مبل شویی در دارآباد

مبل شویی در دارآباد

برای آشنایی با خدمات مبل شویی در دارآباد که توسط قالیشویی سه سوت ارائه می‌گردد با ما همراه باشید.

مبل شویی در دارآباد

امروزه وارد هر خانه‌ای که می‌شوید یکی از انواع مبلمان به چشم می‌خورد. در گذشته به جای استفاده از انواع مبلمان از پشتی استفاده می‌شد و فقط در خانه افرادی که از لحاظ اقتصادی در طبقه بالایی قرار داشتند، انواع خاصی از مبل‌‌ها قرار داشت. مبل‌ها هم مانند سایر وسایل منزل با گذشت زمان دستخوش تغییر شدند و متناسب با متراژ و چیدمان منازل انواعی از مبلمان وارد بازار شد.

مبل شویی در دارآباد
مبل شویی در دارآباد

انواع مبلمان:

مبلمانی که امروزه در بازار به فروش می‌رسد بسیار متنوع و در مدل‌های مختلف می‌باشند؛ اما در دسته‌بندی کلی مبلمان مورد استفاده در منزل را می‌توان به سه دسته تقسیم کرد:

دسته مبلمان راحتی:

در ساختمان این مدل از مبل‌ها، از مواد با ساختار نرم و کم تراکم استفاده شده است. این نوع مبل‌ها بیشترین کاربرد در منازل را دارند؛ زیرا این مبل‌ها نسبت به مبل‌های دو دسته دیگر، در رنج قیمتی پایین‌تری قرار می‌گیرند. همچنین برای استراحت و استفاده روزمره مفید‌تر هستند.

دسته ملبمان استیل:

نام دیگر این دسته از مبلمان، سلطنتی می‌باشد. همان‌طور که از نامشان پیداست این مبل‌ها در دسته کالا‌های لوکس ب قرار می‌گیرند و از آنها برای زیباسازی دکوراسیون منازل استفاده می‌شود. قیمت این دسته نسبت به دست‌های دیگر بالا‌تر می‌باشد؛ زیرا در ساختار آنها از کار‌های هنری نظیر منبت‌کاری استفاده می‌شود. از انواع مبل‌های این دسته می‌توان به ترک، ایتالیایی، فرانسوی و مصری اشاره کرد.

دسته مبلمان کلاسیک:

مبلمان متعلق به این دسته، از اصیل‌ترین انواع مبلمان می‌باشند. چوب به کار رفته در طراحی این مبلمان، انواعی از چوب‌‌های راش، توسکا و گردو را شامل می‌شود. ساختار چوبی به کار رفته در این دسته، کمتر از دسته استیل است و از آنجا که منبت‌کاری‌ها و سایر آثار هنری بر روی چوب انجام می‌شود؛ این دسته از مبلمان آثار هنری کمتری دارند. از جمله مدل‌های مختلف این دسته می‌توان به فرانسوی، لهستانی و… اشاره کرد.

بیشتر بدانید:مبل شویی در دزاشیب

 اهمیت مبل شویی در دارآباد:

یکی از مواردی که بعد از انتخاب نوع  مدل مبلمان و سپس خرید آن اهمیت دارد، به کار گرفتن راهکار‌هایی است که به وسیله آن بتوان عمر مبلمان را طولانی کرد.

یکی از این راهکار‌ها، مبل شویی در بازه‌های زمانی منظم است. علاوه بر آن، موضوع دیگری که اهمیت دارد شستن آن بر طبق اصول است.

همان طور که گفته شد مبل‌های از نوع کلاسیک و استیل قیمت‌های بالایی دارند و در ساختار آنها چوب هم به کار رفته است؛ اگر  این دو دسته مبل اصولی شسته نشوند، ساختار چوبی آنها آسیب می‌بیند. بنابراین شما دچار زیان اقتصادی می‌شوید. پس باید در انتخاب مکانی که می‌خواهید کار مبل شویی در دارآباد را به آن بسپارید، نهایت دقت را داشته باشید.

موقعیت مکانی دارآباد:

دارآباد در منطقه 1 شهر تهران واقع شده است. این منطقه یکی از جاذبه‌های گردشگری شهر تهران محسوب می‌شود. دارآباد از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی کاشانک، نیاوران و شهرک شهید محلاتی قرار دارد. این مکان زیبا در  سمت جنوبی رشته‌کوه‌های البزر واقع شده است و دارای مناظر طبیعی و مکان‌های خوش آب‌و‌هوا  می‌باشد.

 

مراحل مبل شویی به روش نانو:

روش ‌هایی را که به طور عمده برای مبل شویی در قالیشویی‌ها از آن استفاده می‌شود، در دو گروه قرار می‌گیرد:

1. شست‌و‌شو با استفاده از شامپو و شوینده‌های معمولی

2. شست‌و‌شو با استفاده از مواد با خاصیت نانو: این روش از روش قبلی بهتر است زیرا هم قدرت پاک کننده‌گی بیشتری دارد و هم در این روش آب کمتری مصرف می‌شود.

بیشتر بخوانید  مبل شویی در تهران ویلا

شست‌و‌شو به روش نانو:

این روش علاوه بر  مبل شویی برای شست‌و‌شوی فرش‌های با بافت‌های حساس هم به کار می‌رود.  این روش انواع میکروب‌ها و مواد آلوده را از روی مبل پاک می‌کند. مبل‌هایی که با این روش شسته می‌شوند در مقابل ایجاد لکه بر روی آنها مقاوم ترند.

مبل شویی در دارآباد
مبل شویی در دارآباد

از مزایای این روش موارد زیر است:

  • دقت زیاد در هنگام نظافت و عدم آسیب رسانی به مبل
  • لکه‌گیری سریع و صرفه‌‌جویی در زمان مبل شویی
  • ایجاد بوی مطبوع در اثر شست‌و‌شو با این روش
  • به کارگیری این روش در جهت مبل شویی مبل‌های با بافت حساس نظیر مبل‌‌ چرمی و…
  • جلوگیری از ایجاد آلودگی‌های میکروبی بعد از مبل شویی

یکی از قالیشویی‌هایی که خدمات مبل شویی در دارآباد با تنوع بالا و با کیفیت را ارائه می‌دهد، قالیشویی سه سوت می‌باشد. برای اطلاع از سایر خدمات این قالیشویی به سایت مراجعه نمایید.

بهتر است بدانید:مبل شویی با دستگاه

Rate this post

6 دیدگاه دربارهٔ «مبل شویی در دارآباد»

  1. ممنون از خدمات مبل شویی در دارآباد بسیاز خوب و تمیز کار رو انجام دادند.

  2. خیلی ممنون برای خدمات شستشو مبلمان
    خیلی عالی بود همیشه نگران خراب شدن مبلمان بعد از شستشو بودم که خدا رو شکر همه چیز عالی بود

  3. بسیار عالی خدمات مبل شویی در دارآباد، پرسنل با اخلاق و مجرب و با قیمتی عالی

  4. مبل شویی در دارآباد تجربه خوبی برام شد که از خدمات انلاین بیشتر استفاده کنم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *