موکت‌‌ شویی در الهیه

موکت‌‌ شویی در الهیه

اگر پرسش‌هایی درباره‌ی موکت‌‌ شویی در الهیه ذهنتان را به خود مشغول کرده است یا می‌خواهید با انواع موکت آشنا شوید در ادامه قصد داریم در این مورد توضیح دهیم. پس در سایت قالیشویی سه سوت با ما همراه باشید.

موکت‌‌ شویی در الهیه:

امروزه از موکت‌ها به منظور پوشاندن کف ساختمان استفاده می‌شود که در هنگام خرید یا تعویض منزل جزء اولین انتخاب‌های شما هستند. این وسایل در قسمت‌های مختلف از جمله اتاق کودک، راهرو‌ها و موارد مشابه به کار می‌روند. همچنین علاوه  بر منزل شخصی در  مکان‌‌های عمومی مانند مساجد، ادارات و دفاتر به کار گرفته می‌شوند. به دلیل کاربرد زیادی که موکت‌ها در مناطق مختلف دارند احتمال آلودگی آنها هم زیاد‌تر از سایر فرش‌ها می‌باشد.؛ بنابراین شست‌و‌‌شوی منظم آنها باید در دستور کار قرار گیرد.

انواع موکت:

موکت‌ها بر حسب ویژگی‌های ساختاری به گروه‌های متعددی تقسیم می‌شوند که در اینجا به بررسی چند مورد از آنها می‌پردازیم.

موکت‌های کبریتی:

طراحی این مدل به سالیان گذشته بر می‌گردد؛ به همین دلیل طرح‌های آن پیچیدگی طرح‌های امروزی را ندارند. بافت آنها سفت و محکم می‌باشد و بیشتر از آنها  به منظور پوشش فضاهایی در منزل که پر رفت‌و‌آمد هستند، استفاده می‌کنند. از مزایای این نوع می‌توان به قیمت مقرون به صرفه اقتصادی و تاب‌آوری بالا در برابر وسایل با وزن زیاد اشاره کرد.

بهتر است بدانید:موکت شویی در ظفر

موکت‌های تایل:

این مدل در طرح‌های متنوع و به شکل هندسی مربع در بازار یافت می‌شود. در تولید آن معمولا از تم‌های رنگی که با هم همخوانی دارند، به شکل ترکیبی استفاده می‌کنند. این محصول بیشتر در ادارات و محیط‌های عمومی کاربرد دارد؛ زیرا در سایز‌های مختلفی وجود دارند و موکت‌‌ شویی آنها هم به راحتی انجام می‌شود.

موکت‌های پلی استر:

این گروه، به موکت‌های ضد آلرژی معروف می‌باشند و مناسب برای منازل افرادی هستند که از آلرژی‌های تنفسی و سایر بیماری‌های مشابه رنج می‌برند. در تولید این مدل از موادی استفاده می‌شود که به محیط زیست اطراف آسیب نمی‌رسانند. این محصولات ثبات رنگی خوبی دارند و در مواجه با نور خورشید تغییر رنگ نمی‌دهند. اما به دلیلی ظرافتی که دارند مناسب برای استفاده در مکان‌های با رفت‌و آمد زیاد نمی‌باشند.

موکت‌‌ شویی در الهیه

انواع روش‌های موکت‌شویی در الهیه:

قالیشویی‌های معتبر بر حسب روند کاری که دارند از شیوه‌های مدرن و پیشرفته برای موکت‌‌ شویی در الهیه بهره می‌برند که در ادامه به تحلیل چند روش می‌پردازیم.

 موکت‌شویی به وسیله بخار:

در این شیوه، با استفاده از بخار آب عمل موکت‌‌ شویی انجام می‌شود. آب را داخل یک مخزن می‌ریزند و به وسیله بولیر بخار آب  تولید می‌شود. این بخار با شدت زیاد به سطح  موکت می‌رسد و آلودگی‌های آن را نابود می‌کند.

موکت‌شویی به وسیله دستگاه برسی:

این دستگاه دارای یک مخزن است که در آن آب را با شوینده‌های مناسب با نوع و جنس موکت، مخلوط می‌کند.  در مرحله بعدی یک برس مخصوص روی سطح آن کشیده می‌شود و تمام آلودگی‌های آن را جمع‌آوری می‌کند.

موکت‌شویی به وسیله دستگاه اسپری مکش:

در این روش، ابتدا شوینده و آب را داخل مخازن می‌ریزند و در مرحله بعد آنها را روی موکت اسپری می‌کنند. این کار باعث می‌شود تا ذرات آلوده موجود در قسمت سطحی آن، در آب حل شده و جداگردد و در آخر با تجهیزات مخصوص خشک‌شویی انجام می‌‌پذیرد.

بهتر است بدانید:موکت شویی در اندرزگو

موکت‌‌ شویی در الهیه

اهمیت موکت‌شویی در الهیه:

  • افزایش عمر موکت: موکت‌‌ شویی اصولی و در فواصل منظم، عمر مفید آنها را بیشتر می‌کند و از هزینه مجدد خرید آنها جلوگیری می‌کند.
  • از بین بردن کنه‌ها و سایر میکروب‌های آلودکننده: یک سری حشرات مرموز بنام کنه وجود دارند که بسیار ریز هستند و با چشم غیر مسلح دیده نمی‌شوند. این موجودات با وارد شدن به مجاری تنفسی باعث ایجاد اختلالات تنفسی نظیر آلرژی می‌شوند. با شستن منظم، می‌توان از آلودگی به این حشرات پیشگیری کرد.
  • زیبایی ظاهری محیط منزل: تمیزی لوازم منزل باعث می‌شود که فضای آن سرزنده و شاداب به نظر برسد. همچنین مانع ایجاد بوی نامطبوع در محیط پیرامون می‌گردد. نکته دیگر این که اگر موکت‌ها برای مدت طولانی تمیز نشوند در اثر ذراتی که در هوای منزل پخش می‌کنند به سلامتی شما آسیب می‌زنند.
بیشتر بخوانید  موکت‌شویی در آزادشهر

موکت‌‌ شویی در الهیه

سخن پایانی:

از نکات مهم در رابطه با  موکت‌‌ شویی، پیروی از قواعد آن است. اگر شما پروتکل‌های شست‌و‌شو را رعایت نکنید هم دچار زیان مالی می‌شوید و هم به آن پاکیزگی مورد انتظارتان نمی‌رسید. لذا در هنگام سپردن موکت‌های خود به یک قالیشویی، مطمئن شوید که دارای مجوز است. قالیشویی سه سوت با ارائه خدمات متنوع یک انتخاب مناسب برای موکت‌شویی در الهیه می‌باشد.

بهتر است بدانید:موکت‌شویی در آزادشهر

Rate this post

9 دیدگاه دربارهٔ «موکت‌‌ شویی در الهیه»

  1. خدمات موکت‌‌ شویی در الهیه سه سوت توی منطقه جز بهترین هاست.

  2. سایت سه سوت وافعا سه سوت کار خودش رو برای موکت شویی انجام داد ممنون که هستید

  3. کارمند های موکت شویی در الهیه خیلی خوش برخورد و کار درست بودن خدایی 😂

  4. ما از خدمات موکت شویی در الهیه استفاده کردیم خیلی عالی بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *