موکت شویی در جنت آباد

موکت شویی در جنت آباد

موکت شویی در جنت آباد در سایت قالیشویی سه سوت به تحلیل آن می پردازیم

قالیشویی سه سوت در جنت آباد با داشتن بیش از 50 سال تجربه موفق در زمینه شستشوی موکت و فرش و با تلاش تکنسین  متخصص و کارآزموده و با یاری خداوند متعال تا به امروز رضایت شما عزیزان را کسب نموده است و در تلاش هستیم از این پس هم به همین سمت گام برداریم .

بیشتر بدانید: قالیشویی در پاسداران

شستشوی موکت در جنت آباد

موکت شویی در جنت آباد، با استفاده از تکنیک‌های نوین شستشو و خشک کردن موکت توسط ماشین‌آلات مدرن و پیشرفته، بدون ایجاد کوچکترین مشکل در سلامت موکت، آماده ارائه خدمات به مشتریان در شعبه جنت آباد و سایر مناطق تهران است. فرآیند شست و شو موکت ها در ابتدا با آشنایی و در نظر گرفتن ساختار، خصوصیات ظاهری و طرح و نقش موکت مورد نظر شروع می شود و در نهایت با ضمانت سلامت موکت و پاکیزگی آن به پایان می رسد.

بیشتر بدانید: قالیشویی در فرمانیه

با توجه به موقعیت مکانی جنت آباد از نظر دسترسی به امکانات مختلف، قالیشویی سه سوت شعبه جنت آباد، این امکان را برای مشتریانی که خواستار شست و شوی موکت اند. فراهم شده است که موکت خود را تحویل تکنسین موکت شویی در جنت آباد دهند تا با خیالی راحت نسبت به کیفیت شست و شو، تجهیزات و مواد شوینده مصرفی، موکت را در کمترین زمان ممکن با بالاترین دقت بدون کوچکترین مشکل در اجزای موکت، تحویل گیرند. قالیشویی سه سوت قادر است با بکارگیری پرسنل مجرب و آموزش دیده، مدرنترین تجهیزات و مواد شست و شو با کیفیت در تمام زمینه های شستشو و خشک کردن موکت ها پیش قدم باشد و رضایت مشتریان خود را حفظ نماید.

پس شما مشتریان عزیز با آسودگی و آرامش خیال می‌توانید انواع فرش‌های خود از جمله فرش های دستباف، ابرشیم و تابلو فرش‌های نفیس خود را به موکت شویی در جنت آباد، با نام شرکتی  قالیشویی سه سوت به آدرس:  تهران – خیابان آذربایجان- نرسیده به رودکی – مرکز خرید فجر – طبقه زیر همکف – واحد۱۱ بسپارید.

بیشتر بدانید: قالیشویی در جردن

الیاف موکت

با توجه به نوع الیاف موکت‌ها نحوه تمیز کردن موکت متفاوت است. به عنوان نمونه ، الیاف پشم، با اینکه بسیار گران است امّا خیلی راحت‌تر تمیز می‌شود. امّا جهت آنکه طول عمر آن افزایش یابد باید از تکنیک های مخصوص شستشو برای آن استفاده کرد. الیاف پشم لطیف و نرم است. بنابراین ارزش نگهداری آن‌ها خیلی بیشتر است.

اکثر موکت هایی که امروزه خریداری می شود، از جنس پلی آمید هستند. این موکت ها در برابر کثیفی  مقاومت زیادی از خود نشان می‌دهند. همچنین خیلی راحت پاکیزه می‌شوند. بیشتر موکت‌های مجموعه‌های اداری از این نوع هستند. امّا این نوع الیاف دارای الکتریسیته ساکن هستند. این مسئله با مواد شیمیایی و فرآیند‌های مخصوص تا حدی کاهش می‌یابد.

تمیز بودن موکت‌ها در هر جایی به خصوص منازل، بسیار مهم است؛ زیرا اگر سطح موکت کثیف باشد، می‌تواند باعث ایجاد بیماری های پوستی شود. به ویژه با وجود آلودگی هوا در شهرهای بزرگ، هوایی که از پنجره یا درز‌ها وارد خانه می‌شود و روی موکت قرار می گیرد، می‌تواند آلودگی را وارد خانه کند. اگر حیوانات خانگی در منزل دارید باید به طور مرتب موکت‌های خود را پاکیزه و تمیز کنید.

بیشتر بدانید: روش شستن فرش کرمی

موکت شویی در جنت آباد

رفع لکه در موکت

گاهی اوقات اگر لکه‌ها غلیظ باشند، به روش مکانیزه شستشوی این بخش‌ها صورت می گیرد. در این مرحله با مایع مخصوص شست شو و دستگاه موکت شو، لکه‌ها با ایمنی کامل پاک خواهند شد. شرکت قالیشویی سه سوت برای مکان‌های بزرگ و وسیع از جاروبرقی‌های صنعتی و دستگاه پولیشر پیشرفته استفاده می نمایند. همزمان بخارشوها با اسپری بخار با فشار زیاد، مکش آب کثیف را انجام می‌دهند تا آلودگی بر روی موکت باقی نماند.

بیشتر بخوانید  قالیشویی در شادمان

بیشتر بدانید: قالیشویی در انقلاب

انواع موکت شویی در جنت آباد

  • روش غیرمکانیزه

در این روش از ابزار صنعتی استفاده نمی شود. در مقایسه با سیستم مکانیزه از کیفیت پایین تری برخوردار است. برای پاکسازی لکه ها مورد استفاده قرار می گیرد.

در شستشوی موکت از پودر رخت شویی و شامپو و اسفنچ یا فرچه فرش استفاده می شود.

 روش های مکانیزه موکت شویی در جنت آباد

در این روش به وسیله مواد شوینده خاص و از دستگاه های مکانیزه و تخصصی جهت پاکسازی استفاده می گردد.

شستشوی موکت در محل نیز با یکی از چهار روش زیر قابل انجام است.

دستگاه موکت شویی در جنت آباد

ابتدا آب و مواد شوینده در مخزن آب تمیز میریزیم سپس این مواد بر روی موکت اسپری می شود و برس، موکت را می ساید.در مرحله پایانی پاروی مکش، نسبت به جمع آوری آب کثیف اقدام می کند.

دستگاه اسپری و مکش

بعد از اسپری آب و مواد شوینده بر سطح موکت، آلودگی ها در آب حل می شوند.در این روش به صورت همزمان عمل خشک کردن موکت نیز انجام می شود. معمولاً در مکان هایی که دسترسی به آن سخت است، استفاده می شود.

دستگاه پولیشر و مکنده صنعتی

کار شست و شوی برس  موکت را دستگاه پولیشر انجام می دهد و کار خشک کردن موکت را دستگاه مکنده صنعتی انجام می دهد.

بیشتر بدانید: قالیشویی در تهران نو

موکت شویی با بخار

در روش موکت شویی با بخار آب داخل مخزن توسط بویلر، بخار با فشار زیاد بر روی موکت اسپری می شود و همزمان با انجام کار مکش، آب کثیف به مخزن آب کثیف انتقال می یابد.

موکت شویی در جنت آباد

 

سوالات متداول
  • آیا امکان سفارش آنلاین در شعبه قالیشویی سه سوت وجود دارد؟

بله شما می توانید در قسمت سفارش آنلاین سایت سفارش خود را ثبت نمایید تا در کمترین زمان ممکن همکاران ما با شما تماس حاصل نمایند.

  • آیا در روزهای تعطیل دریافت فرش و موکت از مشتریان انجام می شود؟

بله در تمامی ایام اعم از روزهای تعطیل دریافت موکت امکان پذیر می باشد.

قالیشویی مورد اعتماد مردم در تهران و تایید شده توسط اتحادیه میباشد.

برای بهره مند شدن از سرویس های عالی قالیشویی سه سوت می توانید با اپراتورهای ۲۴ ساعته ی این مجموعه در هر ساعتی از شبانه روز تماس برقرار نمایید تا برای هماهنگی و دریافت قالی ، فرش ، مبل و ….  اقدام کنند.

بیشتر بدانید: براق کردن فرش

Rate this post

10 دیدگاه دربارهٔ «موکت شویی در جنت آباد»

  1. برای موکت شویی می توانیم ازاین قالیشویی سه سوت استفاده کنیم خوبه

  2. برخلاف اسمش که قالیشویی سه سوته کارشون تو مبل شویی هم عالیه حرف نداره

  3. میرزایی

    موکت شویی در جنت آباد یه پیشنهاد خیلی خوب بود.خدماتشون خیلی خوبه

  4. موکت شوییی در جنت آباد عالیه بهترین خدمات هستش که تا به حال دیدیم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *