مبل شویی در ازگل

مبل شویی در ازگل

مبل شویی در ازگل در سایت قالیشویی سه سوت به تحلیل آن می پردازیم

معرفی مبل شویی در ازگل

مبل شویی در ازگل بدون داشتن اطلاعات کافی باعث صدمه به مبل می شود. ولی نگران نباشید. تکنسین قالیشویی سه سوت آماده است تا در سریع‌ترین زمان با کادری مجرب و مجهز به دستگاه های صنعتی، پاکیزگی را به مبل های خانه‌ شما برگرداند. در قالیشویی سه سوت نه تنها نظافت مبل شما بلکه سلامت آن نیز برای ما مهم است. ما از پس تمیزی انواع مبل  ها و از بین بردن انواع لکه‌ها بر‌می‌‌آییم و به شما تضمین می‌کنیم این خدمات سریع و با کیفیت، راحت و بی‌دردسر و ارزان و مقرون به صرفه خواهد بود.

با وجود خدمات قالیشویی سه سوت می‌توانید از تمام مهمانی‌ خود لذت ببرید و نگران کثیف شدن مبل هایتان نباشید. ما به طور کامل در تمام مناطق تهران از جمله محله ازگل آماده خدمات رسانی هستیم. شما در هر زمانی می‌توانید روی متخصصین ما در زمینۀ مبل شویی و خشک شویی مبل حساب کنید.

بیشتر بدانید: قالیشویی در دارآباد

شناسایی منطقه جغرافیای ازگل

محله ازگل در منطقه یک ناحیه 9 شهرداری تهران واقع شده و به دلیل موقعیت جغرافیایی خوب و آب و هوای مطلوب می باشد. ازگل یک خیابان اصلی به نام ازگل دارد که از جاده لشگرک در شرق شروع و تا بلوار اقدسیه در غرب امتداد دارد. ازگل یکی از مناطق شمالی شهر تهران است که با داشتن بافت شهری مناسب، به عنوان یکی از محله های خوب در شمال تهران شناسایی شده است.

یکی از مناطق مهم ازگل و نسبتا مرفه منطقه شمیرانات تهران میباشد که بافتی نیمه مدرن دارد و در آن می توانید خانه های ویلایی و آپارتمان های مختلف را در کنار هم ببینید.

ازگل از اطراف به خیابان ها و بزرگراه های زیر محدود می شود:

  •  شمال: به سوهانک، شهرک محلاتی، مینی سیتی، اقدسیه وآجودانیه
  •  جنوب: به اتوبان بابایی و منطقه لویزان
  •  شرق: به بوستان جنگلی یاس و بلوار نیروی زمینی
  •  غرب: به پاسداران و اراج

بیشتر بدانید: قالیشویی در مینی سیتی

مبل شویی در ازگل
مبل شویی در ازگل

مراحل مبل شویی در ازگل

بعد از ثبت سفارش شما، متخصصین ما با توجه به نوع مبل ها و صندلی‌های شما با تجهیزات کافی و مواد شویندۀ مناسب به منزل شما مراجعه می‌کنند. نوع مواد و تجهیزات مورد استفاده نسبت به مبل شما متفاوت است. شستشوی مبل شما بدون کوچک‌ترین ریزش آب انجام خواهد شد و شما هیچ نگرانی در رابطه با کثیف شدن منزلتان نخواهید داشت. متخصصین ما با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی پنج گام زیر را جهت مبل شویی در ازگل انجام خواهند داد:

بیشتر بدانید: قالیشویی در حکیمیه

 مراحل اولیه قبل از مبل شویی در ازگل

در این مرحله با توجه به جنس پارچه و نوع مبل ها، اقداماتی صورت می گیرد که مطمئن شویم سلامت مبل شما به خطر نخواهد افتاد. اقدامات مبل شویی در ازگل شامل:

جابجایی مبل ها به نقطۀ مناسب برای شستشو

هدف تکنسین مبل شویی در ازگل شستشوی مبل شما در بهترین حالت  ممکن است. جهت جلوگیری از آسیب احتمالی به دیگر اشیا و یا فضای کافی برای نظافت احتیاج به جابجایی مبل می باشد. ولی نگران نباشید تمام این جابجایی ها توسط خود تکنسین انجام می شود و بعد از عملیات شستشو، مبل شما را دوباره به جای قبل باز خواهند گرداند.

بیشتر بدانید: قالیشویی در دزاشیب

تست پایداری رنگ مبل ها:

در مبل شویی در ازگل سلامت مبل شما برای ما بسیار مهم است. با اینکه متخصصین ما با توجه به نوع پارچه و مبل شما مواد شوینده و نوع شستشوی مناسب را انتخاب می‌کنند. برای کم کردن میزان خطا،از مبل شما تست پایداری رنگ انجام می شود. به این صورت مطمئن می‌شوند که عملیات مبل شویی در ایمن‌ترین حالت انجام خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید  مبل شویی در آزادشهر

گام اول: گردگیری و خاکروبی با دستگاه مکش

 قبل از شروع عملیات با دستگاه مکش قوی تمامی گرد و خاک از سطح مبل شما پاک خواهد شد. با این کار پرسنل ما می‌توانند نوع پارچه مبل شما را بهتر بررسی کنند. با اینکار تمامی گردو خاک و سایر اجرام از بخش داخلی مبل شما پاکسازی می شود.

گام دوم: شناسایی نوع لکه‌ها و لکه بری

بر اساس جنس لکه‌های ایجاد شده و جنس پارچۀ مبل شما مواد شوینده مناسب استفاده می شود. در مرحلۀ قبل تست پایداری رنگ مبل هم توسط تکنسین ما صورت گرفته است. پس در ایمن‌ترین حالت، نسبت به پاک کردن لکه‌ها و مبل شویی اقدام خواهد شد. در طول عملیات لکه‌بری متخصصین ما مبل شما را به دقت بررسی می‌کنند تا بهترین نتیجه حاصل شود.

بیشتر بدانید: قالیشویی شبانه روزی

گام سوم: بخارشویی با دستگاه مبل شویی در ازگل

در این مرحله با استفاده از بروزترین دستگاه‌های مبل شویی، پروسۀ شستشو انجام می شود. حالا وقت آن است که با بخار داغ، تمامی باکتری‌ها، قارچ‌ها و کثیفی مبل شما از بین برود. متخصصین ما با توجه و نوع پارچۀ مبل درجه حرارت و فشار مناسب را در نظر می‌گیرند. در این مرحله هم خبری از خیس شدن و ایجاد رطوبت زیاد نیست. پس اصلا نگران خیس ماندن و یا آسیب به خاطر رطوبت نباشید. رطوبت باقی مانده در مرحلۀ بعد به طور کامل از بین خواهد رفت.

گام چهارم: خشک شویی مبل با دستگاه

حالا زمان آن است که تمام رطوبت، مواد شویندۀ باقی مانده و کثیفی به طور کامل از بین برود. متخصص مبل شویی با استفاده از دستگاه مکش قوی، به طور کامل نسبت به شستشوی مبل اقدام خواهد کرد. مکش قوی دستگاه، تمامی آب‌های کثیف و مواد شویندۀ باقی مانده را بدون کوچکترین آبریزی در مخزن خود جمع خواهد کرد. اکنون مبل شما،کاملا تمیز و رطوبت نداردو قابل استفاده می باشد.

بیشتر بدانید: قالیشویی در نواب

گام پنجم: بررسی نهایی و معطر کردن مبل

در این قسمت هم متخصصین ما در زمینۀ مبل شویی، به دقت مبل شما را بررسی خواهند کرد. مطمئن می‌شوند که کوچک‌ترین لکه‌ای روی مبل و صندلی شما باقی نمانده است. در صورت درخواست شما مبل  بعد از شستشو توسط تکنسین معطر خواهد شد. مبل شما بعد از شستشوی کامل سر جای قبلی خود قرار خواهد گرفت. حالا شما در کمتر از ۲ ساعت می‌توانید لذت نشستن روی مبل تمیز و درخشان خود را تجربه کنید.

مبل شویی در ازگل
مبل شویی در ازگل

ارتباط با شرکت قالیشویی سه سوت

ارتباط با ما بسیار ساده است. شما می‌توانید از طریق یکی از راههای زیر سفارش خود را ثبت کنید:

  • جهت ثبت سفارش مبل شویی و خشک شویی کلیک کنید.
  • تماس با بخش پشتیبانی به شمارۀ 02166900365 و درخواست مبل شویی در ازگل را اعلام نمایید.

بیشتر بدانید: قالیشویی در منزل با دستگاه

بعد از انجام ثبت سفارش توسط شما، در کمتر ۱۵ دقیقه متخصص مربوطه با شما ارتباط برقرار خواهد کرد. متخصصین ما در زمان مقرر، به نظافت و مبل شویی در ازگل شما اقدام خواهند کرد.

برای بهره مند شدن از سرویس های عالی قالیشویی سه سوت می توانید با اپراتورهای ۲۴ ساعته ی این مجموعه در هر ساعتی از شبانه روز تماس برقرار نمایید تا برای هماهنگی و دریافت قالی ، فرش ، مبل و ….  اقدام کنند.

بیشتر بدانید: قالیشویی در سوهانک

Rate this post

3 دیدگاه دربارهٔ «مبل شویی در ازگل»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *