینی ، دستباف ، انواع مبلمان، خوشخواب، پتو ، پادری، کف پوش اتاق و شستشوی انواع تابلوفرش را به صورت تضمین شده انجام میدهد.

قالیشویی در مشیریه

چرا از خدمات قالیشویی در مشریه استفاده کنیم؟

قالیشویی در مشیریه به لحاظ قیمتی یکی از به صرفه ترین قالیشویی های تهران است.

و از نرخ مناسبی برای شستشوی فرش برخوردار است.

سلامت فرش های شما حین شستشو به تکنولوژی به کار رفته در ابزار شستشو و افراد ماهر و متخصص در امر قالیشویی بستگی دارد.

خدمات شستشوی ما با متد های بروز شستشو همراه با دستگاه های پیشرفته به تار و پود فرش های شما آسیب نمی زند.

قالیشویی در مشیریه از کارخانه های قالیشویی با سابقه در امر شستشو با متد های پیشرفته و تخصصی انواع فرش‌های دستباف، ماشینی و تابلوفرش همچنین مبل، موکت و پرده در خدمت شما عزیزان می باشد.

فرش و قالی های شما را با بهترین کیفیت و هزینه های مناسب در ارزان ترین قالیشویی تهران شستشو می دهد.

از بهترین  کارخانه قالیشویی های تهران که می توانید با خیال راحت شستشوی فرش هایتان را به آن ها بسپارید قالیشویی در مشیریه است.

در هر ساعت از شبانه روز فقط با یک تماس، سفارش خود را ثبت کنید تا همکاران ما در سریع ترین زمان ممکن در محل شما حاضر شوند.

بیشتر بخوانید : رفوگری، مبل شویی، موکت شویی

قالیشویی در مشیریه

تفاوت فرش دستبافت و ماشینی

همه ی ما در خانه هایمان حداقل یکی دو عدد فرش داریم. از آن برای تزئین و زیبایی خانه و هم بعنوان زیر انداز و زیرپایی از ان استفاده می کنیم. که هم می توانید بصورت زیر پایی باشد و یا بصورت تابلوفرش بروی دیوار منزلمان.

آیا تا بحال به این فکر کرده ایم که جنس فرش زیرپایی و یا تابلوفرشمان از چیست؟ یا فقط به یک بعد آن توجه داشته ایم و آن هم زیبایی و رنگ و نقش و نگار آن بوده است. و اینکه آیا با لوازم منزلمان ست می باشد یا نه؟

پس با قالیشویی در مشیریه همره باشید تا با هم به برسی آن بپردازیم.

 


بیشتر بخوانید: قالیشویی در آزادی


 

پشم و کرک و مرینوس و ابریشم و یا اکریلیک و پلی استر

فرق عمده ی بین فرش های ماشینی و دستباف در جنس مصالح بکار رفته در آنها می باشد. که فرش های ماشینی بیشتر از جنس های مصنوعی نسبت به فرش های دستباف استفاده می شود.

قسمت عمده ی جنس بکار رفته در فرش های ماشینی اکریلیک و ابریشم مصنوعی پلی استر میباشد ولی مصالح بکار رفته در فرش ها و تابلوفرش های دستباف از پشم، کرک، مرینوس و ابریشم طبیعی می باشد.

 

تعداد رنگ در فرش های ماشینی و فرش های دستباف

تعداد رنگ یکی از مهمترین فاکتورهای یک فرش و یا تابلوفرش می باشد. که با کیفیت کار رابطه ی مستقیم دارد و هرچقدر تعداد رنگ بالا باشد از کیفیت مطلوبتری نیز برخوردار است.

فرش های ماشینی به دلیل اینکه فرش ها بصورت گره های رنگی بافته نمی شود و نقش و نگار آن ها بصورت چاپی و تزریقی می باشد از تعداد رنگ پائین تری برخوردارند.

بیشتر بخوانید  بهترین فرش ماشینی | بهترین برند فرش ماشینی

معمولا تعداد رنگ فرش های ماشینی بین 8 تا 14 رنگ می باشد. ولی تعداد رنگ هایی که در فرش های دستباف استفاده می شود خیلی بیشتر از فرش های ماشینی می باشد. و معمولا بالای 50 رنگ در فرش های دستباف استفاده می شود.


بیشتر بخوانید: قالیشویی در زعفرانیه


 

نقش و نگار در فرش های دستباف و ماشینی

در فرش های دستباف نقش و نگار های استفاده شده دارای شناسنامه و توسط طراح های بنامی طراحی شده اند که در بازار شناخته شده می باشد و رنگ بندی آن را همان شخص طراح مشخص می کند.

همه ی طرح های موجود در بازار دارای طراح منحصر به فرد خود و شناسنامه می باشد. و تمامی رنگ های استفاده شده در

طرح و نقشه ی فرش همگی توسط رنگرز و بصورت جدا رنگ می شود.

قالیشویی در مشیریه

از چه مواد و تجهیزاتی برای شست و شو استفاده کنیم؟

ما از تکنولوژی روز دنیا و ابزار به روز و دستگاه های نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک برای قالیشویی در مشیریه بهره می گیریم.

همچنین از مواد اصل و استاندارد جهت شستشو استفاده می شود که از کیفیت بسیار مطلوبی برخوردار است و تاثیر به سزایی در تمیزی و پاکیزگی فرش یا مبلمان شما دارد.

این نکته نیز با اهمیت است که ما برای هر مورد شستشو از مواد مخصوص به خود استفاده خواهیم کرد و خیالتان از بابت سلامت تار و پود فرش ها یا مبلمان خود راحت باشد.

 

ارائه خدمات تخصصی

قالیشویی درمشریه علاوه براینکه قادر است فرش های شما مشتریان عزیز را به بهترین شکل شستشو دهد، قادر است خدماتی تخصصی در زمینه ریشه زنی، شیرازه دوزی ، ترمیم پارگی و پوسیدگی، چرم دوزی، و مرمت سوختگی به مشتریان ارائه کند.

در صورتی که ریشه فرش شما خراب شده، یا نیاز به رفوگری فرش داشته باشند ترمیم و رسیدگی به آن ها توسط کارشناسان مجرب ارزان ترین قالیشویی تهران انجام می شود.

 

کلام آخر

قالیشویی سه سوت مفتخر است که با دستگاه های اتوماتیک پیشرفته خود بهترین نوع شستشو را به مردمان عزیز ساکن تهران و توسط قالیشویی در مشیریه از خود ارائه دهد.

دیگر نگران این نباشید که فرش ها ممکن است در اثر شستشو آسیب ببینند. زیرا با این دستگاه های اتوماتیک دیگر آسیبی به فرش شما نمیرسد.

تعداد  کارخانه قالیشویی های فعال تهران در این چند سال اخیر به شدت زیاد شده است. اعتماد سازی و انتخاب بهترین شرکت برای شستشوی فرش ها حرف اول را میزند.

مطالب مفید :

شماره تلفن بهترین قالیشویی، سفارش آنلاین قالیشویی، شستن موکت چسبیده، قالیشویی آنلاین، قالیشویی در تجریش، قالیشویی کامرانیه، قالیشویی نیاوران، قالیشویی در شمال تهران، قالیشویی غرب تهران

Rate this post

19 دیدگاه دربارهٔ «قالیشویی در مشیریه»

  1. واقعا این قالیشویی کارش خیلی درسته حتما پیشنهاد میکنم از خدماتشون استفاده کنید

  2. من از قالیشویی سه سوت خیلی راضی هستم هم قیت مناسب دارد و هم کیفیت کار عالی است

  3. من از قالیشویی سه سوت خیلی راضی هستم شاید برای خیلی از افراد قیمت پایین برای خدمات قالیشویی ملاک باشه ولی من به شخصه اینکه فرش تمیز و اصولی شسته بشه خیلی برام مهم هست این شرکت تونست نیازهای من و برطرف کنه ممنون

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *