قالیشویی در شریعتی | مبل شویی در شریعتی | رفوگری در شریعتی

قالیشویی در شریعتی

اگر به دنبال  قالیشویی در شریعتی، مبل شویی در شریعتی  و همچنین رفوگری در شریعتی هستید که از کیفیت فوق العاده ای برخوردار باشد با  قالیشویی سه سوت همراه باشید .که یکی از بهترین قالیشویی تهران است.

فرش از زمان های بسیار دور مهمان خانه های با صفای ایرانی بوده است که همواره از احترام و یژه ای نیز برخوردار است زیرا هنرمندان بی شماری در این زمینه سالیان درازی از عمر خود را صرف جلوه بخشیدن به شکوه و عظمت آن کرده اند. از این رو نگهداری و شستشوی آن نیز بسیار مهم است زیرا در طول عمر مفید آن نقش مستقیمی ایفا می کند بنابراین بهتر است در انتخاب قالیشویی نهایت دقت را داشته باشیم و شستشوی قالی را به مرکزی بسپاریم که در شستشوی انواع قالی از جمله فرش های دست بافت و ابریشم مهارت کافی داشته باشد.

بیشتر بدانید: مبل شویی در اکباتان

مراحل مختلف فرایند قالیشویی در شریعتی:

مراحل مختلفی در فرایند شستشوی قالی وجود دارد  زیرا فرش ممکن است علاوه بر شستشو نیازمند ترمیم و بازسازی  نیز باشد؛ به همین دلیل  موسسات و کارخانجات قالیشویی علاوه بر شستشوی  فرش  به ارائه ی خدمات دیگری نیز می پردازند  که عبارتند از:

ریشه زنی فرش

زمانی که ریشه های ابتدا و انتهای فرش آسیب ببیند، رفوگر به دو صورت ریشه زنی آماده و ریشه بافی (ریشه کشی) همه ی چله ها را با رنگی همجنس و هم رنگ چله های ابتدایی را ترمیم می کند.

بیشتر بدانید: مبل شویی در شهر زیبا

رفوگری در شریعتی

قلم زنی فرش

علاوه بر رنگبرداری عملیاتی به نام قلم زنی بر روی برخی فرش ها صورت می پذیرد، چرا که در بعضی موقع ها رنگ فرش به دلایل گوناگونی بور وکمرنگ میشود که این مهم باید به صورت کاملا تخصصی توسط متخصصان رنگرز قلم زنی شود.

بیشتر بدانید: مبل شویی در طرشت

دارکشی

در دارکشی فرش هایی که دچار نقص  کجی می شوند توسط دارکش های ماهر و خبره، دارکشی میشود تا این نقیصه بر طرف بشود.

آبگیری فرش

در این مرحله با بهره گیری از دستگاه هایی که محفظه ای استوانه ای شکل دارند صورت می پذیرد . این دستگاه عملکردی همانند سانتریفوژ داشته و کمک بسیاری به تسریع در خشک شدن فرش کرده.

بیشتر بدانید: مبل شویی در جنت آباد

آبکشی فرش

آبکشی فرش در قالیشویی ها به صورتی می باشد که  آب با فشار از روی آن رد می شود و به طور همزمان با استفاده از برس ها و پاروهای مخصوص، مواد شوینده کاملا از لا به لای پرزها و الیاف فرش خارج شده،علاوه بر آن فرش ها را  کاملا داخل حوضچه های بزرگ آب فرو می برند تا آبکشی بشوند.

پرداخت

پس از شستشو برای ایجاد یکنواختی در سطح فرش با کمک  دستگاه پرداخت زنی عملیات پرداخت با تراش اندکی صورت می پذیرد.

بیشتر بدانید: مبل شویی در ستارخان

خدمات قالیشویی سه سوت:

از جمله خدماتی که توسط قالیشویی در شریعتی  و همچنین رفوگری در شریعتی   صورت می گیرد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

شستشوی انواع موکت، فرش ماشینی و دستباف در قالیشویی سه سوت

تمامی این کارها  با بهترین مواد شوینده و با دستگاه های مکانیزه و به روز دنیا

شستشوی فرش های دستباف با مواد ارگانیک و کاملا مطابق با الیاف  فرش که کمترین آسیب را برای فرش های نفیس شما ندارد

شست وشوی موکت ها در هر طرح و اندازه توسط دستگاه ها و ماشین آلات صنعتی

بیشتر بدانید: مبل شویی در مرزداران

قالیشویی در شریعتی:

قالیشویی سه سوت با داشتن افراد متخصص در زمینه ی انواع خدمات مرتبط با فرش و مبل از جمله  رفوگری   در خدمت تمامی شما عزیزان است .  همچنین برای قالیشویی در شریعتی    ، مبل شویی در شریعتی   و همچنین رفوگری در شریعتی  با کارخانه قالیشویی سه سوت همراه باشید تا تا تجربه ای ماندگار از شستشویی قالی در ذهن داشته باشید.برای اطلاعات بیشتر درباره ما را مطالعه نمایید.

بیشتر بخوانید  تفاوت شستشوی فرش در خانه و قالیشویی

بیشتر بدانید: مبل شویی دریوسف آباد

مبل شویی در شریعتی

شستشوی مبل در منزل قانون و قاعده هایی دارد که در شستشوی مبل باید به آن توجه کرد توصیه ما در باب شستشوی مبل در منزل این است که تا حد امکان از شستشوی مبل با سطل و آب و اسفنج توسط کارگر های نظافتی خودداری شود زیرا در شستشوی مبل توسط کارگرهای نظافتی که با دست انجام می شود . مبل ها بعد از شستشو چرک مرد شده و مبل هاتون کثیف تر می شود .

شستشوی مبل در منزل یک کار تخصصی می باشد که توسط هر کسی قابل اجرا نمی باشد و شستشوی مبل در منزل را باید به دست مبل شویی های مطمئن و کاردان سپرد تا با دستگاه و سرویسکار خبره این کار انجام شود تا تمیزی مبلمان حاصل شود

اگر مبل شما کثیف شد، حتما با کارشناسان مبل شویی در شریعتی تماس بگیرید و یا از خدمات قالیشویی آنلاین و تخفیفات استفاده نمایید.

قالیشویی و مبلشویی سه سوت با مجوز رسمی باعث شده است که اکثر همشهریان استان تهران با معرفی که از دوستان و آشنایان خود میکنند، به این نتیجه رسیده اند که این قالیشویی و مبلشویی را به دوستان خود معرفی کنند.

مبل شویی در شریعتی
مبل شویی در شریعتی

مراحل مبل شویی

لکه بری مبل بسته به نوع لکه موجود بر روی سطح مبل با روش های مختلفی انجام می شود. که به صورت زیر می باشد:

اگه بخواهید یک لکه رنگی یا روغنی را پاک کنید ، می توانید از ترکیب آب گرم و مواد شوینده استفاده کنید.

برای تمیز کردن پارچه مبل از حوله سفید استفاده کنید.

اگر پارچه مبلتان چرم می باشد ، بیش از حد از مواد شوینده استفاده نکنید.

اگر روکش مبلتان قابل جدا شدن نیست، می توانید از بخارشوی استفاده بکنید.

بیشتر بدانید: مبل شویی درسعادت آباد

  • برای از بین بردن لکه سوختگی سیگار میتوانید با کمی شیر لکه راخیس کنید و با استفاده از پنبه لکه مورد نظر را از بین ببرید ، سپس با استفاده از آب و صابون لکه شیر را پاک کنید.
  • برای از بین بردن لکه جوهر میتوانید محلول آمونیاک و گلیسیرین را روی لکه بمالید و سپس با آب و پودر دستی لکه را پاک کنید.

بهترین راه برای شستن مبل استفاده از شامپو فرش می باشد. مقداری شامپوفرش را در یک ظرف با آب مخلوط کنید ، با پارچه ای نرم به شستشوی مبل بپردازید. اما توجه داشته باشید بعد از شامپو کشیدن امکان اب کشی وجود ندارد و آلودگی و کثیفی در فرش باقی می ماند و باعث پخش ذرات آلودگی می شود. می توانید بعد از استفاده از شامپو فرش، با جاروبرقی معمولی آلودگی را از روی مبل از بین ببرید یا با استفاده از پارچه نم دار مبل را شستشو دهید.

بیشتر بدانید: مبل شویی در پونک

Rate this post

3 دیدگاه دربارهٔ «قالیشویی در شریعتی | مبل شویی در شریعتی | رفوگری در شریعتی»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *