مبل شویی در کامرانیه | قالیشویی در کامرانیه

مبل شویی در کامرانیه

مبل شویی در کامرانیه در سایت قالیشویی سه سوت به تحلیل آن می‌پردازیم.

قالیشویی در کامرانیه:

شاید شما هم در پیداکردن یک قالیشویی در کامرانیه که بتوانید فرش‌ها و مبل‌های خود را به آن بسپارید دچار مشکل شده باشید. یا نگرانی درباره‌ی شست‌و‌شوی فرش‌های گران قیمت برایتان به یک چالش تبدیل شده باشد. در ادامه قصد داریم در مورد این مسئله صحبت کنیم.در سایت قالیشویی سه سوت با ما را همراهی کنید.

معرفی 

حضور یک مبل شویی در منطقه کامرانیه اهمیت و مزیت های زیادی دارد. همه مشتریان ساکن این منطقه

به راحتی می توانند از خدمات قالیشویی سه سوت استفاده نمایند. ما در نزدیکی شما تمامی خدمات

مبل شویی و قالی شویی شما را در منطقه کامرانیه به صورت کاملا ضمانتی انجام می دهیم.

مشتریانی که قصد دارند با مجموعه مبل شویی و قالی شویی ما در منطقه کامرانیه کار کنند با خیالی راحت  خدمات خود را به ما بسپارند.

چون ما تمامی خدمات مبل شویی و قالی شویی شما را در منطقه کامرانیه به صورت کاملا ضمانتی انجام می دهیم.

موقعیت مکانی کامرانیه:

این محله  در استان تهران و مربوط به منطقه شماره 1 است. بیشتر ساکنین منطقه کامرانیه از طبقه بالای اجتماعی و اقتصادی هستند و مبلغ خرید و فروش ساختمان‌های آن بسیار بالاست. این ناحیه خود به دو بخش شمالی و جنوبی تقسیم می‌شود. این منطقه در مجاورت مناطقی مانند چیذر، خیابان نیاوران و بزرگراه صدر قرار دارد. در این مکان تعداد زیادی از مراکز تجاری و ساختمان‌های شیک و مجلل وجود دارد که جلوه‌ی زیبایی به آنجا می‌دهد.

بهتر است بدانید:موکت شویی در کامرانیه

فایده‌های شست‌و‌شوی فرش توسط قالیشویی:

از جمله مزایای سپردن فرش‌ها به قالیشویی عبارت است از:

  • انتقال فرش توسط دستگاه‌های مخصوص بنام نوار نقاله در طی مراحل مختلف
  • بهره‌گیری از تکنولوژی‌های مدرن و متناسب با بافت و ترکیب رنگی فرش‌ها و مبل‌ها
  • مرحله آبکشی در تمام سطوح فرش با سرعت و فشار آب یکسان و هماهنگ انجام می‌شود که این باعث می‌شود فرش‌های حساس آسیبی نبینند.
  • به کارگیری کادر متخصص و دوره دیده و کار با دقت فراوان
  • عدم تحمل خستگی جسمانی ناشی از شستن فرش توسط خود فرد
  • پیشگیری از خطا‌های شست‌و‌شو که در شیوه سنتی مشاهده می‌شود.
  • خشک کردن فرش با تجهیزات مدرن و گرمخانه‌ها انجام می‌شود و آب و هوای منطقه روی آن تأثیری نمی‌گذارد.

مراحل قالیشویی در کامرانیه:

  1. تحویل گرفتن فرش از مشتری و قرار دادن آن به ترتیب زمان دریافت در جایگاه‌های مخصوص
  2. باز کردن فرش‌ها و بررسی آنها از نظر وجود مشکل در بافت آنها
  3. آغشته کردن فرش‌ها به ماده‌ی کلر به مدت 2-3 دقیقه
  4. شست‌و‌شو با استفاده از کف ناشی از مواد شوینده مناسب و شستن ریشه‌های انتهایی با دستگاه مخصوص
  5. تا کردن فرش و سپس ورود آن به دستگاهی بنام آبگیر و فشردن آن جهت خروج آب اضافی
  6. خشک کردن فرش با گرمخانه‌های مجهز در مدت زمان 5 ساعت
  7. کاور کردن و بسته بندی فرش‌ها
  8. تحویل دادن به مشتری

یک مبل شویی خوب باید چگونه باشد؟؟!

هر شرکت مبل شویی در هر زمانی که شروع به فعالیت می کند برای بقای کار خود در تهران قواعد و اصولی دارد که از آن اصول پیروی می کند و در چهار چوب آن خدمات خود را به مشتری ارائه می دهد که این در اصل بسیار مهم است که شرکتی که شما با آنها کار می کنید برای خودش قانون و اصولی را دارد که رعایت می نماید، به طور کلی مبل شویی در همه شرکت ها توسط دستگاه دریل فرچه ای و دستگاه وکیوم دو موتوره انجام می گیرد، و تمام سطوح مبل ها از جمله پشت و بغل مبل ها با این دستگاه ها شست و شو و تمیز می شود. این نوع شست و شو کلی برای ماندگاری مبلمان نیز بهتر است چون کثیفی مبل ها را داخل مخزن دستگاه می کشد و پارچه مبل چرک مرده نخواهد شد.

بیشتر بدانید:رفوگری فرش در کامرانیه

مبل شویی در کامرانیه
مبل شویی در کامرانیه

انواع مبل شویی

  • مبل شویی سنتی

  • مبل شویی مدرن

روش مبل شویی سنتی

در این روش با آب و کف تمامی قسمت های مبل ها را شست و شو داده و تمامی سطوح آن را با کف می پوشانند که این کار برای مبل بسیار هم مناسب نیست، چرا که در این روش شست و شو همه آب و کفی که روی مبل ها وجود دارد روی مبل ها باقی می ماند و جذب پارچه مبل خواهد شد.در کل باعث پوسیدگی پارچه مبل ها  و چوب مبل می شود و مبل ها به مرور رنگ چرک مرده به خود می گیرند و عمر مفید مبل ها را نیز پایین می آورد.بنابراین ما باید جهت حفظ ایمنی مبل ها باید مبل را به دستان توانمند تکنسین مبل شویی در کامرانیه سپرد.

بیشتر بخوانید  قالیشویی در شهر زیبا | رفوگری در شهر زیبا | مبل شویی در شهر زیبا

چگونه مبل پارچه ای را شستشو کنیم؟

مبل های کثیف بخشی از حقیقت اجتناب‌ناپذیر زندگی ما هستند. خرده‌های بیسکوییت و فرورفتن چیپس لای درزها، لکه‌ی نوشیدنی روی دسته‌ها و رد حیوانات خانگی روی سطح مبل، همه جزو دردسرهایی هستند که تجربه کرده‌ایم. قبل از شروع تمیز کردن مبل پارچه ای در منزل خود مراحل زیر را انجام دهید. قبل از اینکه بخواهید شروع به شست و شوی مبل در خانه کنید،بهتر است یک‌ مرتبه با جاروبرقی به خوبی لای درزها و کنار دسته‌های مبل را، جاروکشی نمایید. روی کوسن‌ها، لای درزها و زیر تشک اصلی را نیز فراموش نکنید تا هیچ‌گونه آشغال یا آلودگی روی مبل باقی نماند.

کل بدنه مبل را با یک برس گردگیری کنید تا اگر آشغال یا گردوغبار انباشته ای که روی بدنه آن وجود دارد از بین رود. در صورت وجود گرد وغبار دوباره جاروکشی کنید. برای از بین بردن پرز و موهایی که جاروبرقی نمی‌تواند بروبد از غلتک پرز گیر مخصوص استفاده کنید و آن را در سراسر مبل بکشید تا هیچ مویی روی مبل جا نماند.

سطوح غیر پارچه ای مبل را نیز تمیز کنید.  استفاده از دستمال بهتر از اسپری کردن مستقیم پاک‌کننده روی سطح مبل است؛ زیرا مانع از نفوذ آن به بافت مبل می‌شود.

معرفی انواع تجهیزات مبل شویی در کامرانیه

در حالت کلی مبلشویی به دو صورت انجام می‌شود که هر یک به جهت پاکسازی مبل‌ها نیازمند به شامپو مبل مخصوص با پارچه مبلمان بوده تا منجر به ایجاد مشکل در پارچه و روکش مبل نشود. با در نظر داشتن این موارد می‌توانید به خوبی لکه‌ها و سایر آلودگی‌ها را از روی انواع مبلمان با پارچه‌های مختلف و سایر موارد پاک کنید.
شما به دو صورت می‌توانید مبلمان خود را از آلودگی پاکیزه سازید که این دو مورد شامل موارد زیر هستند:

پاکسازی به صورت دستی: در این روش شما می‌توانید پس از مشاهده آلودگی مبلمان اعم از انواع لکه‌ها و کثیفی‌های دیگر با کمک یک تمیز کننده که همان محلول پاک کننده بوده، سطوح آلوده مبلمان خود را پاکیزه سازید.

پاکسازی با کمک ماشین مبل شویی: در این روش شما با کمک یک دستگاه مبل شویی می‌توانید علاوه بر پاکسازی مبلمان خود، به خوبی آسیب‌های ناشی از آلودگی حیوانات خانگی، لکه غذاها، سایش و پارگی روزمره سطوح نرم مبلمان خود را برطرف کنید.

بهتر است بدانید:قالیشویی در اندرزگو

روش مبل شویی مدرن 

امروزه دیگر خیال مشتری ها بابت خیلی چیز ها راحت شده است با وجود پیشرفت زیاد در زمینه فناوری و هم چنین دستگاه های مدرن شست و شوی مبلمان، مبل توسط یک سرویس کار بصورت کامل همه جای مبل را شست و شو می دهد و تمامی کف و کثیفی حاصل از شست و شو توسط دستگاه های جارو برقی صنعتی مکیده و تمیز می گردد، که این کار به نوبه خود شامل مزایای زیادی است که از مهمترین آنها به این می توان اشاره کرد که مبل های مشتری دیگر چرک مرده و کثیف نخواهد شد و پارچه مبلمان سالم می ماند و دور از پوسیدگی قرار خواهد گرفت.

مبل شویی در کامرانیه
مبل شویی در کامرانیه

روش مبل شویی مدرن

بعضی از مبل شویی ها، به جای شستشو با دست، از دستگاه مدرن مبل شویی جهت تمیز کردن مبل استفاده می کنند. دستگاه مبل شویی در کامرانیه، دستگاهی مکانیزه است که با کمک آن می توان سطوح افقی و عمودی مبل را به راحتی شست و تمیز کرد. در دستگاه مبل شویی، یک مخزن برای جمع آوری آب تمیز و یک مخزن برای جمع آوری آب کثیف تعبیه شد . هم چنین یک موتور مکنده قوی نیز دارد که عمل مکش آلودگی ها و ذرات را به خوبی انجام می دهد.

تولید کف در این دستگاه، توسط کمپرسور انجام می شود. از مهم ترین مزیتهای دستگاه مبل شویی، تولید فوم و کف است. فوم، غلظت زیادی دارد؛ به همین دلیل روی سطح مبل می ماند و آلودگی ها را در خود حل می کند. به دلیل داشتن قدرت پاک کنندگی ، استفاده از دستگاه مبل شویی، روشی بسیار عالی برای شستشوی انواع مبلمان است.

بیشتر بخوانید  قالیشویی در الهیه

فواید استفاده از محلول‌های پاک کننده جهت مبل شویی

از جمله مواردی که می‎توان در خصوص بسیاری از محلول‌های پاک کننده جدید به جهت مبل شویی عنوان کرد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دارای بودجه مناسب
  • ایمن نگه داشتن رنگ مبل‌ها
  • سرعت بالا در تمیز کردن مبلمان
  • بدون نیاز به آبکشی
  • دارای فرمولی با قدرت حرفه‌ای
  • خنثی کننده بوها

این نوع محلول‌های پاک کننده مبلمان به جهت پاک کردن لکه‌ها از روی سطوح پارچه‌ها استفاده می‌شود. این محلول‌ها را می‌توان به راحتی بر روی سطح مبل اسپری کرده و سپس با کمک یک برس کوچک مواد را بر روی سطح مالیده و در نهایت محلول را با یک پارچه تمیز و جاذب از روی مبل پاک کنید.
این مورد را در نظر داشته باشید که در صورت وجود حیوان خانگی در منزل خود بهتر است از یک نوع محلول پاک کننده‌ای استفاده کنید که قابلیت پاکسازی لکه‌های حیوانات خانگی را داشته باشد تا علاوه بر پاکسازی لکه‌های ناخوشایند، بتوانید بوی نامطبوعی که بر روی مبلمان نیز ایجاد شده است را از بین ببرید.

تضمین مبل شویی

مبل شویی هایی که در سراسر تهران کار می کنند خارج از این چهار چوب چیز دیگری ندارند که بخواهند آنها را بشویند، و تمامی خدماتی که توسط استاد کاران ماهر و با تجربه قالیشویی ما در سراسر تهران انجام می شود کاملا تضمین می شود و مشتریانی که تا حالا به علت گران بودن قیمت مبل ها تا حالا نتوانسته اند که ریسک شست و شو مبل را انجام دهند و ترجیح داده اند که مبل ها کثیف شود ولی آنها را نشویند که آسیبی به مبل های گران قیمتشان برسد، که این کار در مبل شویی در کامرانیه جایی ندارد، و با خیالی آسوده تمامی مبل ها را برای مشتریان عزیزمان تمیز خواهند کرد و به صورت کاملا ضمانتی آن را تحویل مشتری خواهند داد.این امر سبب آسودگی خاطر و دور از نگرانی شما عزیزان خواهد شد.

بیشتر بدانید:بهترین قالیشویی تهران

ارتباط با شرکت قالیشویی سه سوت

ارتباط با ما بسیار ساده است. شما می‌توانید از طریق یکی از راههای زیر سفارش خود را ثبت کنید:

  • جهت ثبت سفارش مبل شویی و خشک شویی کلیک کنید.
  • تماس با بخش پشتیبانی به شمارۀ02166900365 و درخواست مبل شویی درمنزل را اعلام نمایید.

بعد از انجام ثبت سفارش توسط شما، در کمتر ۱۵ دقیقه متخصص مربوطه قالیشویی با شما ارتباط برقرار خواهد کرد. متخصصین ما در زمان مقرر، به نظافت و شستشوی مبلمان در منزل شما اقدام خواهند کرد.

برای بهره مند شدن از سرویس های عالی قالیشویی سه سوت می توانید با اپراتورهای ۲۴ ساعته ی این مجموعه در هر ساعتی از شبانه روز تماس برقرار نمایید تا برای هماهنگی و دریافت قالی ، فرش ، مبل شویی و ….  اقدام کنند.

کلام آخر:

خدماتی نظیر قالیشویی و مبل شویی اموری  هستند که تخصصی و مهم هستند و مانند هر حرفه‌ای نیاز به مهارت و دانش دارند. برای رسیدن به پاکیزگی مورد اتظارتان که می‌خواهید شست‌و‌شوی فرش و مبلمان منزل برایتان به ار مغان بیاورد باید در انتخاب قالیشویی دقت لازم را داشته باشید. قالیشویی سه سوت یک انتخاب مناسب برای مبل شویی و قالیشویی در کامرانیه می‌باشد. به شما پیشنهاد می‌کنیم تا سری به سایت بزنید و خدمات متنوع را مشاهده کنید.

 

بهتر است بدانید:نکات قبل از شستشوی مبل

سوالات متداول قالیشویی در کامرانیه

بله دیگر نیازی به حمل موکت و مبل ها تا قالیشویی نیست و همکاران ما در محل حضور می یابند.

درباره این موضوع باید بگوییم که وقتی مبلمان یا خوشخواب شما را با دستگاه مخصوص وکیوم خشک میکنیم تقریبا 90% خشک میشود و در 3 الی 4 ساعت بعد کاملا خشک میشود و بدون هیچ مشکلی میتوانید از مبلمان خود استفاده کنید.

بیشتر بخوانید  قالیشویی در تهران نو

به دلیل استفاده از مواده شوینده مخصوص و استفاده از مقادیر معینی آب و ماده شوینده و هم چنین مکش آب پس از انجام شست و شو ، آسیبی به مبل وارد نمی شود.

پیشنهاد ما به کاربران دستگاه مبل شو استفاده از شامپو فرش است ، شامپو فرش به دلیل کف کنترل شده ای که دارد به موتورهای مکش آسیب نمیرساند، از مواد نانو موجود در بازار هم می توان استفاده کرد.

می توانید از خدما  شستشو موکت چسبیده با دستگاه استفاده کنید.

خیر به دلیل وجود سیستم مکش در دستگاه های مبل شوی ، بیشتر آب از بافت مبل کشیده‌می شود و وجود تهویه مناسب در فضا برای خشک شدن مبل ها کفایت می کند.

 

5/5 - (1 امتیاز)

3 دیدگاه دربارهٔ «مبل شویی در کامرانیه | قالیشویی در کامرانیه»

  1. میرزایی

    اگر دنبال یه مبل شویی در کامرانیه هستید حتما به سایت 3سوت سربزنید

  2. خدمات مبل شویی قالیشویی سه سوتو پیش نهاد می کنم مبل ها برق میوفته عالیه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *