نکات مهم درباره رسید قالیشویی

تفاوت شستشوی فرش در خانه و قالیشویی

در این مقاله قصد داریم نکات مهم درباره رسید قالیشویی را مورد بررسی قرار دهیم. تا انتهای مقاله با ما همراه باشید. مبل شویی و قالیشویی به عنوان یکی از چندین خدمات قالیشویی سه‌سوت است که در سایت قالیشویی سه‌سوت به آن پرداخته شده است.

در این مقاله قصد داریم به بررسی نکات مهم درباره رسید قالیشویی و موارد مهم آن بپردازیم که در اکثر مواقع برای شما مشتریان عزیز سوال پیش می‌آید.

فاکتور یا رسید قالیشویی که از طرف قالیشویی به شما مشتریان عزیز تحویل داده می‌شود حاوی اطلاعات مهمی است. با بررسی دقیق فاکتور و رسید می‌توانید از بروز هر گونه خطا در فرایند کار جلوگیری کنید.

بیشتر بدانید:قالیشویی در مینی سیتی

"<yoastmark

نکات مهم درباره رسید قالیشویی

  • تعیین نوع شستشوی انتخابی

در فاکتور نوع شستشوی انتخابی شما برای هرفرش باید کاملا از قبل مشخص گردد. امروزه به دلیل تنوع بسیار زیادی که فرش ها دارند نمی‌‌توان برای هریک روش شستشوی مشابه را به کار برد. اگر می‌خواهید همه فرشهایتان به یک روش شسته شود بایستی به صورت کلی بررسی نمایید.

  • قیمت ها تعیین شده و مشخص است

مشتری عزیز دقت کنید قبل از شستشو قیمت به صورت خوانا و دقیق در فاکتور شما قید می‌شود. پس با دقت فاکتور را نگاه کنید که در فرایند مار مشکلی رخ ندهد.

  • متراژ فرش ها 

متراژ فرش یکی از مورد های بسیار مهم است، که گاهی افرادی در تحویل فرش فقط به قیمت توجه می‌کنند . از متراژ فرش ها غافل می‎شوند.

  • تاریخ تحویل

خدمات شستشوی قالیشویی سه سوت دارای تاریخ تحویل مشخصی است که باید در رسید قید شود در حالتی که خدمات زمان بر دارید باید به زمان تحویل آن نیز توجه داشته باشید.

بهتر است بدانید:قالیشویی فرش دستبافت

  • ساعت تحویل فرش 

در حالتی که منزل هستید احتمالا ساعت تحویل فرش برایتان اهمیتی نداشته باشد اما در حالتی که در روز تحویل فرش در منزل نیستید بایستی بازه زمانی تحویل فرش را در نظر داشته باشید.

نکات مهم درباره رسید قالیشویی در قالیشویی سه سوت

یک سری نکات و موارد دیگر که بایستی توسط  شما مشتری عزیز رعایت گردد تا در بهبود کیفیت خدمات ما را یاری دهید.

  • تیکت های حاوی کد شما به دقت روی فرش نصب شده باشد!
  • شماره تیکت شما با شماره فاکتور یکسان باشد.
  • در آخر توجه داشته باشید، بدون اینکه فاکتور را بخوانید و کنترل کنید، فاکتور را امضا نکنید.

نکات مهم درباره رسید قالیشویی که معمولا در فاکتور ها قید می‌شود “هرگوونه خسارت احتمالی به مشتری است”. هیچگاه در زمان تحویل انواع فرش ماشینی، دستباف یا گرانبها این گزینه را انتخاب نکنید چرا که ممکن است هرگونه آسیبی به فرشتان وارد شود و از ارزش فرشتان کاسته شود.

با امضا کردن این گزینه شما تمام مسئولیت را قبول کردید درنهایت نیز کیفیت عملکرد کارکنان نیز افت پیدا می‌ند و دقت لازم را در زمان شستشو نخواهند داشت. اما این از نظر اتحادیه خلاف محسوب می‌شود و جبران هرگونه خسارتی با قالیشویی است.

برهمین اساس انتخاب قالیشویی مجاز یکی از نکات مهمی است که شما مشتریان عزیز باید در نظر داشته باشید. قالیشویی سه سوت می‌تواند برای شما مشتری عزیز از هر لحاظ بهترین انتخاب باشد. برای ثبت سفارش آنلاین از سایت اقدام کنید.

Rate this post

8 دیدگاه دربارهٔ «نکات مهم درباره رسید قالیشویی»

  1. محتوا نکات مهم درباره رسید قالیشویی در سایت قالیشویی سه سوت خیلی عالی بود.

  2. محتوا نکات مهم درباره رسید قالیشویی در سایت قالیشویی سه سوت بسیار مفید بود.

  3. قالیشویی سه سوت کادری حرفه ای و مجرب دارند ممنون از خدماتتون

  4. از مقاله نکات مهم درباره رسید قالیشویی چیزای جالبی رو یاد گرفتم واقعا به درد بخور بود

  5. مقاله ی نکات مهم درباره رسید قالیشویی حاوی نکات مفید و بسیار کاربردی ای بود . سپاس.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *