مبل شویی در همایون شهر

مبل شویی در شمشیری

شاید شما هم در هنگام سپردن کار مبل شویی در همایون شهر به یک قالیشویی نگران خرابی و فرسودگی آنها باشید. در ادامه قصد داریم در مورد این موضوع مهم توضیحاتی را ارائه دهیم. ما را در سایت قالیشویی سه سوت همراهی کنید.

مبل شویی در همایون شهر

مبل‌ها یکی از وسایل گران قیمت منزل شما هستند که برای آنها هزینه زیادی پرداخت کرده‌اید. این مبلغ برای مبل‌های لوکس و نوع کلاسیک اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. از طرفی روی انواعی از مبلمان آثار هنری که کار دست هنرمندان کشورمان هستند، حک می‌شود. فرسودگی و خرابی این مبل‌ها می‌تواند باعث ناراحتی شما شود و شما را با هزینه زیادی برای خرید مجدد روبرو کند. برای افزایش عمر مفید مبلمان لازم است آنها را در زمان‌های معین با جاروبرقی و سایر وسایل مشابه تمیز کنید. این زمان برای مبل‌های مختلف بر حسب نوع و میزان آلودگی آنها متفاوت است ولی حداقل چند بار  در ماه باید نظافت را انجام داد.

نکات مهم قبل از مبل شویی

قبل از مبل شویی انجام  یک سری کارها باعث می‌شود تا شما مبل‌های تمیز‌تری داشته باشید. این موارد عبارت است از:

  • استفاده از جاروبرقی یا ابزار مشابه برای پاک‌سازی تمام نقاط مبلمان و نقاطی که دسترسی به آنها سخت و دشوار است.
  • گرد و خاک‌هایی که روی مبل‌ها هستند اگر به طور کامل تمیز نشوند باعث آسیب به بافت آن می‌شود. قبل از شستشو به وسیله یک فرچه نرم این ذرات آلوده را از روی مبل جدا کنید.
  • مبل‌های شما در اثر قرارگرفتن در برابر مواد مختلف مانند مو یا پرز ممکن است کثیف شوند. با ابزار‌های مخصوص این مواد را قبل از شستن مبل از سطح آن جدا کنید.
  • ساختار مبل شامل ترکیبات مختلفی است که هرکدام خواص متفاوتی دارند. توجه به جنس این مواد و انتخاب شوینده مناسب برای آن بسیار مهم است. به منظور جلوگیری از نفوذ این شوینده به قسمت‌های حساس مبل یک دستمال نرم را آغشته به ماده‌ی پاک‌کننده کنید و روی قسمت موردنظر بکشید.
  • در ابتدا و قبل از شروع مراحل مبل شویی ابتدا جنس پارچه مورد استفاده در ساخت مبل را ارزیابی کنید. در قسمت کناری مبل برچسب‌های حاوی اطلاعاتی در رابطه با پارچه حک می‌شود. توجه به علائم موجود روی این برچسب‌ها به شما برای انتخاب شوینده مناسب کمک می‌کند.

بیشتر بدانید:مبل شویی با دستگاه

مبل شویی در همایون شهر

انواع پارچه مبلمان

پارچه‌های متعددی در ساختار مبلمان به کار می‌رود که افراد براساس نیازهای خود نوع مناسب را انتخاب می‌کنند. در ادامه به چند مورد از آنها اشاره خواهیم کرد.

پارچه چرم

یکی از انواع پارچه‌های پرطرفدار است که برای طراحی مبل مورد استفاده قرار می‌گیرد. از این پارچه در مراکز تجاری، هتل‌ها و دفاتر کار استفاده می‌شود. در هنگام استفاده از مبل‌های چرمی باید به این نکته دقت کنید که لکه‌ای روی سطح آن ایجاد نشود. در صورت ایجاد لکه به دلیل جنس حساس آنها به آسانی تمیز نمی‌شوند.

مبل شویی در همایون شهر

پارچه کتان

این نوع پارچه در برابر مبل شویی مقاوم است و ترکیب رنگی آنها دستخوش تغییر نمی‌شود. این نوع دارای ویژگی‌های منحصر به فردی است و علاوه بر ایران در کشور‌های مجاور هم به عنوان پارچه مبلی مورد استفاده قرار می‌گیرد. شستشوی این نوع برخلاف نوع قبلی به راحتی قابل انجام است.

بهتر است بدانید:مبل شویی در تهران ویلا

پارچه مازراتی

پارچه دیگری که در تولید مبل کاربرد دارد، پارچه‌ی مازراتی است. این نوع در ترکیب رنگی متعدد به بازار عرضه می‌شود و افراد بر اساس سلیقه خود می‌توانند نوع مناسب منزل خود را انتخاب کنند. استفاده از این نوع در فصل تابستان و دمای بالای هوا مناسب نمی‌باشد. اگر این مبل‌ها آلوده شوند در اسرع وقت باید نسبت به پاک سازی آنها اقدام کنید؛ چون آلودگی به سرعت به لایه‌های زیرین نفوذ می‌کند.

بیشتر بخوانید  قالیشویی در سعادت آباد | مبل شویی در سعادت آباد | رفوگری در سعادت آباد

مبل شویی در همایون شهر

قیمت مبل شویی

قیمت مبل شویی در همایون شهر توسط اتحادیه قالیشویی تعیین می‌شود و به عوامل متعددی بستگی دارد. از مواردی که مبلغ این خدمات را  تحت تأثیر قرار می‌دهند عبارت است از:

  • جنس الیاف به کار رفته در ساختار مبل و پارچه رویی آن
  • اندازه و ابعاد مبل
  • موادی که جهت پاک‌سازی و لکه زدایی از آنها استفاده می‌شود. بعضی از شوینده‌هایی که در شستشوی انواع خاصی از مبل‌ها از آن بهره می‌گیرند دارای ترکیبات گران قیمت هستند.
  • ابزارها و تجهیزاتی که در مبل شویی از آن استفاده می‌شود.

جمع‌بندی

پیش از انجام مبل شویی بهتر است از ویژگی‌های مبل خود آگاه باشید. همچنین درمورد قسمت‌های مختلف مبل و ویژگی‌های ساختاری این قسمت‌ها اطلاعات لازم را کسب کنید. اگر مبل‌های شما از دسته مبل‌های حساس یا گران قیمت هستند بهتر است این کار را به یک قالیشویی معتبر بسپارید. قالیشویی سه سوت با ویژگی‌های منحصر به فرد و با پرسنل مجرب یک انتخاب آیده‌آل برای مبل شویی در همایون شهر است. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت مراجعه فرمایید.

بهتر است بدانید:مبل شویی در دارآباد

Rate this post

1 دیدگاه دربارهٔ «مبل شویی در همایون شهر»

  1. قالیشویی سه سوت بهترین انتخاب برای مبل شویی ارزان و باکیفیت است .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *