موکت شویی در اندرزگو

موکت شویی در اندرزگو

موکت شویی در اندرزگو درسایت قالیشویی سه سوت پاسخگوی نیاز تمامی مشتریان میباشد. شستن موکت به‌عنوان یک پوشش برای کف زمین بسیار مهم است و نوع و جنس آن نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. امروزه شستشوی انواع وسایل منزل ازجمله فرش،موکت،قالی، مبلمان نزد مردم از اهمیت بالایی برخوردار است. مراجعه به یک سازمان شستشودهنده فرش،قالی،موکت بسیار دارای اهمیت بوده و هر قالیشویی نمیتواند پاسخگوی نیاز یک مشتری باشد. درهنگام شستشوباید خیلی از مسائل موردبررسی قرار گیرد از جمله زمان تحویل دهی،هزینه های شستشو،شستشوی اصولی،برخورداری از تکنولوژی و دستگاه های نوین این موارد باید به طور دقیق موردارزیابی قرار گیرد تا پشیمانی بعداز شستشو ایجاد نشود و آسیبی به بافت موکت و فرش وارد نشود. به علت قرار گرفتن پای ما در کفش و عرق کردن آن با ورود به منزل عرق و باکتری‌ها به موکت و فرش انتقال پیدا می‌کند و فشار پاها روی فرش و موکت باعث نفوذ باکتری‌ها به داخل موکت می‌شود. بنابراین هنگام نشستن و خوابیدن روی آن علاوه بر بوی نامطبوع باعث ایجاد بیماری می‌شود. قالیشویی سه سوت در ارائه خدمات مبل شویی و رفوگری نیز حرفه ای است.

موکت شویی در ادرزگو

شستشوی موکت نیز باید در یک موکت‌شویی مجهز و توسط کادر حرفه‌ای و مجرب صورت پذیرد. یک موکت‌شویی خوب از ابزار و دستگاه‌های مکانیزه و تمام‌خودکار برخوردار بوده و هدف آن شستشوی حرفه‌ای و اصولی و جلب رضایت مشتری است. البته شستشوی انواع موکت با توجه به مدل آن با دستگاه مخصوص و مواد شوینده تخصصی صورت می‌گیرد. بنابراین آشنایی با نوع بافت موکت و همچنین آشنایی با مواد و دستگاه‌های آن بسیار حائز اهمیت است. موکت‌ شویی در اندرزگو دارای تیم تخصصی و آموزش‌دیده شستشو بوده و با انواع مواد و دستگاه‌های شستشو آشنایی دارد. این موکت‌شویی با انواع بافت موکت آشنایی داشته و کمترین آسیب را به موکت وارد می‌کند. آشنایی با بافت های موکت مسئله‌ای است که نه‌تنها درزمان شستشو بلکه در هنگام خرید اهمیت دارد.

موکت شویی در اندرزگو
موکت شویی در اندرزگو

انواع بافت موکت

موکت پشم

موکت‌هایی که از جنس پشم هستند بسیار نرم و انعطاف‌پذیر می‌باشند .پشم یکی از قدیمی‌ترین الیاف به‌کاررفته در بافت موکت هست و کثیفی و آلودگی را به خود جذب نمی‌کند.این نوع موکت‌ها در محل‌های مرطوب مثل پادری‌های جلوی در دستشویی و حمام مناسب نیست .به‌این‌علت که دیر خشک شدن آن،باعث انتشار قارچ و کپک به بافت موکت و پادری شده و آن را از بین می‌برد. این نوع بافت موکت مورد آسیب توسط حشرات و جانوران موذی قرار می‌گیرند. در میان انواع بافت موکت پشم به علت نرمی و انعطاف‌پذیری بالا نسبت به سایر موکت‌ها گران‌تر است.

موکت پلی‌استر

این الیاف موکت بسیار نرم هستند و دارای درخشندگی هستند. تنوع بالای این نوع موکت باعث شده که آن را با انواع وسایل منزل ست کرد. همچنین الیاف پلی‌استر قابلیت بازیافت دارند و از آن‌ها میتوان در تولید بطری یکبار مصرف استفاده کرد.

موکت اکرلیک

استفاده از الیاف اکلریک در موکت بسیار مرسوم شده و این نوع بافت موکت بسیار نرم و سبک است و شبیه به پشم هست. اما ازآنجایی‌که در برابر سایش مقاومت بالایی ندارد در مکان‌های پر رفت‌وآمد استفاده نمی‌شود.

موکت اولفین

مقاومت بالای این نوع بافت در برابر لکه و رطوبت باعث پرطرفدار شدن این موکت است. مقاومت در برابر الکتریسیته و رطوبت از ویژگی‌های اصلی این نوع موکت می‌باشد.

موکت شویی در اندرزگو
موکت شویی در اندرزگو

بهتر بدانید: موکت‌‌ شویی در الهیه

علت شستشوی موکت در موکت‌شویی

کنه‌های موکت نوعی حشرات بسیار ریز هستند که فقط با میکروسکوپ قابل‌مشاهده هستند. امکان انتشار این حشرات به هوا زیاد است و ممکن است شما آن را تنفس کنید و حساسیت پیدا کنید. بنابراین شستشوی مداوم و چند وقت یک‌بار موکت به‌سلامتی خودتان کمک می‌کند‌.

بیشتر بخوانید  موکت شویی در نیاوران

افزایش کیفیت هوای محیط

تمیز نگه‌داشتن موکت‌ها باعث جلوگیری از انتشار انواع گردوغبار در محیط شده و در کیفیت هوای محیط نقش به سزایی دارد. بنابراین دقت در شستشوی موکت شما بسیار اهمیت دارد چون باکتری‌ها علاوه بر سطح موکت در هوای محیط هم منتشر می‌شوند‌.

ظاهر زیبا برای موکت

شستشوی چند وقت یک‌بار موکت علاوه برافزایش طول عمر آن باعث نو شدن و تمیز شدن آن می‌شود و کیفیت و ظاهری زیبا را به موکت منتقل می‌کند.

حفظ سلامتی

گردوغبار و کنه‌های موکت علاوه باآنکه به بافت موکت آسیب وارد می‌کند باعث انتشار انواع باکتری به موکت می‌شود و باعث بیماری می‌شود. بنابراین شستشوی آن می‌تواند مانع از چنین اتفاقی شود.

مواد موکت شویی در محل

شامپو فرش

یکی از قدیمی‌ترین و بهترین مواد برای شستشوی موکت می‌باشد. این ماده را می‌توان به‌صورت دستی هم برای تمیز شدن موکت استفاده نمود اما ازآنجایی‌که زمان و نیروی انسانی زیادی صرف می‌شود. شامپو فرش های متفاوتی از برندها و مواد سازنده وجود دارد. شناخت نوع شامپو فرش بسته به بافت موکت بسیار اهمیت دارد. بنابراین بازهم بهتر است که شستشو توسط شخص متخصص و آشنا به انواع مواد و بافت موکت صورت گیرد.

آب‌اکسیژنه

نوعی شوینده خانگی است که می‌توان از ترکیب آن با مایع ظرف‌شویی برای شستشوی انواع موکت استفاده نمود. و حلال مناسبی برای لکه‌های سطحی مثل آبمیوه، خون و غیره می‌باشد.

نمک و سرکه

ترکیب سرکه و نمک نیز یک ترکیب بسیار قوی می‌باشد که لکه‌ها را از سطح موکت پاک می‌کند البته از این ترکیب نمی‌توان به‌طور مستقیم بر سطح موکت استفاده نمود. و اینجاست که بازهم نقش یک موکت‌شویی خوب درشست شوی موکت مشخص می‌شود و باید دستگاه‌های مکانیزه وجود داشته باشد تا کمترین آسیب به بافت موکت وارد می‌شود.

پودر ذرت

پودر ذرت  یک پودر قوی برای شستشوی لکه‌های قدیمی موکت محسوب می‌شود. به طوری که لکه های قدیمی را درمدت کمتر ازیکساعت از بین میبرد.

موکت شویی در اندرزگو
موکت شویی در اندرزگو

شستشوی موکت در بازار  ورعایت اصول شستشوی موکت در حفظ و دوام آن از اهمیت بالایی برخوردار است. امروزه به علت کاربرد فراوان موکت‌ها در محیط‌های مسکونی،مساجد،هتل‌ها،مسافرخانه‌ها ،هواپیماها و نمایی که با توجه به رنگ و جنس به محیط می‌بخشند،شستشوی آن‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است. موکت‌شویی در اندرزگو به‌تمامی اصول و همچنین جنس و نوع الیاف موکت آشنایی داشته و از مواد شستشو دهنده مناسب برای شستشوی موکت استفاده می‌کند. این مجموعه بسیار حرفه‌ای عمل می‌کند و هزینه‌های شستشوی موکت و فرش را به‌گونه‌ای ارزیابی و دریافت می‌کند که مشتری برای شستشوهای بعدی بازهم به این مجموعه مراجعه کند‌. بنابراین انتخاب موکت‌شویی در اندرزگو در سایت قالی‌شویی سه سوت می‌تواند پاسخ‌دهنده نیاز شما مشتریان عزیز باشد.

بهتر است بدانید: موکت‌شویی در آزادشهر

Rate this post

5 دیدگاه دربارهٔ «موکت شویی در اندرزگو»

  1. موکت شویی در اندرزگو خیلی خوب انجام شد کار تمیز و سریع تحویل داده شد

  2. از خدمات موکت شویی قالیشویی سه سوت استفاده کردم و کاملا راضی بودم .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *