قالیشویی در سعادت آباد | مبل شویی در سعادت آباد | رفوگری در سعادت آباد

قالیشویی در سعادت آباد

قالیشویی در سعادت آباد  یکی از خدمات قالیشویی سه سوت است که برای راحتی هر چه بیشتر به شما عزیزان در نظر دارد تمامی خدمات مرتبط را به طورتمام و کمال انجام دهد . این خدمات شامل مبل شویی در سعادت آباد و   رفوگری در سعادت آباد نیز می گردد.

قالیشویی چیست و چه خدماتی ارائه می دهد؟

مجموعه‌ای است که تمامی خدمات شستشو و خشک‌ شویی فرش را انجام می‌دهد. فرش یک نوع وسیله خانگی می باشد که به دلایل گوناگونی نیاز به شستشو و نظافت دارد. حفظ و نگهداری زیبایی فرش،بافت فرش و رعایت بهداشت از دلایلی شستشو  فرش هستند.

فرش را می توان به صورت سنتی و یا با بهره گیری از دستگاه اتوماتیک شستشو نمود.درقدیم برای نظافت و شستشو فرش از روش سنتی استفاده می کردند؛درحالی که امروزه شستشو فرش از روش سنتی فاصله گرفته و با استفاده از دستگاه های مخصوص صورت می گیرد.

بیشتر بدانید: قالیشویی در نیاوران

 

بهره گیری از روش های جدید برای نظافت فرش در  قالیشویی در سعادت آباد  سبب شده تا بافت آن کمتر آسیب دیده و همچنین طول عمر فرش افزایش پیدا کند.

فرش ممکن است علاوه بر شستشو نیازمند ترمیم و بازسازی باشد؛ به همین خاطر قالیشویی در سعادت آباد  علاوه بر شستشو فرش خدمات دیگری نیز ارائه می‌دهد که عبارتند از:

مبل شویی در سعادت آباد
مبل شویی در سعادت آباد

غبارگیری فرش:

غبار گیری ابتدایی ترین مرحله در قالیشویی می باشد که به کمک دستگاه های مکانیکی صورت می پذیرد و جایگزین روش چوبکاری فرش در شستشوی خانگی و سنتی می باشد. عملکرد این دستگاه به این صورت می باشد که برس ها به صورت دورانی بر روی سطح فرش حرکت کرده و عمل ضربه زدن را انجام می دهند.

بیشتر بدانید: قالیشویی در فردوس

لکه برداری فرش

هرگاه فرشی در اثر مواد رنگزا مانند

شربت،قهوه،لاک،چای و… لکه دار و کثیف  شوند اول باید این مواد را از سطح فرش پاک کرد. مهمترین نکته در  لکه برداری فرش، شناخت نوع لکه ی موجود بر روی فرش و تشخیص ماده مورد نیاز جهت رفع آن می باشد.

قالیشویی در سعادت آباد

شستشوی کامل فرش با بهره گیری از مواد شوینده ی استاندارد و کاملا خنثی صورت می پذیرد، زیرا محیط های قلیایی یا اسیدی به فرش ها آسیب می رسانند.

 شستشوی فرش ها باید در بهترین قالیشویی به کمک دستگاه هایی همانند برس های بزرگ و دایره ای شکل که به آهستگی سطح فرش را ساییده و نقاط چرک وتیره را می شوید،انجام گیرد.

بیشتر بدانید: قالیشویی در اختیاریه

رفوگری در سعادت آباد

بعضی از فرش ها که عیوبی شامل: پارگی،سوراخ شدگی، سوختگی و… در آنها ایجاد شده توسط رفوگران خبره رفوگری در سعادت آباد ، مورد بازسازی و مرمت قرار میگیرد.

خشک کن

بعد از آبگیری، فرش ها در گرمخانه و با استفاده از یک کانون حرارت مرکزی

به صورت برابر و استاندارد حرارت داده می شوند

و سپس به داربست های مخصوصی آویزان و در کمترین زمان خشک میشوند.

کنترل کیفیت فرش

پس از پایان تمامی مراحل شستشو و عملیات تکمیلی، فرش ها جهت کنترل کیفیت، توسط ناظرین کیفی کارخانه مورد بررسی و بازرسی قرار گرفته تا از صحت و انجام خدمات فرش ها به طور کامل مطمئن شوند.

بیشتر بدانید: مبل شویی در اقدسیه

رنگ برداری فرش

زمانی که فرش دستبافت به روش سنتی شسته  می شود و یا به هر علت دیگری آب روی سطح فرش ریخته می شود به طور احتمال ۸۰ درصد سبب تداخل رنگ در فرش ها می شود، برای رنگبرداری از هیدروسولفیت با غلظت پایین استفاده می شود که این مهم توسط رنگبرداران خبره در کارخانه صورت می پذیرد.

شیرازه و چرم دوزی

در بعضی موارد شیرازه های فرش به دلایل مختلفی پاره و یا نخ کش میشود.

بیشتر بخوانید  خشکشویی مبل در منزل

که در همچین مواردی رفوگر می بایست نخ مناسب با رنگ مناسب (از روی شیرازه باقی مانده فرش) را تهیه

و اقدام به ترمیم قسمتهای از بین رفته شیرازه کند.

اگر لبه های طولی فرش داخل فرش لوله شود، با چرم دوزی این نقیصه را برطرف کرده.قالیشویی این نکته را می داند.

بیشتر بدانید: مبل شویی در تهرانسر

مبل شویی در سعادت آباد 

فرآیند مبل شویی بسته به میزان و نوع آلودگی مبلمان معمولا بین یک الی دو ساعت زمان می برد و نیازمند یک ساعت برای خشکشویی توسط دستگاه می باشد؛ اما برای بهبود کیفیت خدمات مبل شویی، خوب است چند ساعت بعد از خشکشویی از مبلمان استفاده بکنند.

بیشتر بدانید: مبل شویی در گیشا

Rate this post

2 دیدگاه دربارهٔ «قالیشویی در سعادت آباد | مبل شویی در سعادت آباد | رفوگری در سعادت آباد»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *