قالیشویی در آزادی | قالیشویی آزادی

قالیشویی در آزادی

قالیشویی در آزادی به عنوان یکی از خدماتی است که قالیشویی سه سوت ارائه می دهد ، برای تمامی خدماتی که از یک قالیشویی توقع دارید با بهترین کیفیت و ارزانترین قیمت به قالیشویی سه سوت مراجعه نمایید .برای اینکه دسترسی شما به راحتترین شکل ممکن برقرار شود این کارخانه ی مدرن در تمامی نقاط تهران آماده ی ارائه خدمات می باشد.با استفاده از اطلاعات زیر می توانید با قالی شویی سه سوت در ارتباط باشید.

درخواست قالیشویی، مبل شویی و رفوگری
درخواست قالیشویی، مبل شویی و رفوگری

قالیشویی چه مزایایی دارد؟

فرش به عنوان یکی از اجزای جدایی ناپذیر خانه ی ایرانی همواره نیازمند توجه و رسیدگی است .این کالای نفیس که از ضروری ترین کالاها محسوب می گردد برای شستشو و ترمیم نیازمند تخصص می باشد.

کارخانه قالیشویی سه سوت به عنوان متخصص در این زمینه همواره در تلاش است تا بالاترین کیفیت را به همگان ارائه دهد.

بنابراین با برخورداری از به روز ترین امکانات و ماشین های مکانیزه و همچنین مواد شوینده تمامی موارد شستشو و ترمیم را به بهترین نحو انجام می دهد.

کارخانه قالیشویی سه سوت  دارای مزایای فوق العاده ای است که موجب رضایت همگان شده است قالیشویی در آزادی که از جمله خدمات این کارخانه است می تواند در تمامی منطقه ی آزادی سریعترین دسترسی را فراهم آورد.

بهتر است بدانید:خشک شویی مبل در منزل

 از جمله مزایای قالیشویی سه سوت و قالیشویی در آزادی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • شستشوی مکانیزه و تمام اتوماتیک فرش
  • جابه جایی بدون صدمه و با استفاده از نوارهای نقاله
  • پرسنل متخصص و مجرب برای شستشوی انواع مختلف فرش، موکت ، قالی و …
  • آبکشی یکدست و زمانبندی شده با استفاده از دستگاه های پیشرفته و ابزارآلات مدرن
  • عدم تاثیر شرایط جوی و آب و هوایی در فرایند شستشو
  • عدم تاثیر شرایط آب و هوایی در زمان تحویل به علت خشک کن پیشرفته
  • شستشوی انواع مبل ، موکت ، نمد ، و …
  • استفاده از باکیفیت ترین و متنوع ترین مواد شوینده در مراحل مختلف شستشو
  • آبگیری کامل و بدون نقض فرش و کاملا متناسب با نوع آن

آیا شستن قالی در کاهش عمر قالی تاثیر گذار است؟

نحوه ی شستشوی قالی یکی از عواملی است که در عمر مفید قالی تاثیرگذار است . این امر کاملا در سلامت قالی بسیار مهم و موثر است بنابراین باید توجه داشته باشید که شستشو باید به نحوی صورت پذیرد که علاوه بر شستشوی تمیز و شرعی قالی و عاری شدن از هر گونه آلودگی باید مانع از آسیب خوردن و صدمه زدن به فرش شود.همچنین عدم شستشوی درست موجب باقی ماندن جرم و یا آلودگی در داخل فرش شده و از عوامل آسیب رسیدن به بافت فرش محسوب می گردد. قالیشویی در آزادی که یکی از بخش های قالیشویی سه سوت با بهره مندی از متدهای نوین و ایده های جدید تفاوت های متمایزی با رقبای سنتی خود در این منطقه و دیگر مناطق شهر تهران دارد.

مواد شوینده و اثرگذاری آن بر روی فرش چگونه است؟

هرفرش ، گبه ، موکت ، نمد، قالی و … با توجه به نوع بافت ،تراکم ، تاروپود و … نیازمند مواد شوینده مختص به خود است همچنین نوع عملیاتی که برای فرش اعمال می گردد باید متناسب با جنس و نوع آن باشد تا از مشکلات بعدی آن جلوگیری شود.این چنین از هزینه های بعدی آن برای ترمیم و پوسیدگی جلوگیری می شود بنابراین از سایر هزینه ها جلوگیری می شود.

 

درخواست قالیشویی، رفوگری و مبل شویی
قالیشویی سه سوت
درخواست قالیشویی، رفوگری و مبل شویی
قالیشویی سه سوت
نحوه ی خشک کردن فرش و تاثیر آن در عمر مفید قالی؟

خشک کردن یا خشک شدن قالی ها از جمله مراحل مهمی است که در سلامت قالی نقش مهمی ایفا می کند این تاثیرگذاری از جهت های مختلفی است ، برای مثال اگر خشک شدن به طور کامل صورت نپذیرد موجب باقی ماندن رطوبت در فرش می شود که می تواند منجر به پوسیدگی گردد ،همچنین از آنجایی که خشک شدن فرش پروسه ای زمان بر است اگر با دقت انجام نگردد و وقت کافی برای آن اعمال نگردد ریشه های فرش را از بین خواهد برد.

بیشتر بخوانید  شماره تلفن بهترین قالیشویی

ازچه قالیشویی هایی برای شستن فرش استفاده می کنید؟

مجاز بودن قالیشویی و داشتن پروانه و مجوز از ابتدایی ترین معیارهای انتخاب یک قالیشویی منخب است که برای شستشوی قالی باید از آن استفاده کرد.استعلام مجوز از اتحادیه و مشاهده ی مجوز نشان دهنده ی یک قالیشویی معتبر می باشد.همه ی اینها در کنار یک سابقه ی درخشان و معتبر می تواند موجب اطمینان خاطر شما گردد . کارخانه قالی شویی سه سوت  دارای مزایای فوق العاده ای است که موجب رضایت همگان شده است قالیشویی در آزادی و تمامی امکاناتی که برای رضایتمندی شما عزیزان در نظر گرفته شده است می تواند حسن وفاداری این کارخانه را در معرض نمایش همگان قرار دهد.

بهتر است بدانید:رفوگری

یکی از بخش های قالیشویی قسمت رفوگری و ترمیم فرش است.

ابزار آلات مورد نیاز برای رفوگری قالی چیست؟

پارگی فرش معمولا به علت پوسیدگی ، بریدگی ، ساییدگی ، بیدزگی ، حمل نامناسب و … ایجاد می گردد از آسیب های متداول فرش است این موارد نیازمند ترمیم و رفوگری می باشد .رفوگری از جمله موارد ضروری برای کارخانجات قالیشویی است در واقع این عمل مکملی برای قالی بافی می باشد .برای این کار ابتدا باید به بررسی دقیق فرش پرداخته و میزان آسیب دیدگی فرش را تعیین کنید.

اگر فرشی را که نیازمند ترمیم و رفو می باشد بدون توجه به پوسیدگی شستشو کنید ممکن است موجب خسارات زیادی را به وجود آورد بنابراین بهتر است قبل از هرگونه اقدام برای شستشو بهتر است به ترمیم آن بپردازید.

ابزاری که در این باره لازم دارید عبارتند از:

  1. قیچی
  2. درفش
  3. چاقو
  4. میخ‌کش
  5. شانه یا دفتین
  6. سوزن
  7. اتو تخته
  8. انگشتانه
  9. میخ
  10. انبردست
  11. قلاب
  12. چکش
  13. نوار چرمی
  14. انواع نخ
  • شامل نخ چله
  • نخ پود
  • نخ‌های ابریشمی

قالی شویی سه سوت در همه ی مناطق تهران به ارائه ی بهترین و ارزانترین و باکیفیترین خدمات پرداخته است. از جمله انها قالیشویی در آزادی است که به ارائه ی خدمات در تمامی محله ها و مناطق آن می پردازد.

تمامی محله ها ی این منطقه توسط این کارخانه کاملا ساپورت می گردد.مناطق مرکزی و غربی تهران بهترین دسترسی را به قالیشویی خواهند داشت.

قالیشویی و رفوگری

 چه مراحلی باید برای رفوگری فرش طی شود؟

  • شیرازه دوزی
  • پل سازی
  • گلیم بافی
  • بید خوردگی
  • رنگ رزی

 مراحلی که در بالا ذکر شد در فرایند رفوگری فرش قرار دارد و باید به طور اصولی و صحیح صورت پذیرد .

بهتر است بدانید: رفوگری در تهران

در زیر به توضیح مختصری در این باره پرداخته ایم:

شیرازه دوزی:

قدم اول تهیه ی نخ و رنگ مناسب با توجه به شیرازه ی مانده از فرش است و درقدم بعدی شروع ترمیم . باید توجه کنید که نخ به کلرگرفته شده برای رفوگری باید دقیقا مطابق با شیرازه ی قبلی فرش باشد تا رفوگری شبیه به وصله به چشم نیاید.

پل سازی:

این عمل در صورت از بین رفتن چله های اول و آخر فرش انجام می پذیرد و باید تمامی چله ها با تطابق رنگی کامل با چله های اول ترمیم گردد.

گلیم بافی:

گلیم فرش نیز باید دقیقا مطابق با اول و آخر فرش باشد.

بیدخوردگی:

اینکه رو یا پشت فرش بیدخورده باشد دو روش کاملا مجزا را برای رفوگری می طلبد . رفوگر قبل از اقدام باید از مهارت کافی برخوردار باشد تا روند کاری به درستی طی شود.

سوختگی ، انواع پارگی  سوراخ ، چروک و … که در صورت کهنگی به وجود می اید باید به درستی و مطابق با رنگ اولیه ی فرش صورت پذیرد در غیر این صورت وصله زدن ارزش چندانی ندارد و از ارزش فرش می کاهد.

درصورتی که یک سمت فرش آسیب دیده باشد می توان با استفاده از نقوش سمت سالم به رفوی فرش پرداخت ولی در غیر این صورت یعنی زمانی که نقشه ی دو سمت فرش یکی نباشد باید ابتدا نقشه ی مناسب روی کاغذ شطرنجی ترسیم گردد و در مرحله ی بعد رفوگری انجان پذیرد.

بیشتر بدانید:ارزان ترین قالیشویی تهران

 رنگ رزی:

اصول رنگ رزی از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا در مواردی که رنگ مورد نظر در بازار نیست  رفوگر می بایست رنگ و نخ مورد نظر را تامین نماید.

بیشتر بخوانید  قالیشویی در جنوب تهران

بنابراین قالیشویی که برای این کار انتخاب می نمایید باید از مهارت کافی در این زمینه برخوردار باشد پیشنهاد ما قالیشویی سه سوت و قالیشویی در آزادی است که از تجربه ی کافی در این زمینه برخوردار است.

سوالات متداول قالیشویی در آزادی
  • شستشوی انواع فرش
  • رفوگری
  • رنگبرداری و لکه برداری
  • خشکشویی انواع مبل و موکت 

شستشو بر اساس سلیقه مشتری(تاید،شامپوی ایرانی ، شامپوی تگزافن آلمان ،نانو)

5/5 - (2 امتیاز)

23 دیدگاه دربارهٔ «قالیشویی در آزادی | قالیشویی آزادی»

  1. قالیشویی در آزادی | قالیشویی آزادی جزو مطالب و خدمات خیلی خوب شرکت سه سوت هست

  2. محمدرضا یعقوبی

    تماس گرفتم برای شستشوی فرش‌ها ،در مدت کوتاهی تشریف آوردن و فرش‌هارو‌ تحویل گرفتند.راضی بودم از عملکردشون.

  3. از قالیشویی سه سوت به عنوان قالیشویی در آزادی ممنونم بابت اطلاعات خوبی که منتقل کردن من اطلاعاتی مبنی بر نحوه ی خشک شدن فرش ها در قالیشویی نداشتم .

  4. سوالی که من از قالیشوییسه سوت در آزادی دارم این هست اگه موکت با چسب به سرامیک متصل شده باشد برای شست و شوی آن چه اقداماتی صورت میگیرد جهت کندن چسب ها؟ منظورم این هست که نمیخوام موکت رو در محل تمیز کرد میخوام به قالیشویی منتقل بشه … پیشاپیش سپاس
    گزارم از پاسخگویی شما

  5. وقتی این مقاله رو در سایت قالیشویی سه سوت در آزادی خوندم قسمت عدم رضایت مشتری و یا خرابی فرش و عودت هزینه … در صورت انجام این کار واقعا تحسین برانگیز هست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *