قالیشویی در تجریش تهران

قالیشویی تجریش

اگر جزو افراد ساکن در منطقه تجریش تهران هستید و به دنبال خدمات شستشو فرش و قالی خود هستید، مسیر را به درستی طی کرده اید. قالیشویی سه سوت، به عنوان قالیشویی معتبر تجریش، با سال های زیادی از قدمت و افتخار در زمینه ارائه خدمات شستشوی فرش و قالی، آماده انجام خدمات شما ساکنین محترم در تجریش است.

بهترین قالیشویی تجریش تهران کدام است؟

اگر به دنبال انتخاب کردن بهترین قالی شویی در تجریش تهران هستید، “قالیشویی مجاز سه سوت” به عنوان ارزان ترین قالیشویی تهران در تجریش، انتخابی مطمئن و درست برای شما عزیزان می باشد.

این قالیشویی، خدمات متنوعی را در زمینه فرش، قالی و مبل ارائه می دهد و به همین سبب باعث شده است تا برترین قالیشوری محله تجریش را کسب مقام و جایگاه کند. ویژگی های این قالیشویی خوب در تجریش عبارت است از:

درخواست قالیشویی، مبل شویی و رفوگری
درخواست قالیشویی، مبل شویی و رفوگری

1. استفاده از دستگاه های مدرن قالیشویی

استفاده از دستگاه‌ های مدرن در قالیشویی امروزه به عنوان یک ابزار حیاتی برای بهبود کیفیت و کارآیی این فرآیند مورد استفاده در قالیشویی سه سوت می باشد. این دستگاه‌ها، با امکانات پیشرفته‌ای که دارند، توانایی شستشوی عمیق‌تر و کارآمدتر فرش‌ها را دارند. از دستگاه‌های مدرن مورد استفاده در قالیشویی مجاز تجریش، می‌توان به ماشین‌های خشک‌شویی، که از طریق تزریق محلول شستشو و جذب شدن آنها توسط واکنش‌های شیمیایی، تمامی آلودگی‌های موجود را از درون فرش‌ها حذف می‌کنند، اشاره کرد. همچنین دستگاه‌های خشک‌کن، که با اعمال هوای گرم و متراکم، فرش مورد نظر را بصورت کامل خشک می‌کنند و از شکستگی الیاف جلوگیری می‌کنند، دیگر دستگاه‌ های مورد استفاده در قالیشویی خوب در قالی‌شویی تجریش هستند. استفاده از این دستگاه‌ها، علاوه بر افزایش کیفیت خدمات، زمان و هزینه مورد نیاز برای انجام قالیشویی را نیز به‌طور قابل توجهی کاهش می‌دهد.

قالیشویی در تجریش

بیشتر بدانید: قالیشویی در آزادی

2. استفاده کردن از مواد شوینده مرغوب

قالیشویی سه سوت که قالیشویی اطراف تجریش نیز محسوب میشود، با استفاده از مواد های شوینده مرغوب در قالیشویی بسیار اساسی است زیرا اثر مستقیمی بر کیفیت و نگهداری فرش‌ها دارد. مواد شوینده مرغوب، به دلیل داشتن ترکیبات موثر و خنثی‌کننده آلودگی‌ها، می‌توانند لکه‌ها و آلودگی‌های مختلف را به‌طور کامل و بدون ایجاد خطرات جانبی برای فرش‌ها پاک کنند. این مواد، علاوه بر پاکسازی عمیق فرش، با حفظ بافت و رنگ آنها، به افزایش عمر مفید آنها کمک می‌کنند. علاوه بر این، مواد شوینده مرغوب، باید دارای خصوصیات ضد باکتریایی و آنتی‌باکتریال باشند تا به حفظ بهداشت و سلامتی ساکنین منزل نیز کمک کنند. در نتیجه، استفاده از مواد شوینده مرغوب در قالیشویی تجریش، مهم‌ترین عامل در ایجاد نتایج بهتر و حفظ طول عمر فرش‌ها می‌باشد.

3. تجربه و تخصص عالی کارکنان

مهمترین فاکتوری که باعث رضایت خیلی از مشتریان شده است، تجربه و تخصص شگفت انگیز کارکنان قالی‌شویی در تجریش تهران است. تجربه ی ما در دنیای قالی‌شویی تضمینی عالی برای شماست. با سال‌ها تجربه در این عرصه، هنرمندان ما با دانش و مهارت عمیق خود، فرش‌های شما را به همان زیبایی اولیه  بدون هیچگونه آسیبی باز می‌گردانند. هر نخ و الیافی از فرش شما، در دستان ما، به یک داستان جدید تبدیل می‌شود.

قالی‌شویی در تجریش

بیشتر بدانید: قالیشویی در هروی

4. خدمات در محل

با خدمات قالیشویی حوالی تجریش، ما به درب منزل شما می‌آییم و به طور کامل نیازهای قالی و فرش‌شویی شما را در همان‌جا محقق می‌کنیم. این خدمات ارزنده هم به شما انعطاف پذیری بیشتری در زمان و قیمت می‌دهند، و هم اینکه  شما نیازی به حمل و نقل سنگین و مزاحمت‌آور فرش‌هایتان ندارید. تیم قالی‌شویی اطراف تجریش سه سوت، از متخصصان با تجربه و بی‌نظیری برای شستشو قالی و فرش تشکیل شده است که با استفاده از تجهیزات مدرن و مواد شوینده مرغوب، فرش‌های شما را به شکلی ناب و درخشان بازمی‌گردانند.

5. تحویل دادن فرش به صورت لول شده و منظم

به شدت حائز اهمیت است که خیال آسوده ای به هنگام تحویل گرفتن فرش و قالی هایمان داشته باشیم و از هرگونه نگرانی بابت، تمیز شسته نشدن فرش ها، صحیح لول نشدن قالی ها و موارد دیگر به دور باشیم. بهترین قالیشویی در میدان تجریش، این ضمانت را به شما داده است که تحویل فوری فرش های به قدری منظم و درست انجام پذیرد، که آسودگی خیال شما مشتریان عزیز را فراهم سازد.

قالیشویی در منطقه تجریش

پیشنهاد مطالعه: قالیشویی در شهرک غرب

6. پاسخ گویی کامل و سریع

شاید بار ها این اتفاق برای شما افتاده باشد که بنا بر دلایلی، ابهاماتی یا بروز هرگونه مشکل، نیازمند دریافت شماره تلفن قالیشویی در تجریش تهران و تماس با مشاوران این مجموعه شده اید. بدیهی است که پاسخگویی معتبرترین قالیشویی تجریش یکی از اصلی ترین ویژگی های این قالیشویی می باشد که از میان بهترین قالیشویی های شمال تهران، محبوبیت ویژه ایی را بوجود می آورد.

چرا قالیشویی در تجریش تهران را انتخاب کنیم؟

امروزه قالیشویی های غیر مجاز متفاوتی در نقاط مختلف تهران وجود دارند که با معایب فراوان، اعتماد مردم و مشتریان قالیشویی را از بین می برند اما قالیشویی سه سوت، یک قالیشویی با قیمت مناسب در تجریش می باشد که با فراهم سازی بستری برای خدمات زیبنده و مناسب، با کیفیت عالی به آنها می پردازد و با تحویل فوری در کمترین زمان ممکن، قالی و فرش ها تحویل داده و اعتبار خود را با نام، قالیشویی نزدیک تجریش ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید  ارائه خدمات شستشوی انواع مبل و پارچه مبلی در قالیشویی

قالیشویی در منطقه تجریش تهران

پیشنهاد مطالعه: قالیشویی در نیاوران

مراحل انجام قالیشویی در تجریش تهران و ایام عید

ایام عید نزدیک است و فرش و قالی هر منزلی نیاز به نوکاری و نظافت تمیز دارد چرا که فرش هر منزل نشانگر از نظافت فوق العاده ی آن منزل است، اگر اطراف تجریش یا در خیابان تجریش هستید این فرصت، یک فرصت ویژه است که بتوانید خود را از خدمات قالیشویی تجریش واقع در شهر تهران بهره‌مند کنید که طبق مراحل زیر صورت میگیرد:

  • آماده سازی فرش:

در مرحله ی اول پس از تحویل فرش ها توسط تیم قالیشویی در تجریش تهران، با استفاده از مکنده و دیگر تجهیزات نظافتی اقدام به پاک کردن گرده و غبار آنها می کنند و سپس لکه های موجود روی فرش و قالی مورد بررسی قرار می گیرد تا با استفاده از مواد شوینده آن نقطه را پاک کنند.

  • شستشو فرش:

مراحل انجام قالیشویی های تجریش متفاوت است، اما قالیشویی معتبر سه سوت به طور کامل با آماده‌سازی فرش با حذف گرد و غبار و آماده‌سازی لکه‌ها، سپس اقدام به شستشو با انتخاب روش مناسب و استفاده از محلول شوینده می کند. پس از آن فرش با آبکشی یا دستگاه‌های خشک‌کن شسته می‌شود، سپس فرش خشک‌شده و به‌طور کامل تکمیل و تزیین می‌شود؛ این شامل اصلاح لبه‌ها، شانه‌ زدن، و استفاده از مواد نرم‌ کننده و آب‌ گریز می‌شود. تیم متخصص ما در محدوده تجریش تهران این مراحل را با دقت و مهارت انجام می‌دهد تا فرش‌های شما به بهترین شکل ممکن بازیابی شوند و جلوه‌ی زیبا و لطیفی را به منزل شما بخشند.

قالیشویی نزدیک تجریش

بیشتر بدانید: قالیشویی در ستارخان

  • خشک کردن:

پس از شستن کامل فرش ها و قالی ها، این قالیشویی محدوده تجریش تهران، با کمک گرفتن از دستگاه های خشک‌کن شروع به خشک کردن فرش ها می کند تا آماده سازی آنها برای مرحله ی بعد را فراهم کند.

  • تکمیل و تزیین:

مرحله ی پایانی فرایند شستشو قالیشویی در تجریش تهران، به سه صورت انجام می پذیرد:

  1. اصلاح لبه ها: بدین معناست که لبه های فرش و قالی ها در صورت نیاز اصلاح می شوند.
  2. شانه زدن: با استفاده از ابزارهای مناسب، فرش به خوبی شانه‌زده می‌شود تا آماده برای ارسال شوند.
  3. استفاده از مواد نرم‌کننده و آب‌گریز: پس از خشک‌کردن، از مواد نرم‌کننده و آب‌گریز بر روی فرش استفاده می‌شود تا نرمی و جلوه‌یی لطیف به فرش داده شود و براقی آنها زبان‌زد شود.

تاریخچه محله تجریش

محله تجریش، از محلات قدیمی و سنتی شهر تهران می باشد که تاریخچه‌ پر رنگ و بوی فرهنگی بسیاری دارد. اصولاً، نام “تجریش” از واژه “تجریش” یا “تجارت” گرفته شده و به آنجا اشاره دارد که در گذشته بازارهای مختلف و مراکز تجاری مهمی در این منطقه وجود داشته است. این محله از دیرباز مرکزی برای تجارت و تبادلات فرهنگی بوده است و در طول تاریخ به عنوان یک نقطه مهم برای تبادل فرهنگی و تجاری بین مردم شهر تهران و سایر نقاط کشور شناخته شده است. با گذر زمان و تغییرات اجتماعی و شهری، محله تجریش همچنان به عنوان یکی از مراکز مهم فرهنگی و تاریخی شهر تهران باقی مانده و به عنوان مکانی جذاب برای بازدید و زندگی شهروندان به شمار می‌رود.

اماکن بسیار مهم در تجریش تهران

  • امامزاده صالح

امامزاده صالح، مقام معنوی و مکان مقدسی است که در شمال شهر تهران، در محله گیشا، واقع شده است. این امامزاده به نام امام صالح، نوه ششم امام موسی کاظم (ع)، شناخته می‌شود و بر اساس باورهای مسلمانان، محل دفن اوست. امامزاده صالح یکی از مقامات معنوی مورد احترام مردم تهران است و به عنوان یک مکان زیارتی و پراکنده از ارزش‌های مذهبی و فرهنگی شهر محسوب می‌شود. این مکان مورد توجه زیادی از زائران و مسافران داخلی و خارجی قرار دارد که به دنبال صلوات و دعا در محیطی معنوی و آرام می‌باشند. همچنین، آرامگاه امامزاده صالح، با معماری زیبا و آراسته‌ای که با عناصر معماری ایرانی تزئین شده، به عنوان یکی از جاذبه‌های گردشگری مهم شهر تهران شناخته می‌شود و هر ساله میزبان زیارت‌گران بسیاری از سرتاسر کشور و جهان است.

  • کاخ موزه سعد آباد

کاخ موزه سعدآباد، یکی از مهم‌ترین معابد فرهنگی و تاریخی شهر تهران است که در منطقه تجریش واقع شده است. این کاخ از دوران قاجار به‌عنوان کاخی تابعی برای شاهان قاجار ساخته شده و پس از انقلاب اسلامی به عنوان یکی از موزه‌های معتبر و با ارزش تهران تبدیل شده است. کاخ موزه سعدآباد، با معماری زیبا و آثار هنری منحصربه‌فرد، یکی از مقصدهای مهم گردشگری در تهران است و هر ساله میزبان بازدیدکنندگان بسیاری از داخل و خارج کشور می‌باشد. این موزه شامل نمایشگاه‌های مختلفی است که علاوه بر آشنایی با تاریخ و فرهنگ ایران، به نگهداری از آثار هنری، سفال‌های باستانی، چینی‌های کاخی و سلاح‌های تاریخی معروف است. بازدید از کاخ موزه سعدآباد، یک سفر در زمان به دوران قاجار و اشاعه فرهنگ و تاریخ ایران می‌باشد که به دلیل زیبایی معماری و آثار ارزشمندش، همواره مورد توجه علاقمندان به فرهنگ و تاریخ ایران قرار می‌گیرد.

  • بازار سنتی و جذاب در تجریش تهران

بازار سنتی تجریش یکی از جاذبه‌های فرهنگی و گردشگری برجسته در شمال تهران است که هر روزه با جلوه‌های خاص خود، بازدیدکنندگان بسیاری را به خود جلب می‌کند. این بازار، با بیش از یک قرن تاریخ، به عنوان یکی از قدیمی‌ترین بازارهای سنتی تهران شناخته می‌شود و هنوز هم برخی از معماری‌های سنتی و خیابان‌های پرشورش را حفظ کرده است. از طعم‌های فرهنگی و بازاری گرفته تا صنایع دستی محلی و فروشگاه‌های قدیمی، همه چیز در این بازار به یکدیگر آمیخته و زیبایی خاصی را به این محله بخشیده است. با پیچ و خم خیابان‌های باریک، فروشندگان خوش‌اخلاق و کالاهای متنوع، بازار تجریش یک تجربه خرید منحصربه‌فرد و لذت‌بخش است که علاوه بر خرید، به آشنایی با فرهنگ و زندگی مردم محلی نیز می‌پردازد. این بازار، همواره مقصدی ایده‌آل برای گردش و تجربه لحظاتی شاد و پرانرژی برای بازدیدکنندگان است.

  • رستوران و کافی شاپ در تجریش تهران

تجریش با طبیعت زیبا و فضای دل‌پذیر خود، مکانی مناسب برای استراحت و لذت‌بردن از غذا و نوشیدنی در رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های متعدد خود می‌باشد. این منطقه با فضایی آرام و دل‌پذیر، میزبان رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌هایی است که انواع مختلفی از غذاها و نوشیدنی‌های محلی و بین‌المللی را ارائه می‌دهند. از غذاهای سنتی ایرانی گرفته تا غذاهای غربی و فست‌فود، همه در این رستوران‌ها یافت می‌شوند. همچنین، کافی‌شاپ‌ها با انواع مختلف قهوه، چای و نوشیدنی‌های سرد و گرم، مکانی عالی برای دیدار با دوستان، کار کردن یا خواندن کتاب است. همراه با فضای دل‌پذیر و خدمات متمایز، رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های تجریش، تجربه‌ی لذت‌بخشی را برای ساکنان و بازدیدکنندگان به ارمغان می‌آورند.

بیشتر بخوانید  قالیشویی درجیحون

بیشتر بدانید: قالیشویی در مرزداران

تفاوت قالیشویی در قدیم و امروز

احتمالا شما هم خاطرتان هست که قدیم ها وقتی مدرسه ها باز نشده بود یا وقتی نزدیک عید می شد و روز کمی بلند میشد

و گرمای آفتاب کمی بیشتر می شد مادرها شروع به گردگیری و خانه تکانی می کردند.

یکی از کارهایی که آقایان خانواده هم در آن همکاری میکردند.

لوله کردن قالی و بردن آن به حیاط و تکاندن آن یکی از مهم ترین کارهای خانه تکانی محسوب میشد.

آن روزها از هر کوچه و محله ای که رد می شدی قالی های رنگارنگی روی دیوار خانه ها یا پشت بام هادیده می شد

که حس زیبای آمدن بهار و عید را می داد.

بیشتر بدانید: قالیشویی دریوسف آباد

قالی شویی در تجریش
قالیشویی در تجریش

اما امروز با توجه به پیشرفت تکنولوژی و صنعتی شدن همه چیز ،دیگر نیازی نیست که خانواده ها خودشان قالی ها را حمل کنند به حیاط یا پشت بام ببرند و بشوییند.

صنعت به گونه ای پیشرفت کرده که در خدمت مردم باشد.

مردمی که پرمشغله هستند زندگی ماشینی امروز وقتی برای این کارها نمی گذارد

و مردم بدون هیچ نگرانی و با خیال راحت می توانند از این خدمات برای شستشوی قالی های خود استفاده کنند.

بیشتر بدانید: قالیشویی درشریعتی

مزایای کارخانه قالیشویی در تجریش

  • کارخانه معتبر و مجاز ( ثبت‌شده در اتحادیه قالیشویان تهران )
  • تحویل سریع و به موقع فرش ها
  • انجام خدمات قالیشویی و شست و شو با عالی ترین روش ، مواد  و دستگاه های ممکن
  • تلاش برای ایجاد کمترین آسیب به فرش ها با وجود نظارت و پیگیری واحد کنترل کیفیت (QC)
  • خشک کردن فرش ها  در گرمخانه و عدم رها کردن فرش ها  با آب پس از شست و شو ( جلوگیری از آسیب و پوسیدگی )
  • تحویل فرش ها در هر شرایط آب و هوایی با کاور شدن فرش ها
  • امکان ثبت سفارش آنلاین قالیشویی

بیشتر بدانید: قالیشویی درسعادت آباد

مراحل شست و شوی فرش در قالیشویی تجریش

حتی شستن فرش در معتبر ترین قالیشویی تجریش نیز دارای مراحلی می باشد، چرا که انجام این مراحل به صورت دقیق و منظم، باعث جلوگیری از هر گونه آسیب احتمالی خواهد بود. این مراحل عبارتند از:

1- غبارگیری از فرش

در مرحله اول از شستن فرش در قالی شوری تجریش، باید غبارگیری فرش را با استفاده از

2- شستشوی فرش

3- آبکشی فرش

4- خشک کردن فرش

خدمات ممتاز قالیشویی در تجریش

  • شستن فرش ها با رعایت اصول مذهبی و شرعی .
  • قیمت ثابت، فاکتور شفاف و برای همه یکسان با توجه به نرخ های اتحادیه قالیشویان تهران .
  • رفوگری، بازسازی و مرمت فرش های آب‌دیده، پوسیده ، سائیده ، بیدخورده و پاره‌شده و … توسط افراد ماهر .
  • دارکشی ، پرداخت و پرزگیری ، اصلاح سر نخ ، چرم دوزی ، دوگره ، شیرازه دوزی و خدمات مشابه .
  • ترمیم بافت ، ریشه و شیرازه ، ریشه بافی به صورت گلیم بافت و ساده ، اصلاح نقشه فرش .
  • حمل و نقل به صورت لول با روکش پلاستیکی جهت حفظ سلامت و پاکیزگی فرش ها
  • امکان تعیین نوبت مراجعه به درب منازل به وسیله مشتری  (صبح یا عصر )
  • تحویل فرش ها بدون چروک و آلودگی به صورت لول و کاورشده .
  • لازم به ذکر است در این ایام خاص و با توجه به شیوع بیماری کرونا تمامی پرسنل قالیشویی مجهز به ماسک و دستکش می باشند، و کلیه ابزار ، فرش ها و … به طور مرتب ضد عفونی می شوند

بیشتر بدانید: قالیشویی در پونک

هنر رفوگری قالیشویی در تجریش

رفوگری فرش را باید مکمل هنر فرش بافی دانست.

این هنر دارای دیرینه زیادی است؛

اما متاسفانه به روشنی مشخص نیست چه کسی اولین ابداع کننده این هنر بوده است.

رفوگری فرش را شاید بتوان نوعی جادوگری دانست،

که با دست های معجزه گر رفوگر می تواند فرش های‌سوخته، پاره‌شده، بیدزده، پوسیده‌و… را همچون روز اول قابل استفاده نماید.

بیشتر بدانید: قالیشویی در ونک

رفوگری در تجریش
قالیشویی در تجریش

از فعالیت های مهم و تخصصی که هر قالیشویی انجام‌ می دهد، رفوگری فرش ها است و نیاز به هنر و مهارت استاد کار دارد.  همگان به اهمیت این کار واقف هستند و بعد از فرش بافی، رفوگری را مهم ترین قسمت صنعت فرش می دانند و افرادی که در این حوزه فعالیت می کنند کارشان را با ظرافت هرچه تمام انجام می دهند.

فرش ها و قالی های ما به دلایل مختلفی دچار فرسایش‌شده و به مرور زمان صلابت خود را از دست می دهند و با رفوگری می توان آسیب های واردشده به فرش را از بین برد و به طول عمر فرش اضافه کرد.

فعالان عرصه رفوگری با دقت و ظرافت بالایی به ترمیم فرش های سوخته و رفع پارگی فرش ماشینی ، بید زده، پوسیده یا تعمیر شیرازه فرش می پردازند و با استفاده از هنر های زیبایی که می توان گفت هم تراز با بافندگی است فرش ها و قالی های شما را ترمیم می کنند و بعد از آن می توان انتظار داشت که فرش همانند روز اول سلامت و جلوه‌گر باشد.

بیشتر بخوانید  قالیشویی در تهران ویلا

هزینه رفوگری نیز بسته به نوع فرش متغییر است. طبیعتا هزینه رفوی فرش های دستبافت به دلیل ظرافت و ارزش مادی و معنوی که دارند از هزینه رفوی فرش های ماشینی بیشتر است.

انواع خرابی های قالی که نیاز به رفو دارد:

  • کهنگی قالی : هر فرشی، با هر کیفیتی، به مرور زمان دچار کاهش کیفیت‌شده

و تحت تاثیر عوامل محیطی، بخصوص رطوبت، اصطکاک و…

دچار آسیب هایی از جمله پوسیدگی، رنگ پریدگی و در رفتن تار و پود می شود.

  • حوادث : سایر ضایعات ناشی از حوادثی است که برای فرش رخ می دهد.

ریختن‌رنگ روی فرش، سوختگی، بیدزدگی، پاره شدن با اشیاء برنده یا از این قیبل است.

خوشبختانه هنر رفوگری فرش در این زمینه نیز صاحب هنر است و کارهای زیادی می تواند انجام دهد.

بیشتر بدانید: قالیشویی در تهرانپارس

ارائه خدمات سرویس مبل شویی قالیشویی در تجریش

از دغدغه‌ی های همه ی ما در خانه، پاکیزگی و تمیزی مبلمان است و شستشوی مبلمان اهمیت ویژه ای برای ما دارد. از آن جایی که مبل شویی در منزل کار سختی است، هیچوقت آنطور که میخواهیم مبل ها تمیز نمی شوند و تمیزی آن راضی کننده نیست. اما امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی و استفاده از روش‌ها و دستگاه های به روز شما می‌توانید به‌راحتی و با خیال راحت مبلمان خود را شستشو دهید.

مبل ها نیز همانند فرش ها نقش بسیار پر رنگی در زیبایی منزل ما دارند.

مبل‌شویی آن دسته از حوزه ی شستشو است که نیاز به دانش و تخصص در امر مبل‌شویی دارد.

پس انتظار می رود که ما یک قالیشویی متخصص و کارآمد را برای شستشوی مبلمان خود انتخاب کنیم.

مبل شویی یا شستشوی مبل یکی از تخصصی‌ترین سرویس‌های ارائه شده از سوی قالیشویی سه سوت به حساب می‌آید.

مبل شویی جزو امور تخصصی حوزه‌ی نظافت منزل محسوب می‌شود؛

و تنها برخی از قالیشویی‌های حرفه‌ای قادر به ارائه‌ی خدمات مبل شویی هستند.

برای انجام فرآیند مبل شویی نیاز به استفاده از دستگاه‌های صنعتی همچون وکیوم آب و بخارشو است؛

به همین دلیل سرویس‌های مربوط به مبل شویی و شستشوی مبل معمولا در فضای متفاوتی نسبت به خدمات شستشوی قالی و فرش انجام می‌شوند.

بیشتر بدانید: قالیشویی در مرکز تهران

مبل شویی در تجریش

خدمات مربوط به مبل شویی در تجریش بسته به نوع بافت رویه‌ی مبل

و همچنین نوع لکه یا آسیب واردشده به آن متفاوت است؛

از همین رو مراکزی که سرویس‌های مبل شویی را ارائه می‌کنند ،

باید ابتدا بتوانند نوع بافت مبل و آسیب‌های واردشده به آن را به خوبی تشخیص دهند.

خدمات مبل شویی مقوله‌ی جدیدتری نسبت به سرویس‌های ارائه شده در حوزه‌ی شستشوی قالی و رفوگری فرش به حساب می‌آید.

قالیشویی سه سوت با ارائه انواع خدمات مبل شویی در تجریش ، قالی شویی در تجریش ، رفوگری در تجریش و قالیشویی در تجریش در کنار شما خواهد بود.

بیشتر بدانید: قالیشویی در آجودانیه

خدمات مربوط به موکت شویی قالیشویی تجریش

موکت ها معمولا در معرض آلودگی های زیادی هستند. در ادارات ، مساجد و به طور کلی مکان های عمومی این آلودگی بیشتر است. موکت آلوده ، ظاهر فضا را بد جلوه می دهد و هم چنین برای بهداشت و سلامت نامناسب است. اما می توان گفت شست و شوی موکت ها کاری راحت نیست . برای شست و شوی موکت باید وسایل زیادی که روی آن ها هست را جمع آوری کرد. اگر موکت متراژ زیادی باشد باید فضای کافی برای شستن آن ها فراهم شود. در قالیشویی ها معمولا این فضا فراهم است اما جمع آوری و حمل موکت تا قالیشویی نیز کاری دشوار است.

جهت آسایش و راحتی شما قالیشویی سه سوت خدمات موکت شویی در محل را ارائه  می دهد. با این خدمات دیگر نیازی به جمع آوری وسایل و موکت وجود ندارد و با استفاده از دستگاه های موکت شوی موکت ها تمیز خواهند شد . این دستگاه قادر است موکت هایی با متراژهای بالا نیز بشوید. اگر در منزل ، اداره و محل کار خود موکت هایی دارید که به دلیل تردد افراد کثیف است  بهتر است از طریق یکی از درگاه های ارتباطی ، با قالیشویی سه سوت تماس بگیرید.

با ثبت سفارش شما ، همکاران کارآزموده و مجرب ما همراه با دستگاه موکت شوی در محل مورد نظر حاضر می شوند و بسیار سریع و با کیفیت موکت ها را تمیز می کنند. در این روند شما می توانید به کار افراد نظارت داشته‌باشید تا در انتهای کار موکت شویی  از نتیجه آن رضایت کامل داشته‌باشید.

نکته مهم دیگر در شست و شوی موکت در محل و به وسیله دستگاه ، عدم نیاز به خشک کردن طولانی است. دستگاه های موکت شوی دارای سیستم های مکشی هستند که پس از شستن موکت ، آب آلوده و مواد شوینده در بافت موکت را جذب و وارد مخزن آب کثیف می کند.  با خروج آب و مواد اضافه ، موکت عملا خشک می شود و تنها پس از چند ساعت می توانید از موکت ها استفاده کنید.

سوالات متداول قالیشویی در تجریش و مبل شویی در تجریش

قالی ها را می توان با سه روش دستی ، نیمه اتوماتیک و اتوماتیک شست

می توانید از یکی از درگاه های ارتباطی با ما تماس بگیرید و یا از طریق سایت به صورت آنلاین ثبت سفارش کنید.

می توانید از خدمات موکت شویی در محل قالیشویی سه سوت استفاده کنید.

بله خدمات مبل شویی توسط افراد ماهر و دستگاه های با کیفیت انجام می شود.

رفوگران ماهر قالیشویی سه سوت ، فرش شما را رفو و ترمیم خواهند کرد.
5/5 - (2 امتیاز)

1 دیدگاه دربارهٔ «قالیشویی در تجریش تهران»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *