مبل شویی در تهران ویلا

مبل شویی در تهران ویلا

اگر شما هم مسئله شستشوی مبلمان برایتان به یک دغدغه تبدیل شده است و به دنبال پیدا کردن یک مکان  معتبر برای مبل شویی در تهران ویلا هستید. در ادامه قصد داریم در مورد این موضوع صحبت کنیم. در سایت قالیشویی سه سوت با ما همراه باشید.

مبل شویی در تهران ویلا

مبلمان یکی از پرکاربرد‌ترین وسایل منزل است که پس از خرید یا تعویض منزل به سراغ خرید آن می‌روید. شما در یک روز ساعات زیادی از این وسایل استفاده می‌کنید. این کاربرد زیاد باعث می‌شود که مبل‌ها  پس از گذشت زمان و در اثر تماس مواد گوناگون با آنها کثیف شوند. مبل شویی یکی از خدماتی است که در قالیشویی‌ها ارائه می‌شود و هدف از آن تمیزی مبلمان و زیباسازی منزل شما است.  این فعالیت برای مبل‌های مختلف بر‌حسب جنس و نوع مواد به کار رفته در ساختار آنها منحصر به فرد است. پیش از شستشوی یک مبل باید به ویژگی‌های بافتی آن دقت شود و نوع پارچه‌ای که در سطح آن استفاده می‌شود مشخص شود.

مبل شویی در تهران ویلا

علت‌های آسیب به مبل هنگام مبل ‌شویی

مبل‌ها به دلایلی مختلفی ممکن است در اثر مبل شویی در معرض آسیب و فرسودگی قرار می‌گیرند. شناسایی این موارد به شما کمک می‌کند تا از ایجاد این مسائل برای مبل‌های خود جلوگیری کنید. در ادامه به بررسی این موارد می‌‌پردازیم.

 کاربرد دستگاه‌های غیراستاندارد و دارای نقص فنی

در طی این فعالیت از دستگاه‌ها و ابزار‌های متعددی استفاده می‌شود. این تجهیزات باید قبل از کار با آنها و در بازه‌های زمانی مشخص مورد ارزیابی قرار گیرند. اگر در تولید این دستگاه‎ها از مواد اولیه نامرغوب استفاده شود یا در اثر کاربرد زیاد مستهلک شوند، ممکن است به درستی کار نکنند .این کارکرد معیوب در عمل مبل شویی در تهران ویلا  اختلال ایجاد می‌کند. استفاده از این وسایل نیازمند دانش فنی است که بدون کسب آن نباید آنها را به کار گرفت.

بهتر است بدانید:مبل شویی در پونک

به کارگیری پرسنل غیر متخصص

مبل شویی هم مانند هر تخصصی نیازمند کسب دانش و مهارت است که بدون آموزش و گذراندن دوره‌های تخصصی به دست نمی‌آید. پرسنلی که در این حوزه فعالیت می‌کنند باید آشنایی کامل  با انواع جنس مبلمان، خصوصیات شوینده‌ها و شیوه راه‌اندازی و کار با تجهیزات داشته باشند.

استفاده از مواد شوینده با کیفیت پایین

در قالیشویی‌ها از انواع مواد شوینده در برند‌ها و خواص مختلف استفاده می‌شود. این پاک کننده‌ها PH  متفاوتی دارند و در محدوده اسیدی تا بازی قرار می‌گیرند. پیش از به کارگیری شوینده برای مبل شویی  باید از سازگاری آن ماده با بافت مبلمان اطمینان حاصل کنیم. بعضی از انواع پارچه‌ها مانند چرم نسبت به شوینده‌ها حساس هستند. مواد نامناسب می‌تواند با ایجاد مسائلی مانند سوزاندن بافت و عوض شدن ترکیب رنگی همراه باشند.

مبل شویی در تهران ویلا
مبل شویی در تهران ویلا

علائم اختصاری مهم در مبل شویی در تهران ویلا

شرکت‌های تولید کننده مبل در هنگام ساخت یک سری برچسب‌ها بر سطح آن می‌زنند که بسیار کاربردی هستند. روی این برچسب‌ها مجموعه‌ای از الفبای انگلیسی وجود دارد که هنگام مبل شویی حتما به آن دقت کنید. این علائم عبارت است از:

  • O : از حروف کلمه ارگانیک است که نشان‌ دهنده نوع مواد کاربردی در ساخت این مبل‌ها است. این مواد به دمای آب حساس هستند و باید در شستشوی آنها از آّب با دمای پایین استفاده کرد.
  • W S : این نشانه یعنی در هنگام شستشوی این مبل‌ها از مواد دارای خاصیت شیمیایی و ترکیباتی که در ساختارشان آب عنصر اصلی شناخته می‌شود، استفاده کنید.
  • X : این علامت اطلاعاتی درمورد  نوع ابزاری که باید با آنها مبل‌ها را تمیز کنید، در بر دارد. برای پاک سازی این لوازم منزل شامپو‌های مخصوص را با استفاده از وسایل برس مانند بر روی مبل بکشید.
  • S : این حرف یعنی برای تمیز کردن مبل از روش خشکشویی استفاده شود.
  • W : مبل‌هایی که دارای این حرف هستند را فقط با آب خالص یا بخار بشویید. استفاده از هرگونه ماده شوینده برای تمیز کردن آنها ممنوع است و به بافت آنها آسیب می‌رساند.
بیشتر بخوانید  قالیشویی در صادقیه | رفوگری در صادقیه | مبل شویی در صادقیه

مبل شویی در تهران ویلا

جمع‌بندی

در اینجا سعی کردیم در مورد مبل شویی و آسیب‌هایی که به دنبال سپردن این کار به قالیشویی‌های نامعتبر به مبل‌های شما وارد می‌شود، صحبت کردیم. در هنگام سفارش آنلاین مبل شویی به مجوز قالیشویی‌ها که توسط اتحادیه دریافت می‌کنند، دقت کنید. قیمت مبل شویی بر اساس ابعاد مبل‌های شما و نوع آن متفاوت است. اگر در جست‌و‌جوی یک قالیشویی برای کار مبل شویی در تهران ویلا با قیمت‌های مناسب و خدمات با کیفیت هستید.  قالیشویی سه سوت بهترین انتخاب برای شما است. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت مراجعه نمایید.

بهتر است بدانید:مبل شویی با دستگاه در تهران

Rate this post

5 دیدگاه دربارهٔ «مبل شویی در تهران ویلا»

  1. قالیشویی سه سوت کار مبل شویی رو با بهترین کیفیت و قیمت مناسب انجام میده . ممنونم از برخورد و خدمات خوبتون.

  2. با خوندن این مطلب از خدمات مبل شویی در تهران ویلا بهره مند شدم ممنون

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *