قالیشویی در رسالت

قالیشویی در رسالت

قالیشویی در رسالت با استفاده از جدید ترین دستگاه های شست و شو در قالیشویی سه سوت آماده ارائه خدمات خود به مشتریان عزیز می باشد.

تمیزی و ظرافت قالی ها

قالی ها مهم ترین اساس موجود در خانه هستند که همواره در معرض کثیف شدن قرار دارند. امروزه به دلیل آپارتمان نشینی اکثریت مردم امکان شست و شو قالی ها برای مردم فراهم نمی باشد.

نگران نباشید قالیشویی سه سوت کنار شماست تا فرش های شما را با اولین تماس تحویل بگیرد و با استفاده از جدیدترین دستگاه ها شست و شو دهد.

بیشتر بدانید:قیمت قالیشویی

قالیشویی در رسالت این تضمین را به شما می دهد که تمامی خدمات خود را با کیفیت عالی و مواد درجه یک  ارائه دهد چرا که شعار این قالیشویی کیفیت می باشد نه قیمت.

خدماتی که قالیشویی در رسالت به مشریان خود ارائه می دهد که باعث می شود از دیگر قالیشویی ها جدا در نظر گرفته شود، عبارتند از:

  • شست و شوی انواع فرش های دستباف، ابریشمی، ماشینی و غیره با مواد درجه یک
  • مبل شویی با بروز ترین دستگاه های صنعتی
  • موکت شویی در منزل

قالیشویی در رسالت

مراحل شست و شو در قالیشویی سه سوت عبارتند از:

اولین مرحله، غبارگیری از فرش

مراحل کار قالیشویی در رسالت به این صورت است که ابتدا با تجهیزات مخصوص، عملیات غبارگیری فرش انجام می‌شود.

در منازل و قالیشویی‌های سنتی این کار با وارد کردن ضربه به فرش انجام می‌شود. این کار در قالیشویی سه سوت باعث می شود که الیاف فرش آسیب ببیند.

در افرادی که آلرژی دارند، انجام عملیات غبارگیری در منزل به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود. همچنین مهم است که این عملیات پیش از اینکه فرش خیس شود، انجام شود.

جاروهای دستی و برقی، قدرت مکش بالایی ندارند و همچنین تکان دادن شدید فرش که در غبارگیری سنتی و در خانه توسط افراد ناوارد انجام می‌شود؛ موجب سست شدن گره‌های قالی می‌شود.

این در حالی است که عملیات غبارگیری در قالیشویی سه سوت با تجهیزات به‌روز و توسط کارشناسان فنی انجام می‌شود تا هیچگونه خسارتی به فرش وارد نشود. پیش از انجام غبارگیری، هرگونه ایراد در فرش بررسی شده و این عملیات با توجه به وضعیت فرش و با جاروهای مخصوص انجام می‌گیرد

دومین مرحله، شست و شوی فرش

شستشوی فرش اصلی‌ترین مراحل قالیشویی در رسالت است که حساسیت زیادی دارد. یکی از نکات مهمی که همواره در قالیشویی سه سوت مدنظر قرار می‌گیرد؛

تفاوت روش شستشوی فرش دستباف و ماشینی است. فرش دستباف و ابریشمی دارای حساسیت ویژه‌ای است و در صورتی که با مواد شوینده مرغوب شسته نشود؛ رنگ‌ها در آن با یکدیگر آمیخته شده و فرش جلوه و زیبایی خود را از دست خواهد داد.

یکی از دلایل زرد شدن فرش‌ها و ریشه‌های آن هنگام شست وشوی در منزل، استفاده از مواد شوینده نامرغوب است.

در روش شستشوی فرش با دستگاه، تار و پود فرش هیچ آسیبی ندیده و شستشو دقیق و تخصصی انجام می‌شود. در بسیاری مواقع موی حیوانات، پرز و موجودات موذی میکروسکوپی در الیاف فرش نفوذ می‌کنند که در شستشوی دستی قابل برطرف کردن نیستند. برای همین لازم است تا این عملیات حتما در قالیشویی انجام شود.

سومین مرحله،آبکشی فرش

از دیگر مراحل قالیشویی سه سوت که اهمیت ویژه‌ای دارد؛ آبکشی فرش است.

آبکشی فرش با فشار آب انجام می‌شود و بعد از آن مرحله آبگیری است.  آب کشی در قالیشویی سه سوت  مثل دستگاه های سانتریفیوژ است که با  تحت فشار قرار دادن فرش انجام می شود.

صورت می‌گیرد. این دستگاه‌ها به شکل محفظه‌ای استوانه‌ای هستند و فرش در داخل آن‌ها به چرخش درمی‌آید.

چهارمین مرحله،خشک کردن فرش

آخرین قسمت از مراحل قالیشویی در رسالت ، خشک کردن فرش است. در روش سنتی فرش روی سطح زمین پهن می‌شود تا به مرور زمان خشک شود. این روش معایب بسیاری دارد.

بیشتر بخوانید  شستن فرش پوست

اول از همه در ماه‌های سرد سال، خشک شدن به این شیوه زمان زیادی می‌برد؛ حتی امکان دارد که فرش در معرض باران و برف قرار گیرد.

همچنین مجاورت در هوای آزاد موجب ورود حشرات موذی و جانوران به فرش و نشستن آلودگی روی آن می‌شود. همچنین پوسیدگی و بوی نامطبوع از دیگر تبعات انجام این کار در منزل است.

جمع بندی

قالیشویی سه سوت مجهز به گرم‌خانه مخصوص برای خشک کردن قالی است. در این مرکز کانون حرارت مرکزی توسط حرارت‌دهنده‌های پیشرفته تمام فضا به صورت یکدست و مساوی گرم می‌شود و عملیات خشک شدن فرش در کوتاه‌ترین زمان و با بهترین تکنولوژی صورت می گیرد.

قالیشویی در رسالت
قالیشویی در رسالت

فرش های منزل یکی از مهم ترین اسباب منزل شما می باشد، امیدوارم اگر نیاز به شست وشو فرش داشتید از قالیشویی های معتبر در جهت شست و شو استفاده کنید. چرا که کمترین بی دقتی خسارات جبران ناپذیری به فرش وارد می کند.

بهتر است بدانید:ارزان ترین قالیشویی تهران

Rate this post

3 دیدگاه دربارهٔ «قالیشویی در رسالت»

  1. تیم قالیشویی در رسالت عالیه.من چندین بار ازشون خدمات گرفتم

  2. من ساکن محله ۱۶ متری رسالت هستم، با جستجو در گوگل با قالیشویی سه سوت آشنا شدم و از خدماتتون استفاده کردم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *