مبل شویی در حصارک

مبل شویی

خدمات مبل شویی در حصارک را به سه سوت بسپارید.

مبل شویی در حصارک

مبلمان جز آن دسته از لوازم خانگی است که تمیزی و شستشوی آن با زحمت فراوانی همراه است. معمولا از مبلمان به صورت مداوم در منزل استفاده می‌شود و ممکن است چای و نوشیدنی‌های دیگر و مواد غذایی بر روی آن ریخته شود. در این صورت تمیز کردن و از بین بردن لکه‌ها بصورت دستی کار بسیار سختی است. به شما پیشنهاد می‌کنیم اگر در محدوده حصارک سکونت دارید از خدمات مبل‌شویی در حصارک سایت سه سوت استفاده نمایید. در ادامه به روش صحیح شستشوی مبلمان و انواع پارچه مبلمان می‌پردازیم، با ما همراه باشید.

 

خدمات مبل‌شویی در حصارک

یکی از تخصصی‌ترین کارها در زمینه شستشو، مبل‌شویی است. در صورتی که مبلمان شما نیاز به تمیزی داشته باشد و شما درمنزل بدون تخصص و آگاهی اقدام به شستشوی آن کرده باشید به دلیل عدم انتخاب شوینده متناسب با جنس پارچه مبلمان ممکن است به صورت کامل تمیز نشده باشد و حتی به آن آسیب جدی رسانده باشید.

اگر دوست دارید که شستشوی مبلمان شما در منزل در کوتاه‌ترین زمان و تخصصی‌ انجام شود پیشنهاد میکنیم از خدمات مبل‌ شویی در حصارک سه سوت استفاده کنید

بیشتر بدانید:مبل شویی در مبارک آباد

نکات ضروری درباره مبل شویی در حصارک

 

گردگیری مبلمان:

 

یکی از عوامل پوسیدگی و کهنه شدن مبلمان، گرد و خاک روی مبل است. بصورت منظم باید مبل‌ها را جارو کرد و اگر قصد دارید در طولانی مدت از آن‌ها استفاده نکنید حتما روی آن‌ها را کاور بکشید تا کثیف و پوسیده نشوند. اولین مرحله از شستشو مبل‌شویی در حصارک گردگیری کامل مبلمان است.

 

لکه بری مبل:

بسیاری از مبل‌هایی که نیاز به شستشوی مبل تخصصی دارند مبل‌هایی است که لکه‌های عمیق بر روی آن‌ها موجود است. بسیاری از افراد برای از بین بردن این لکه‌ها اقدام به استفاده از انواع برس و مواد شوینده قوی که مناسب مبل نیست، می‌کنند. مرحله دوم از شستشو در مبل شویی، برطرف کردن انواع لکه‌های مبلمان با استفاده از دستگاه و مواد شوینده متناسب با جنس پارچه مبل می‌باشد.

 

مبل شویی و خشک کردن:

بعد از انجام کارهای دو مرحله قبلی، همکاران مبل شویی در حصارک سه سوت، با استفاده از دستگاه مبل شور اقدام به شستشوی دقیق و کامل مبلمان می‌کنند. این دستگاه دارای یک مکنده قوی است و بصورت کامل مبل را خشک می‌کند.

 

مراقبت از مبل پس از شستشو:

بعد از شستشو لازم است توجه کنید که مبلمان را در جایی که آلودگی و گرد خاک است قرار ندهید. تا چند ساعت بعد از شستشو مبل بهتر است از آن استفاده نشود.

 

روش شستشوی مبل با توجه به جنس پارچه:

 

از مهم‌ترین مواردی که هنگام شستشو باید به آن توجه کرد جنس پارچه مبلمان است. هر مبلمانی هنگام خرید در پشت آن یک برچسب وجود دارد که بر روی آن از نمادهایی برای نشان دادن مشخصات جنس پارچه استفاده شده است.

 

W: این نماد نشان‌دهنده‌ این است که برای شستشوی این نوع مبل می‌توان از آب استفاده کرد.

WS: این نماد نشان‌دهنده‌ این است که برای شستشوی این نوع مبل می‌توان از مواد شوینده خفیف و بخار استفاده کرد.

X: این نماد نشان‌دهنده‌ این است که برای شستشوی این نوع مبل فقط باید از جاروبرقی استفاده کرد.

S: این نماد نشان‌دهنده‌ این است که برای شستشوی این نوع مبل می‌توان از مواد شوینده فرش استفاده کرد.

بهتر است بدانید:بهترین مبل شویی شمال تهران

انواع جنس پارچه مبلمان:

 

بیشتر بخوانید  مبل شویی با مواد نانو

مبل پارچه مخمل:

مبل خمل جز مبل‌هایی است که از سالیان گذشته تا به امروز مورد پسند کاربران بوده است. دو نوع پارچه مخمل داریم یکی مخمل نانو و دیگری مخمل عادی. پارچه مخمل نانو نسبت به مخمل عادی بافت نرم‌تر و دوام بالایی دارد و دیرتر کثیف می‌شود. به‌طور معمول شستشوی مبل مخمل کار سختی نسبت به جنس‌های دیگر است.

 

مبل مخمل

بهتر است بدانید:مبل شویی ارزان

مبل پارچه ابریشمی:

مبل‌هایی که از این جنس هستند نسبت به جنس سایر مبل‌ها گران قیمت‌تر، مجلل و با دوام‌تر هستند. باید توجه داشته باشیم این نوع از مبلمان نسبت به نور حساس هستند و نیاز به مراقبت دارند. شستشوی این جنس از مبلمان بخاطر نوع پارچه بسیار حساس بوده و نیار به دستگاه‌ مخصوص و مواد شوینده مناسب دارد. مبل شویی در حصارک سه سوت به این نکات توجه بسیار دارد.

 

مبل پارچه پشمی:

مبلمانی که از جنس پارچه‌های پشمی هستند جنس آن‌ها نرکیبی از الیاف پشم و دیگر الیاف است. مقاوم در برابر گرد و خاک گرفتن، سازگار با محیط و ماندگاری بالایی دارند. البته این نوع مبل شستشوی نسبتا آسانی نیز دارد.

 

مبل چرمی:

مبل‌هایی که از جنس چرم هستند بصورت منظم و مداوم با استفاده از واکس مخصوص و یا دستمال مخصوص باید تمیز شوند. این نوع جنس مبل بسیار آسیب‌پذیر بوده و با سرما و گرما و تعریق خراب می‌شود. به همین دلیل هنگام مبل‌شویی این نوع از مبلمان باید توجه بسیار داشته باشیم.

 

مبل چرم

 

مبل پارچه کتان:

این نوع از مبلمان به دلیل جنس پارچه برای دکوراسیون‌های غیررسمی و داخل منزل مناسب است. باید توجه داشت که این پارچه‌ها خیلی زود چروک می‌شوند، گرد و خاک می‌گیرند و باید بصورت منظم تمیز و شستشو شوند تا دچار آسیب‌دیدگی و پوسیدگی نشوند.

بهتر است بدانید:مبل‌ شویی در چیتگر

 

مبل کتان

Rate this post

8 دیدگاه دربارهٔ «مبل شویی در حصارک»

  1. ماندانا

    خدمات ارائه شده در مبل شویی در حصارک بسیار باکیفیت می باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *