قالیشویی در درکه

قالیشویی در درکه

قالیشویی در درکه در سایت قالیشویی سه سوت

نحوه کار قالیشویی سه سوت به این گونه است که ابتدا مشتری، درخواست خود را از طریق تماس با مجموعه ما ثبت می‌کند. . متخصصین ما در اسرع وقت با شما تماس میگیرند و با هماهنگی با شما پرسنل را به محل اعزام میکنند.

سپس با حضور در محل شما، فرش را لول کرده و به مرکز انتقال میدهند.بع از شستشو در سریعترین زمان ، فرش ها لول شده و در کاور به مشتریان عزیز تحویل داده میشوند

روش شستشوی فرش ابریشم و فرش ماشینی در قالیشویی درکه متفاوت است و هرکدام از آنها با روش های مخصوص شسته می‌شوند. .

 

قالیشویی در درکه

بیشتر بدانید:قیمت قالیشویی

قالیشویی سنتی یا مدرن :

قالیشویی در قدیم دستی انجام میشد که لوازم مورد نیاز آن آب، جارو و صابون بود. اما در حال حاضر به عنوان یک شغل مهم در کشور میباشد که تحت نظر اتحادیه نیز می باشد.

امروزه از دستگاه های اتوماتیک به جای روشهای شستشوی سنتی استفاده میشود این دستگاه ها با کمترین نیاز به افراد میتوانند روزانه چندین هزار متر فرش را شستشو دهند.

قالیشویی سه سوت مفتخر است که با دستگاه های اتوماتیک مدرن خود بهترین شستشو را به مشتریان خود ارائه دهد. دیگر نگران آسیب دیدن فرش های خود نباشد زیرا به کمک این دستگاه های اتوماتیک دیگر هیچگونه آسیبی به فرش شما وارد نمیشود.

 

خدمات قالیشویی در درکه:

  • استفاده ازمرغوب ترین شوینده های درجه یک و نانو
  • استفاده از دستگاه های جدید و اتومات در شستشوی فرش
  • پرسنل متخصص
  • ضمانتنامه برای همه خدمات
  • ارائه خدمات در تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل
  • شستشو فرشها به صورت اسلامی
  • امکان ثبت سفارش آنلاین

قالیشویی در درکه

بیشتر بدانید:قالیشویی آنلاین

مراحل قالیشویی در درکه:

 

  • غبارگیری از فرش :

مراحل کار قالیشویی درکه به این صورت است که ابتدا به کمک تجهیزات مخصوص، عملیات غبارگیری فرش انجام می‌شود. در منازل و قالیشویی‌های سنتی این مرحله با وارد کردن ضربه به فرش انجام می‌شود. با این کار الیاف فرش، آسیب جدی میبیند و در صورت کهنه بودن باعث پارگی فرش ها میشود. در افرادی که حساسیت دارند، انجام مرحله غبارگیری در منزل اصلا توصیه نمی‌شود. همچنین مهم است که این مرحله قبل از اینکه فرش ها خیس شوند، انجام شود.

عملیات غبارگیری در قالیشویی در درکه توسط تجهیزات مدرن و پیشرفته و به کمک کارشناسان مجرب و با تجربه انجام می‌شود تا هیچگونه آسیبی به فرش ها وارد نشود. قبل از انجام غبارگیری، هرگونه ایراد در فرش بررسی میشود و این مرحله با توجه به وضعیت فرش و با جاروهای مخصوص انجام می‌شود.

 

  • شستشوی فرش :

شستشوی فرش  از مهم ترین مراحل قالیشویی است که اهمیت زیادی دارد. یکی از نکات مهمی که همیشه در قالیشویی درکه مدنظر قرار می‌گیرد؛ تفاوت در روش شستشوی فرش دستباف و ماشینی است.

یکی از علتهای زرد شدن فرش‌ها و ریشه‌های آن هنگام شستشو در منزل، استفاده از مواد شوینده نامناسب است. در روش شستشوی فرش با دستگاه، تار و پود فرش هیچ آسیبی نمیبیند و شستشو به صورت کاملا دقیق و تخصصی انجام می‌شود. در بسیاری مواقع موی حیوانات، پرز و موجودات موذی میکروسکوپی در الیاف فرش نفوذ می‌کنند که در شستشوی دستی برطرف کردن نمیشوند. برای همین لازم است تا این عملیات حتما در قالیشویی انجام شود.

 

  • آبکشی فرش :

مرحله بعدی آبکشی و آبگیری فرش ها میباشد.آبگیری توسط دستگاه های استوانه ای مخصوص انجام میشود.

 

 

  • خشک کردن فرش :

آخرین عملیات از مراحل قالیشویی ، خشک کردن فرش است. در روش سنتی فرش ها را پهن می‌کنند تا به مرور زمان خشک شود. این روش معایب بسیاری دارد. در پاییز و زمستان، خشک شدن به این شیوه زمان زیادی می‌برد؛ حتی امکان دارد که فرش در معرض باران و برف قرار گیرد. همچنین مجاورت در هوای آزاد موجب ورود حشرات و جانوران به فرش  میشود. همچنین باعث پوسیدگی و بوی نامطبوع فرش ها میشود.

بیشتر بخوانید  قالیشویی فرش دستبافت

گاهی هم فرش ها را از داربست آویزان میکنند که باعث جمع شدن آب در پایین فرش و زردی و پوسیدگی ریشه ها و پایین فرش می‌شود. قالیشویی در درکه مجهز به گرم‌خانه مخصوص برای خشک کردن فرش ها میباشد. عملیات خشک شدن فرش در سریعترین زمان و با بهترین دستگاه ها و تکنیک ها صورت می‌گیرد.

قالیشویی در درکه

مزایای قالیشویی در درکه :

استفاده از شوینده‌های مخصوص و نانو برای هر لکه در قالیشویی درکه، علاوه بر از بین بردن انواع لکه‌ها، فرش را همانند روز اول نو  می‌کند.  قالیشویی سه سوت، کلیه خدمات قالیشویی، تعمیر و خشک‌شویی را با دستگاها و تکنیک های به روز و  پیشرفته انجام می‌دهد. مراحل قالیشویی درکه در قالیشویی سه سوت کاملا شفاف بوده و هرگونه سوال شما عزیزان همواره پاسخ داده خواهد شد.

قالیشویی در درکه ضمن شستشوی حرفه ای انواع فرش ها همچنین ارائه دهنده خدمات ترمیم، شستشو مبل، پرده، خوشخواب و… نیز می باشد. از این رو شما با خیالی آسوده می توانید بخش اعظم عملیات خانه تکانی خود را به این قالیشویی سپرده و هیچ نگرانی بابت نتیجه کار نداشته باشید.

 

بیشتر بدانید:بهترین قالیشویی تهران

Rate this post

8 دیدگاه دربارهٔ «قالیشویی در درکه»

  1. نکات مهمی رو در مقاله قالیشویی در درکه ذکر کردید(پرسنل متخصص، ضمانتنامه برای همه خدمات، شستشو فرشها به صورت اسلامی) من رو این 3 مورد خیلی حساسم
    ممنون از پرسنل حرفه ای شمت

  2. خدمات قالیشویی سه سوت درکه واقعا خوبه. ما استفاده کردیم و خیلی راضی هستم

  3. از خدمات قالیشویی سه سوت در درکه حتما استفاده کنید پشیمون نمیشین.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *