نحوه شستن ادرار حیوانات از روی فرش و نکات مهم آن

نحوه شستن

همه چیز درباره تمیز کردن ادار حیوانات از روی فرش

اگر شما هم مثل بسیاری از دوستداران حیوانات خانگی، از آن‌ها در خانه خود نگه‌داری می‌کنید بهتر است با نحوه شستن ادرار حیوانات از روی فرش و نکات مهم آن  آشنا شوید. در این مقاله از قالیشویی سه سوت، به بررسی روش‌های مختلف شستن ادرار حیوانات از روی فرش خواهیم پرداخت.اولین نکته مهم در این زمینه، سرعت عمل است. هر چه سریعتر به شستشوی ادرار بپردازید، احتمال تغییر رنگ و خرابی فرش کمتر خواهد بود.

بیشتر بخوانید  قالیشویی در آزادی | قالیشویی آزادی

برای شستشو، ابتدا محل ادرار را با یک حوله یا کاغذ صاف کنید تا اکثر مایع را جذب کند همچنین شما میتوانید با تماس از طریق شماره تلفن بهترین قالیشویی با قالیشویی سه سوت تماس بگیرید و از خدمات آنها استفاده کنید. سپس با استفاده از محلول شستشوی مناسب و یک قطعه پارچه نرم، فرش را به طور دقیق پاک کنید. بعد از پاک کردن، با یک حوله خشک، فرش را خشک کنید.در صورتی که فرش شما از نوع موکتی باشد، باید به یاد داشت که ادرار حیوانات می‌تواند به عمق فرش نفوذ کند.

بیشتر بخوانید  قالیشویی در ازگل

برای شستشوی این نوع فرش‌ها، بهتر است در مرحله اول با ارزان ترین قالیشویی محل خود تماس بگیرید و در صورتی که میخواهید خودتان فرش را پاک کنید از یک محلول شستشوی خاص برای موکت استفاده کنید. پس از شستشو، فرش را با یک مکنده نرم و با حرکات دایره‌ای خشک کنید.در نهایت، باید به یاد داشت که استفاده از محلول‌های شیمیایی قوی برای شستشوی ادرار حیوانات، ممکن است باعث خرابی فرش شود. بهتر است از محلول‌های شستشوی طبیعی و خانگی مانند مخلوط آب و سرکه یا محلول آب و جوهر لیمو استفاده کنید. همچنین، برای جلوگیری از تکرار این مشکل، می‌توانید از پد‌های جذب کننده ادرار حیوانات استفاده کنید.در نتیجه، با رعایت نکات مهم و استفاده از روش‌های صحیح شستشو، می‌توانید به راحتی ادرار حیوانات را از روی فرش پاک کنید و از خرابی فرش جلوگیری کنید. اگر با وجود امتحان کردن این روش‌ها باز هم لکه و یا بوی بد از بین نرفت از طریق شماره‌های مربوطه با ما تماس بگیرید تا همکارانمان در سه‌سوت کارپت در کمترین زمان ممکن کار شستشوی فرش شما را انجام دهند.

درخواست قالیشویی، مبل شویی و رفوگری
درخواست قالیشویی، مبل شویی و رفوگری

 

مراحل شستن ادرار حیوانات از روی فرش

در هنگام کثیف شدن فرش توسط ادرار حیوانات باید سریعا عمل کنید تا لکه ماندگار نشود. برای شستن ادرار حیوانات از روی فرش بهتر است طبق مراحل زیر عمل کنید. در مرحله اول میتوانید فرش خود ا به مراکز و کارخانه قالیشویی معتبر بسپارید و یا ادرار حیوان رابه وسیله یک دستمال یا حوله از سطح فرش پاک کنید. سپس، از یک محلول شستشوی مناسب برای فرش استفاده کنید. برای شستشوی فرش، می‌توانید از محلول‌های شیمیایی خاصی که برای شستشوی فرش طراحی شده‌اند، استفاده کنید. همچنین، می‌توانید از محلول‌های خانگی نظیر مخلوط آب و سرکه یا محلول آب و جوهر لیمو استفاده کنید. در گام بعدی برای “شستن ادرار حیوانات از روی فرش” با استفاده از یک دستمال مرطوب،سطح فرش را به طور دقیق پاک کنید. برای پاک کردن، دستمال را در محلول شستشوی مناسب خیس کنید و سپس با حرکات دایره‌ای شکل روی محل ادرار حیوان حرکت دهید. حرکات دایره‌ای بهترین حرکات برای پاک کردن فرش هستند و از ماندگار شدن لکه جلوگیری می‌کنند.

بیشتر بخوانید  موکت شویی در محل تهران | موکت شویی در منزل

در صورتی که ادرار حیوان به نقاط سخت فرش نفوذ کرده باشد، باید با استفاده از یک برس نرم و محلول شستشوی مناسب، این نقاط را پاک کنید. اما به یاد داشته باشید که برس را محکم روی فرش نکشید تا بافت آن آسیب ببیند. پس از پاک کردن، فرش را با یک وسیله حرارت دهنده مثل سشوار یا به وسیله مکش جاروبرقی خشک کنید. برای جلوگیری از تکرار این مشکل، می‌توانید از پد‌ جذب کننده ادرار حیوانات استفاده کنید. همچنین، بهتر است حیوان خود را به صورت منظم آموزش دهید تا به جای ادرار کردن روی فرش، از جای دیگری استفاده کند. در صورتی که امکان انجام این موارد را د رخانه نداشتید میتوانید از امکاناتان قالیشویی مجاز سه سوت استفاده کنید این قالیشویی سه سوت به روش‌های مناسب و اسلامی به پاکسازی فرش‌های شما می‌پردازد. این قالیشویی با رعایت اصول اخلاقی و شرعی، از ادارار حیوانات پاکیزه برای تمیز کردن فرش‌های شما استفاده می‌نماید. شستن ادرار حیوانات از روی فرش

 

چگونگی از بین بردن بوی نامطبوع ادرار از سطح فرش

ادارار حیوانات به دلیل دارا بودن سطح بالایی از اوره بوی بسیار نامطبوع و غیر قابل تحملی دارد. پس از شستن ادرار حیوانات از روی فرش برای از بین بردن بوی نامطبوع آن می‌توانید از شوینده‌های آنزیم دار استفاده کنید و یا با محلول‌های خانگی نظیر جوش شیرین و سرکه سطح فرش را تمیز کنید. بطور کلی این موارد بهتر است در سریع‌ترین زمان پس از کثیف شدن فرش انجام شوند تا لکه یا بوی نامطبوع ماندگار نشوند.

تمیز کردن ادرار حیوان از روی فرش

 

چند نکته مهم درباره شستن ادرار حیوانات از روی فرش

پس از کثیف شدن فرش باید سریعا اقدام به شستشوی ادرار حیوانات از روی فرش کنید تا مانع از جذب عمیق در فرش شوید. برای تمیز کردن فرش حتما از آب گرم و شوینده‌های مخصوص استفاده کنید تا بافت فرش و تار و پودهای آن آسیب نبیند. برای پاک کردن فرش از حرکات دایره‌ای استفاده کنید و از کشیدن محکم دستمال بر سطح آن خودداری کنید. برای خشک کردن سطح فرش از حرارت دهنده مناسب مثل سشوار و یا از مکنده جاروبرقی یا بخارشو استفاده کنید.حتما به یاد داشته باشید که برای جلوگیری از ابتلا به بیماری‌های منتقل شده از حیوانات، باید از ماسک و دستکش استفاده کنید. می‌توانید از محلول‌های طبیعی نظیر آب و سرکه یا آب و جوهر لیمو هم برای تمیز کردن فرش استفاده کنید.

درخواست قالیشویی، رفوگری و مبل شویی
قالیشویی سه سوت
درخواست قالیشویی، رفوگری و مبل شویی
قالیشویی سه سوت

 

 

سخن آخر

بطور کلی نگه‌داری از حیوانات خانگی علاوه بر لذت‌بخش بودن مشکلاتی هم دارد. یکی از این مشکلات ادرار کردن آن‌ها بر روی فرش است که بسیار آزاردهنده می‌باشد. ما در این مقاله سعی کردیم توضیحاتی را درمورد نحوه شستن ادرار حیوانات از روی فرش و نکات مهم آن بدهیم. با این وجود اگر نتوانستید فرش را به خوبی تمیز کنید و یا زمان کافی برای امتحان کردن این روش‌ها را ندارید نگران نباشید. همکاران ما در سه‌سوت کارپت سه‌سوته به کمک شما می‌آیند. مجموعه ما خدمات شستشوی فرش با به‌روزترین فناوری‌ها و با رعایت کامل اصول مذهبی را در تمامی سطح تهران ارائه می‌دهد. فقط کافی است با نزدیکترین شعبه به محل زندگی خود تماس گرفته و یا درخواست شستشوی خود را به صورت آنلاین ثبت کنید. با سه‌سوت کارپت فرشت سه‌سوته تمیزه!

قالیشویی ارزان سه سوت، ضمانت کیفیت خدمات خود را به شما می‌دهد.
ارزانترین قالیشویی تهران

 

 

Rate this post

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *