قالیشویی در زعفرانیه

قالیشویی در زعفرانیه

قالیشویی در زعفرانیه آماده خدمات رسانی با بهترین کیفیت و در سریع ترین زمان ممکن است. تیم قالیشویی سه سوت با برخورداری از کارشناسان ماهر و با استفاده از تکنیک‌های پیشرفته، آماده است تا با بهترین کیفیت و در سریعترین زمان ممکن، فراگیرترین خدمات قالیشویی را ارائه دهد. خدمات شگفت‌انگیز قالیشویی سه‌ سوت در هر گوشه‌ای از منطقه زعفرانیه، منتظر شماست!

درخواست قالیشویی، مبل شویی و رفوگری
درخواست قالیشویی، مبل شویی و رفوگری

بهترین قالیشویی در زعفرانیه تهران کیست؟

قالی شویی زعفرانیه دارای نیرو ها و متخصصین حرفه ای در این زمینه است و بهترین و نزدیکترین مکان برای سپردن فرش ها و قالی های خود برای شستسو است. قالیشویی سه سوت که به دلیل استفاده از پیشرفته‌ ترین تجهیزات شستشو به عنوان ممتاز ترین “قالیشویی زعفرانیه در تهران” شناخته شده، قادر است در سریع‌ ترین زمان ممکن، قالی‌های شما شسته شده و لول شده به شما بازگرداند. اینجا نه تنها یک قالیشویی است، بلکه به ارمغان آورنده هنر و افتخار نیز برای قالی‌های شما است.

قالیشویی سه سوت علاوه بر خدمات قالیشویی، خدمات دیگری مانند رفوگری فرش، موکت شویی، و همچنین مبل شویی هم انجام میدهد در زمینه خدمات مبل شویی به این نکته باید توجه داشته باشید که خدمات مبل شویی در منزل قالیشویی سه سوت، با بهترین و جدیدترین دستگاه ها همراه با ضمانت انجام می شود.

با بهره‌گیری از تخصص و حرفه‌ای‌ترین تکنسین‌ها، خدمات ما از کمترین مقدار ریزش آب بهره‌مند است. تیم متخصص ما به صورت کاملاً حرفه‌ای و تخصصی، مبلمان‌های مختلف شما را با حداقل آب‌رویه و با دقت بیشتری به نظر می‌آورد.

درخواست قالیشویی، رفوگری و مبل شویی
قالیشویی سه سوت
درخواست قالیشویی، رفوگری و مبل شویی
قالیشویی سه سوت

در تمام ماه ها سال به جز اسفند و فروردین ماه به صورت کلی 48 ساعت زمان برای شستشوی فرش هایتان نیاز است و فرش ها کاملا خشک به شما تحویل داده می شود.

بله، در قالیشویی زعفرانیه، نحوه شستشو و آبکشی فرش‌ها به صورت اسلامی و با رعایت اصول اخلاقی انجام می‌شود. تیم ما با احترام به ارزش‌ها و مقدسات اسلامی، خدمات خود را ارائه می‌دهد تا مطمئن باشید که قالی‌های شما به شیوه‌ای اخلاقی و مطابق با اصول دینی شسته و مرتب شده‌اند.

در روزهای بارانی یا برفی، احتمال تاخیر وابسته به میزان بارش آب و وضعیت هوا خواهد بود، که به میزان ساعات باران یا برف افزوده خواهد شد.

قالی یا فرش و یا به عبارت دیگر یکی از قدیمی ترین و ماندگارترین هنر ایرانیان که همواره و در سال های متمادی در صدر توجه قرار گرفته است و همیشه به عنوان یک کالای اساسی که پتانسیل صادرات را نیز داشته است، مطرح می باشد. این قالیشویی واقع در زاعفرانیه که تنها برای خدمت رسانی به شما عزیزان و برای نگهداری از این هنر نفیس ایرانی فعالیت می‌کند. این مجموعه علاوه بر قالیشویی خدمات دیگری همچون رفوگری را نیز ارائه می‌دهد.

قالی شویی در زعفرانیه

بیشتر بدانید: قالیشویی واوان

چرا فرش ها نیاز به شستشو دارند؟

حتی اگر فرش ظاهراً تمیز به نظر برسد، اما پس از گذشت زمان، رنگ آن کدر و کهنه می‌شود و دور و لبه ی فرش ها جلوه ی خود را از دست می‌دهد. با استفاده منظم از خدمات شستشوی فرش، می‌توان جلوی ورود گرد و غبار (به ویژه سیلیس) به داخل الیاف فرش را گرفت. این ذرات در طول زمان باعث فرسایش و آسیب به الیاف فرش می‌شوند.

شستشوی منظم فرش، آلودگی‌های روغنی و چسبنده را که با استفاده از جاروبرقی از بین نمی‌روند از داخل بافت فرش به‌طور کامل حذف می‌کند. کثیفی‌ها و آلودگی‌های فرش معمولاً ناشی از آلودگی هوا، بخارات آشپزی و گرد و غباری هستند که در ته کفش‌ها جمع می‌شوند و وارد بافت فرش می‌شوند. آلودگی‌های روغنی و چربی باعث می‌شوند رنگ قالی در زیر لایه‌ای از چربی و آلودگی پنهان شود، و در نتیجه، فرش به مرور زمان به منبعی از آلودگی تبدیل می‌شود.

انواع شوینده در قالیشویی در زعفرانیه

شستشو فرش در مجموعه سه سوت با استفاده از مرغوب ترین و بروز ترین مواد شوینده انجام می‌شود. در ادامه انواع شوینده های مورد استفاده در فالیشویی سه سوت نام برده شده است.

  • شوینده اولیه (حذف لکه و آلودگی های فرش)
  • قلیایی (شست و شوی فرش مانند مانند سود سوزآور)
  • احیاکننده (استفاده در رنگ بری مانند هیدروسولفیت سدیم)
  • اکسیدکننده (فلس زدایی و افزایش جلای ظاهری فرش ، مانند ترکیبات کلردار)
بیشتر بخوانید  کارخانه قالیشویی | قالیشویی مجاز

ویژگی مواد شوینده با کیفیت در قاليشويي زعفرانيه چیست؟ 

در قالیشویی زعفرانیه و همچنین بازار، مواد شوینده به صورت مایع یا پودر موجود است، ویژگی‌های یک شوینده با کیفیت به شرح زیر می باشد.

  • قدرت لکه گیری بالای آنها.
  • باعث خرابی یا خوردگی فرش و موکت نیز نمیشود.
  • خاصیت نرم کنندگی دارند.
  • با انواع دستگاههای فرش شویی سازگارند.
  • به دو روش مکانیزه و غیر مکانیزه از آنها برای شستشو استفاده می شود.
  • دارای استاندارد های بهداشتی و نداشتن زیان.

بهترین قالیشویی در زعفرانیه

بیشتر بدانید: قالیشویی فرشته

شستشو انواع قالی در قالیشویی در زعفرانیه

این قالیشویی واقع در زعفرانیه تهران، خدمات متنوعی از جمله، شستشو فرش، قالی، فرش دستبافت و غیره را ارائه می‌هد، در ادامه با انواع و روش شستشو هرکدام آشنا می‌شویم.

شستشوی قالی

یکی از خدمات اصلی قالیشویی سه سوت عنوان “قالیشویی در زعفرانیه” شستشو انواع قالی و فرش است. این کار با استفاده از مدرن ترین دستگاه های روز دنیا، بدون هیچ گونه آسیب دیدگی و همچنین با تحویل در زمان تعیین‌شده و فوری قالی و فرش شما صورت می پذیرد.

درخواست قالیشویی، مبل شویی و رفوگری
درخواست قالیشویی، مبل شویی و رفوگری

فرش ماشینی

استفاده از مواد شوینده با کیفیت بالا و دستگاه‌های مکانیزه به روز جهت شستشوی فرش‌ های ماشینی، حرفه قالیشویی سه سوت است.

دستباف

استفاده از مواد شوینده ارگانیک که کاملاً با الیاف فرش هماهنگ هستند و به فرش‌های نفیس شما کمترین آسیب را وارد نمی‌کنند

انواع موکت

شستشو انواع موکت در هر طرحی از جمله موکت های پرزدار و فانتزی توسط ماشین آلات مخصوص و پیشرفته.

قالیشویی در خیابان زعفرانیه

بیشتر بدانید: قالیشویی جماران

روش های شستن فرش قالیشویی در زعفرانیه

در شستن فرش ها در قالیشویی زعفرانیه سه سوت، از روش های مختلفی متناسب با جنس و شرایط قالی و یا فرش مورد نظر استفاده می‌شود. از گذشته تا به حال و با پیشرفت تکنولوژی نحوه شست و شوی فرش ها نیز دستخوش تغییراتی شده است.

روش دستی

از گذشته این روش مرسوم ترین روش برای شستن قالی ها است. در این روش ابتدا غبار گیری توسط ضربه زدن انجام می شود. در این کار معمولا فرش آویزان شده‌ و با تکه ای چوب یا وسایل مشابه به آن ضربه‌ زده می شود. با زدن ضربه گرد و خاک و آشغال های سطح فرش از آن جدا می شود. سپس فرش را بر روی زمین پهن کرده و با استفاده از مواد شوینده و آب اقدام به شستن و تمیز کردن آن می کنند. این قسمت با استفاده از پارو و مواد شوینده معمولی انجام خواهد شد. آب و کف ایجاد شده آلودگی های موجود در فرش را از بین می برد و سپس از روی فرش خارج می شود. در نهایت فرش آب گیری می شود تا مواد شوینده از آن خارج شود و روی دیوار یا سطحی مشابه آن پهن می شود تا خشک شود.

قالیشویی ارزان سه سوت، ضمانت کیفیت خدمات خود را به شما می‌دهد.
ارزانترین قالیشویی تهران

روش نیمه اتوماتیک

در این روش نیز انسان باید فرش را بشوید ولی به جای وسایل ابتدایی مانند پارو و مواد شوینده معمولی مثل تاید، از دستگاه های مناسب فرش شستن استفاده می شود. داخل این دستگاه ها آب و مواد شوینده مخلوط‌ شده و روی فرش‌ ریخته می شود. برای برخی از دستگاه ها سامانه های مکش نیز تعبیه شده‌ است که توسط آن ها بعد از شست و شو، آب و مواد شوینده به داخل دستگاه و مخزن آب آلوده کشیده‌ می شود.

روش اتوماتیک

در این روش، نقش انسان‌ها نظارت بر عملیات شستشو و خشک کردن فرش، توسط دستگاهای مختلف، است. مواد شوینده در این روش خاص تر بوده و دقت شست و شو بیشتر خواهد بود. غبارگیری، شستن و آبگیری و خشک کردن توسط دستگاه های جدا گانه انجام می شود و فرش به نوبت در آن ها قرار می گیرد تا در نهایت فرش تمیز شده توسط کارگران از دستگاه تحویل گرفته‌ می‌شود.

قالی شویی در زعفرانیه

بیشتر بدانید: قالیشویی در الهیه

مبل شویی در قالیشویی در زعفرانیه

یکی دیگر از خدمات قالیشویی در خیابان زعفرانیه، شستشوی مبل است. این کار با آپشن های مختلفی از جمله امکان شستشو در محل انجام می پذیرد. شستشوی تخصصی انواع مبل توسط پرسنلی مجرب و حرفه ای که زمان را به حداقل و کیفیت را به حداکثر می رساند، صورت می پذیرد. خشکشویی انواع مبلمان نیز با استفاده از جدیدترین و مدرن ترین دستگاه های خشکشویی روز دنیا و به صورت کاملا حرفه ای در مبل شویی زعفرانیه انجام می شود.

لکه گیری مبلمان

لکه‌ها روی مبل، ظاهر مبلمان را نامرتب نشان می‌دهند. یکی از مواردی که هنگام شستشوی مبل باید به آن توجه شود، وجود لکه‌های چربی، مواد غذایی و دیگر آلودگی ها روی مبلمان است.

معمولا از بین بردن لکه مبل کاری زمان بر و سخت میباشد. زمانی که با یک متخصص مبل شویی تماس می‌گیرید، بهتر است در رابطه با لکه‌های مبل توضیح کوتاهی دهید. آنگاه متخصص ما می‌تواند قیمت دقیق تری برای شستشوی مبلمان به شما اعلام کند.

درخواست قالیشویی، مبل شویی و رفوگری
درخواست قالیشویی، مبل شویی و رفوگری

روش های مبل شویی

مبل شویی با سه روش جداگانه امکان پذیر است. روش اول همان روش سنتی و با استفاده از دست و مواد شوینده است. این روش بیشتر برای آلودگی های سطحی موجود مناسب است. در ظاهر ممکن است این روش روشی ساده باشد که هر کس توانایی انجام آن را داشته باشد ولی در واقعیت این گونه نیست. میزان آب و مواد شوینده مصرفی، زمان مورد نیازی که این مواد روی مبل باقی می مانند و نوع تمیز کردن همگی نیازمند مهارت است و اگر ناشیانه انجام شود ممکن است به مبل و  بافت آن آسیب وارد شود. روش دیگر استفاده از دستگاه های مبل شویی است. این دستگاه ها مخصوص این کار طراحی شده‌اند. میزان آب و مواد شوینده به صورت خودکار و اتوماتیک مورد استفاده قرار می گیرد و علاوه بر دقت بیشتر در امر شست و شو امکان پوسیدگی و آسیب رساندن به مبل را به شدت کاهش می دهد. امروزه روش های جدید تر و مدرن تری با استفاده از دستگاه های بروز نیز در برخی از فرش شویی ها مورد استفاده قرار می گیرد.

قالیشویی زعفرانیه

بیشتر بدانید: نحوه شستشوی فرش ابریشم ماشینی

مزایای شست و شوی مبل در محل

  • امکان بررسی و نظارت بر مراحل شست و شو.
  • عدم شکستگی و ایجاد آسیب به مبلمان حین تغییر مکان آن ها.
  • صرفه جویی در وقت و هزینه.
  • مشاهده تاثیر مبل شویی و درخواست تکرار کار در صورت پاک نشدن آلودگی.
  • سرعت و کیفیت بهتر مبل شویی توسط دستگاه ها.

مبل شویی را به متخصصین ما بسپارید

خدمات مبل شویی و شستشوی آن همیشه پر درخواست‌ بوده است. این سطح از درخواست برای مبل شویی در فصل بهار و با شنیده‌ شدن بوی عید بیشتر نیز می شود. معمولا افراد شستشوی مبل را در منزل به حمل مبلمان به مراکز مبل شویی ترجیح می‌دهند. که این امر در مبل شویی کاملا طبیعی است. شستشوی مبل نیز همانند سایر خدمات نیازمند دانش افراد در این زمینه است. از این رو در امر شستشوی مبل نیاز به شناخت پارچه‌ مبل، مواد شوینده، نوع دستگاه مبل شویی و حتی نوع لکه‌های مبل الزامی است. شستشوی مبل در محل با قالیشویی و شستشوی فرش تفاوت دارد؛ و در آن از شوینده های مخصوص مبل شویی استفاده می‌شود. در کنار اهمیت هزینه ارائه خدمات کیفیت ارائه خدمات نیز مهم است. کیفیت انجام کار مبل شویی و متخصصان آن در هنگام شستشو بسیار مهمتر از هزینه مبل شویی است.

درخواست قالیشویی، رفوگری و مبل شویی
قالیشویی سه سوت
درخواست قالیشویی، رفوگری و مبل شویی
قالیشویی سه سوت

رفوگری چیست؟

رفوگری جهت برطرف کردن کجی، پوسیدگی، پارگی، آسیب‌دیدگی و سوختگی فرش انجام میگیرد. برای تعمیر فرش و رفع عیوب جزئی آن مواردی مانند ریشه بافی، رفوگری، شیرازه دوزی و رفع چروکیدگی به کار گرفته می‌شود و ترمیم مشکلات بزرگتر مانند پوسیدگی و سوختگی با استفاده از روش‌های مرمت فرش انجام می‌شود. پود به پود و رج به رج فرش‌های ایرانی، حاصل تلاش هنرمندان خوش‌ذوق این مرز و بوم است؛ بنابراین حفظ و نگهداری و ترمیم فرش در صورت آسیب دیدن، نگهداری از هنر و تاریخ محسوب می‌شود. در بعضی مواقع ترمیم فرش به معنای بر طرف کردن عیوب و آسیب های فرش برای عرضه آن است. در بسیاری از مواقع فرش آسیب‌دیده ، پوسیده و سوخته رفوگری شده و در موزه‌ها به نمایش در می‌آید. زیرا ارزش فرش رفوگری شده که دارای قدمتی طولانی است از نظر مادی و معنوی بسیار بیشتر از فرش رفو نشده است.

یکی از خدماتی که قالیشویی زعفرانیه ارائه می‌دهد، رفوگری در زعفرانیه برای انواع قالی های ماشینی و دستبافت است که این مرحله از کار با استفاده از بهترین نخ ها و سایر مواد لازم و همچنین توسط تکنسینی حرفه ای و با تجربه در قالیشویی در زعفرانیه تهران انجام می گیرد.

انواع رفوگری در قالیشویی در زعفرانیه

قالیشویی سه سوت خدمت رفوگری را برای انواع فرش و قالی ارائه می‌دهد. تمامی موارد غید شده توسط کارشناسان متخصص، متعهد و کارآزموده در این زمینه انجام می پذیرد.
  • ترمیم انواع فرش دستبافت.
  • ترمیم و رفوگری انواع فرش ماشینی.
  • رفوگری قالیچه های نفیس.
  • ترمیم سایر فرش های ارزشمند و قیمتی.

قالی شویی در زعفرانیه

بیشتر بدانید: قالیشویی در هروی

ترمیم فرش چگونه انجام می‌شود؟

برای مرمت فرش به وسایلی از جمله چاقوی بافت، نخ و سوزن، انبردست، دموم، درفش، کلاف‌های هم‌جنس فرش و انگشتانه نیاز است. در رفوگری ابتدا فرش شسته شده و سپس گره‌های آسیب‌ دیده آن با سوزن و درفش از فرش جدا می‌شوند. اگر بخش آسیب ‌دیده بزرگ باشد فرش توسط متخصصین در قاب چوبی قرار داده شده و سپس تارکشی و گره ‌زنی انجام می‌شود تا به حالت قبلی خود باز گردد. برای رفع پیچ‌خوردگی و چروک، فرش را با نوارهایی از پشت محکم میکنند تا فرش به حالت استاندارد باز‌گردد.

بیشتر بخوانید  رفوگری فرش در تهران

قیمت رفوگری فرش ماشینی

با وجود اینکه قیمت فرش های ماشینی نسبت به فرش های دست بافت بسیار کمتر است. ولی باز هم اگر به فرش ماشینی آسیب وارد شود. هزینه تعویض ممکن است خیلی بیش تر از هزینه تعمیر آن باشد. معمولا ایرادات سطحی و جزئی در فرش های ماشینی توسط رفوگری درست می شود. از طرفی اگر فرش ماشینی دچار آسیب هایی با درجه شدید شده باشد پیشنهاد می شود به جای صرف هزینه زیاد برای رفوگری فرش ماشینی، هزینه به تعویض آن اختصاص یابد.

نحوه ی شستشوی فرش قالیشویی در زعفرانیه چگونه است؟

فرایند و پروسه ی کار این قالی شویی کاملا شفاف سازی‌شده و طبق مراحل زیر صورت می پذیرد، مراحل ذکر شده نتایج سالها تجربه در این زمینه است. این مراحل عبارتند از:

  • خاک گیری فرش
  • شستشو با استفاده از شوینده به سلیقه مشتری (تاید، شامپوی ایرانی، شامپوی تگزافن آلمان، نانو)، بعد از دریافت مشاوره از تکنسین تخصصی قالیشویی سه سوت و آگاه سازی کامل مشتری در این رابطه.
  • آب گیری فرش با دستگاه پیشرفته.
  • خشک کردن فرش در گرمخانه مجهز.
  • کنترل نهایی فرش توسط پرسنل دقیق و ریز بین ما.
  • لول و کاور کردن فرش یا قالی.
  • اطلاع رسانی به مشتری جهت تحویل فرش.

قالیشویی زعفرانیه در تهران

بیشتر بدانید: قالیشویی در انقلاب

برای بهره مند شدن از سرویس های عالی قالیشویی سه سوت می توانید با اپراتورهای ۲۴ ساعته ی این مجموعه در هر ساعتی از شبانه روز تماس برقرار نمایید تا برای هماهنگی و دریافت قالی، فرش، مبل و غیره اقدام کنند.

نکات مهم بعد از دریافت فرش از قالیشویی در زعفرانیه

رعایت نکاتی بعد از تحویل گرفتن فرش، جزو واجبات در راستای حفظ سلامت و طول عمر فرش شماست، توصیه ما به شما، مطالعه و انجام این نکات و فراهم نمودن شرایط مناسب فرش بعد از شستشو است.

خارج کردن فرش از کاور

قالیشویی سه سوت فرش را در کاورهای مشمایی به مشتریان خود تحویل می‌دهند. این کاور باعث می‌شود که فرش در حین حمل و نقل دچار آسیب یا کثیفی نشود. یکی از اشتباهات رایج برخی از افراد این است که پس از دریافت فرش از قالیشویی سه سوت، آن را از کاور خارج نمی‌کنند و برای مدت طولانی فرش را داخل کاور نگهداری می‌کنند. در حالی که اگر فرش در کاورهای مشمایی باقی بماند، به دلیل این که فرش در معرض جریان هوا قرار نمی‌گیرد، این احتمال وجود دارد که فرش کپک بزند. در صورتی که فرش کپک بزند نه تنها ممکن است فرش دچار پوسیدگی شود بلکه احتمال ایجاد بوی نامطبوع از فرش نیز افزایش پیدا می‌کند.

قالیشویی ارزان سه سوت، ضمانت کیفیت خدمات خود را به شما می‌دهد.
ارزانترین قالیشویی تهران

عدم نگهداری فرش به صورت لول برای طولانی مدت

قالیشویی در زعفرانیه فرش‌ها در قالیشویی سه سوت به صورت لول‌شده به مشتری تحویل میدهد. اگر چه بهترین روش برای جمع کردن فرش لول کردن است، اما اگر فرش به ویژه فرش دستباف به صورت رول‌شده برای طولانی مدت نگهداری شود، این امکان وجود دارد که فرش دچار بید زدگی شود. اگر فرش دستباف به مدت طولانی در معرض هوا قرار نگیرد و در مکان‌های تاریکی مانند کمد انباری و … نگهداری شود، احتمال بید زدن فرش به شدت افزایش پیدا می‌کند. با توجه به این که بید به تاروپود فرش آسیب وارد می‌کند. و حتی در دراز مدت باعث پارگی فرش می‌شود توصیه می‌کنیم هر چند وقت یکبار فرش را پهن‌کرده و جارو کنید.

چک کردن فرش بعد از تحویل

شما باید بعد از آن که فرش را از قالیشویی در زعفرانیه تحویل گرفتید به خوبی آن را بررسی کنید. هر چند این امکان وجود ندارد که فرش دچار آسیب شده باشد اما شما می‌توانید در صورت بروز هرگونه مشکل به خدمات پشتیبان قالیشویی سه سوت اطلاع دهید. یکی از اشتباهات رایجی که پس از تحویل گرفتن فرش وجود دارد این است که اغلب افراد بعد از خارج کردن فرش از کاور احساس می‌کنند فرش نم دار است. در حالی که امکان تعریق داخل کاور وجود دارد. مخصوصاً در فصل‌های سرد سال به دلیل اختلاف دمای زیاد هوای بیرون و فرشی که به تازگی از گرم خانه خارج شده‌ است، فرش داخل کاور تعریق می‌کند. در این صورت کافی است فرش را پهن کنید و اجازه دهید کمی زمان بگذرد تا فرش کاملاً خشک شود.

قالی شویی در زعفرانیه

بیشتر بدانید: قالیشویی در ستارخان

بهترین قالیشویی در زعفرانیه

محله زعفرانیه در منطقه‌ی یک تهران قرار ‌‌دارد که از محلات برجسته تهران به حساب می آید. این منطقه از محلات شمال تهران و منطقه‌ی شمیرانات به شمار می رود که در گذشته بیشتر به صورت زمین‌های حاصل‌ خیزبوده است و در ارتفاع ۱۶۵۰ تا ۱۸۰۰ متر از سطح دریا ارتفاع قرار دارد. این محله در کوهپایه‌های البرز قرار دارد که از آب و هوای معتدل کوهستانی برخوردار است. انسان ها فرش یا قالی را به جای نی و حصیر از الیاف پنبه و پشم یا حتی ابریشم بافت ‌و پی به طرح و نقش و نگار فرش بردند. فرش های اولیه طرح گلیم بودند و اولین فرش یا قالیچه منقوش جهان، قالیچه ۲۴۰۰ ساله پازریک ایرانی است. این روز ها فرش ها نقش بسیار پر رنگی‌ را در زیبایی و جلوه هر خانه‌ای دارد که باعث می شود نقش و نگار قالی بسیار مورد توجه قرار بگیرد. قالیشویی به مجموعه اعمال خدماتی بروی فرش از جمله لکه زدایی، غبار رویی و شستشو فرش یا قالی با انواع مواد شوینده کفته می‌شود.

درخواست قالیشویی، رفوگری و مبل شویی
قالیشویی سه سوت
درخواست قالیشویی، رفوگری و مبل شویی
قالیشویی سه سوت

شستشوی فرش قالیشویی در زعفرانیه

شستشوی فرش ها و پاک کردن آلودگی ها از مهم ترین کارهایی است که ما باید حداقل یکبار در سال آن را انجام دهیم تا هم خانه پاکیزه‌تری داشته باشیم و هم از بیماری های حاصل از آلودگی ها به دور باشیم. فرش ها و قالی ها عنصر خیلی مهمی در گیرایی و زیبایی هر خانه ای به حساب می آیند و فرقی نمی کند منزل شما بزرگ یا کوچک باشد، مدرن باشد یا سنتی در خانه تمامی ما ایرانیا فرش جلوه‌گر منزل شماست. کیفیت نظافت فرش ها و از بین بردن آلودگی ها برای قالیشویی ها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. برای فرش های دستبافت از اصول و قواعد ویژه ای بهره می برند تا قالی کیفیت اصلی خود را از دست ندهد. به گونه ای که تار و پود فرش آسیب نبیند و  خصوصیات ظاهری و ساختمانی قالی نیز حفظ شود. ارتقای کیفیت و از بین بردن آلودگی های فرش  دو اصل مهم هر قالیشویی خوب است.

ويژگى هاى قاليشويى در زعفرانيه

ما در قاليشويى زعفرانيه سه سوت، شستشوى انواع فرش ها را به صورت تفكيك‌ شده و جدا از هم انجام مي دهيم. به دليل تفاوت انواع قالى ها در رنگ و نوع و جنس الياف و براى جلوگيرى از رنگ پس دادن قالى ها، فرش هاى ماشينى و دستباف به صورت مجزا شسته‌ مي شوند. يكى از موارد بسيار مهم در انتخاب قاليشويى، اطمينان و تضمين به تحويل سالم فرش ها مي باشد. در اين مورد با خيال آسوده مي توانيد شستشوى قالي هاى خود را به قاليشويى زعفرانيه بسپاريد و مطمئن باشيد كه فرش شما در سلامت كامل به شما تحويل‌ داده مي شود. در صورت وجود پوسيدگى يا پارگى در فرش، قاليشويى با شما تماس خواهد گرفت و با توضيح شرايط، اقدام به شستشوى فرش يا در صورت لزوم رفوى قالى شما خواهد كرد. همچنين شستشوى فرش ها با مواد شوينده با كيفيت و مناسب نوع قالي انجام خواهد شد تا هيچگونه آسيب يا تغيير كيفيت در فرش شما اتفاق نيفتد. در آخر مي توانيد مطمئن باشيد كه ما براى زمان شما ارزش بسيارى قائل هستيم و در زمان تحويل فرش ها بسيار دقيق عمل خواهيم كرد.

قالی شویی واقع در زعفرانیه

بیشتر بدانید: قالیشویی در شهرک غرب

موکت شویی در محل

بعضی از لکه ها را به دلیل اینکه به موکت نفوذ می کنند نمی توان پاک کرد مانند لکه چربی، جوهر، خون و غیره پس بهتر است به محض ایحاد لکه با قالیشویی سه سوت تماس بگیرید تا افراد مجرب خود در زمینه شستشو موکت را به آدرس شما ارسال کرده تا خدمت موکت شویی در محل را به بهترین شکل برای شما عریران انجام دهیم. با توجه به نوع و جنس موکتی که در محیط های مختلف استفاده می شود، از دستگاه های مخصوص برای موکت شویی در محل مورد نظر شما استفاده می شود. شستشوی موکت در محل در مکان های زیر به طور جدی پیشنهاد می شود:

  • در محل هایی که رفت و آمد بالایی دارند، کندن و شستشو دادن موکت کاری اشتباه است، چرا که بعد از کندن ممکن است موکت آسسیب ببیند، پس بهتر است موکت راهروها و مکان های مشابه در محل شستشو شوند.
  • مکان های عمومی مانند هتل ها، رستوران ها، آمفی تاترها و مکان های اداری که تمیز کردن این محیط ها کاری خسته‌کننده و دشوار است.

بیشتر بخوانید  موکت شویی در محل تهران | موکت شویی در منزل

مزایای موکت شویی در محل

  • صرفه جویی در زمان شما عزیزان.
  • از تا خوردگی و از دست رفتن جلوه موکت جلوگیری می‌شود.
  • در این روش موکت با دقت بیشتری شسته‌ می شود.
  • موکت شویی در محل نسبت به روش های دیگر ارزان تر است.
  • نیازی به جا به جایی لوازم سنگین روی موکت از جمله میز و مبلمان غیره وجود ندارد.
5/5 - (1 امتیاز)

6 دیدگاه دربارهٔ «قالیشویی در زعفرانیه»

  1. قالیشویی سه سوت بهترین قالیشویی در زعفرانیه است و خدمات خوبی ارایه می دهد.

  2. زینب حسینی

    خدمات قالیشویی سه سوت برای زعفرانیه واقعا قابل قبوله

  3. محمد حسین

    ما هرسال از خدمات مبل شویی قالی شویی سه سوت استفاده می کنیم و خیلی راضی هستیم

  4. قالی شویی سه سوت دقیقا میدونه برای شستشوی مبل های گران قیمت منطقه زعفرانیه به چه صورت عمل کنه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *