قالیشویی غرب تهران

بهترین قالیشویی غرب تهران

مطمئنا تا حالا با کثیف شدن فرش و قالی در خانه‌تان مواجه شده اید که تا چه میزان شستشو آنها در منزل میتواند دشوار و سخت باشد و تنها شرایط ممکن برای شستشو قالی و فرش خود داشتن محیط خارجی مناسب برای شستن فرش و قالی با زحمت زیاد، و یا استفاده از خدمات معتبر قالیشویی غرب تهران است.

از دیگر مشکلات مطرح انتخاب قالیشویی، غیر مجاز بودن و نبود هیچگونه اعتبار و اعتماد در آن ها میان مردم در منطقه غرب تهران می باشد، که در مقاله زیر قصد داریم معتبرترین قالیشویی ارزان در غرب تهران که یکی از شعبات قالیشویی سه سوت است را معرفی کنیم.

قالیشویی غرب تهران

بیشتر بدانید: قالیشویی در هروی

چرا قالیشویی سه سوت در غرب تهران را انتخاب کنیم؟

امروزه گرایشات به ارزش فرش و قالی‌ها در بازار ایران بیشتر شده است، به خصوص انواع متنوع فرش دستباف ابریشمی، فرش‌های عتیقه و قالی‌های صادراتی که اهمیت انتخاب یک قالیشویی با کیفیت و معتبر را به‌طور چشمگیری بالا برده است. قالیشویی غرب تهران سه سوت، با تکیه کردن بر تجربه چندین ساله خود و بهره گیری از روش های متنوع و با کیفیت در این زمینه توانسته است خود را به یکی از بهترین قالیشویی ها در غرب تهران تبدیل کند.

درخواست قالیشویی، مبل شویی و رفوگری
درخواست قالیشویی، مبل شویی و رفوگری

پس از بررسی های لازم در راستای درخواست های قالیشویی و مبل شویی در غرب تهران؛ تصمیم بر مستقر کردن یک شعبه قالیشویی سه سوت در غرب تهران گرفته شد؛ قالیشویی سه سوت با تجهیزات بروز، ماشین آلات پیشرفته و نیروهای مجرب توانای ارائه بهترین خدمات را به مشتریان غرب تهران ارائه می دهد.

خدمات قالیشویی غرب تهران سه سوت چیست؟

قالی‌شویی در غرب تهران با جدیدترین و مدرن ترین دستگاه های خود، خدمات با کیفیت و مناسبی در زمینه شست و شوی انواع فرش ها و قالی ها به مشتریان عزیز ارائه می دهد. خدمات ارائه شده در قالیشوری غرب تهران شامل موارد زیر میباشد:

شستشو: 

از مهم ترین کار های موجود در قالی‌شویی غرب تهران می توان به شستشوی عمیق با استفاده از مواد شوینده مرغوب و مناسب برای از بین بردن لکه‌ ها و گرد و غبار اشاره کرد.

تطهیر:

 استفاده از مواد متنوع و با کیفیت برای ضد عفونی کردن فرش ها به جهت تامین حفظ سلامت آن ها.

قالی‌شویی در غرب تهران

بیشتر بدانید: قالیشویی در تجریش

تعمیر و ترمیم:

 گاهی اوقات فرش ها و قالی ها دچار آسیب دیدگی شده اند که تعمیرات آنها به راحتی توسط کارگران حرفه ای مجموعه سه سوت انجام می شود.

رفوگری:

انجام دادن روند پاکسازی و تعویض روکش فرش و قالی ها، از دیگر خدمات قالیشویی سمت غرب تهران، به جهت افزایش عمر فرش و زیباسازی فرش می باشد.

خشک کاری:

از دیگر موارد مهم خشک کردن فرش با استفاده از دستگاه های بروز و پیشرفته در این فرایند می باشد که کمک به حفظ کیفیت بافت فرش می کند.

ازن‌زنی:

از اقدامات مهم در فرش شویی غرب تهران سه سوت استفاده از تکنولوژی ازن‌زنی برای کاهش دادن بوی بد و نامطبوع، حذف میکروب‌ها و باکتری‌های موجود در فرش و قالی‌ها می باشد.

بیشتر بخوانید  قالیشویی در اشرفی

خدمات مخصوص: 

خدمات مخصوص قالی‌شویی غرب تهران، شامل شستشو و حفظ فرش‌های دست‌بافت ابریشمی، فرش‌های عتیقه، قالی‌های صادراتی و غیره می باشد.

تحویل و جابه‌جایی:

جمع آوری فرش و قالی های منزل شما در کمترین زمان ممکن و در تحویل فوری آن پس از انجام فرایند شست و شو در این زمینه می باشد.

درخواست قالیشویی، مبل شویی و رفوگری
درخواست قالیشویی، مبل شویی و رفوگری

سفارش آنلاین قالیشویی در غرب تهران

بهترین قالیشویی غرب تهران، راهی ارتباطی ایی ایجاد کرده است که به تمامی مشتریان اجازه می‌دهد تا با سفارش آنلاین قالیشویی، به راحتی و بدون نیاز به حضور فیزیکی خود، خدمات شست و شوی قالی‌های خود را درخواست کنند. این روش ساده و راحت، به مشتریان این امکان را می‌دهد تا با استفاده از پلتفرم‌های آنلاین و وبسایت‌ مربوطه قالی‌شویی غرب تهران، فرم سفارش را پر کرده و جزئیات مربوط به فرش خود را مشخص کنید. مشخصاتی همچون: ابعاد فرش، نوع بافت، و نیازهای ویژه شستشو فرش و قالی. سپس، بعد از ثبت سفارش، مشتری می‌تواند فرش خود را با توجه به تعیین زمان مناسب تحویل دهد یا حتی در موارد خاص، خدمات جمع‌آوری و تحویل از محل مشتری نیز ارائه شود.

قالیشویی خوب در غرب تهران

بیشتر بدانید: قالیشویی در زعفرانیه

قیمت بهترین قالیشویی در غرب تهران

قالیشویی در غرب تهران قیمت متفاوتی دارد و تفاوت این هزینه با دیگر قالیشویی های غرب تهران در موارد زیر می باشد:

  1. ابعاد و اندازه قالی: از مهمترین فاکتور های تعیین قیمت قالی‌شویی در غرب تهران، می توان به تفاوت در اندازه فرش ها و قالی های اشاره کرد که زحمت متفاوتی در شستشو و دیگر خدمات آن وجود دارد.
  2. نوع بافت: پس از اندازه فرش، نوع بافت فرش است که می توان بیشتر اهمیت را به آن نسبت داد چرا که برای مثال، فرش های ابریشمی به دلیل حساسیت بالاتر آنها، نیاز به مراقبت ویژه در شستشو آنها دارد.
  3. شدت آلودگی: به شدت مورد اهمیت است که فرش تحویل گرفته ی شما، شامل چقدر آلودگی و لکه باشد و همین موضوع سبب افزایش قیمت را نیز داشته است.
  4. استفاده از مواد شوینده: مواد شوینده مرغوبی در ارائه خدمات قالیشویی در غرب تهران مورد استفاده قرار می گیرد که گاها می تواند شامل هزینه های متفاوتی در قالیشویی های غرب تهران شود.
  5. تکنولوژی و تجهیزات: شستشو قالی و فرش در قالی‌شویی غرب تهران به صورت پیشرفته انجام می پذیرد و شستن با دستگاه و تکنولوژی روز باعث نوسان قیمت در این زمینه می باشد.
  6. خدمات اضافی: از آنجایی که قالیشویی سه سوت، به عنوان معتبر ترین قالیشویی محدوده غرب تهران شناخته می شود خدمات دیگری با توجه به نیاز فرش و قالی ارائه می دهد که شامل: ترمیم، حفظ، رفو و موارد دیگر میشود.

بنابراین می توان گفت که شستشو قالی و فرش در قالیشویی ها متفاوت است، اما قالیشویی سه سوت به عنوان “قالیشویی ارزان غرب تهران” نه تنها خدمات با کیفیتی ارائه کند، بلکه با قیمتی مناسب و مطلوب در محدوده غرب تهران این خدمات را انجام دهد.

قالیشوری در غرب تهران

بهترین قالیشویی تهران

قالیشویی سه سوت در غرب تهران  شستشویی همه فرشها  اعم از دستبافت و ماشینی ارزش را انجام می دهد.

با قالیشویی سه سوت از فرسودگی و هر گونه آسیب به فرش هایتان جلوگیری کنید.

در این قالیشویی پس از غبارگیری عمل شست و شوی قالی انجام می گیرد.

این قالیشویی مجاز با ارائه خدماتی از قبیل شست و شو و ترمیم فرش های صادراتی و نفیس ابریشم، گل ابریشم، ماشینی و دستبافت و استفاده از مواد شوینده باکیفیت و توانسته است به محبوبیت خاصی دست پیدا کند.

قالیشویی  با رعایت اصول مذهبی انجام می گردد.

خدمات  قالیشویی عبارتند از:

  • عدم استفاده از مواد شوینده غیرمجاز
  • بکارگیری ماشین آلات پیشرفته
  • و همچنین بخش های رفوگری
  • داشتن سابقه طولانی در شست شوی فرش
  • داشتن نیروهای مجرب
  • ارسال فرشها به صورت لول و داخل کاور
بیشتر بخوانید  قالیشویی در شیخ بهایی

بنابراین  قالی های خود را مرتب و بدون هیچگونه چروکی تحویل بگیرید.

این قالیشویی با ارائه خدمات با کیفیت در عین حال از لحاظ اقتصادی بسیار مقرون به صرفه است.

برای ثبت سفارش آنلاین خدمات قالیشویی، مبل شویی و ترمیم فرش کلیک نمایید

قالیشویی سه سوت در تمام مناطق غرب تهران از جمله محله های زیر سرویس ارائه می کند:

قالیشویی در ستارخان ، قالیشویی در تهرانسر ، قالیشویی در مهراباد ، قالیشویی در گیشا ،قالیشویی در پونک ، قالیشویی در صادقیه ، قالیشویی در چیتگر ، قالیشویی در جنت آباد ، قالیشویی در فردوس ،قالیشویی در ارم ،قالیشویی در شهران ، قالیشویی در بیمه ، قالیشویی  در شهرک غرب ، قالیشویی در شهرزیبا ،قالیشویی در فرحزاد ، قالیشویی در سردار جنگل ، قالیشویی در مرزداران ، قالیشویی در دهکده المپیک ،قالیشویی در شهرک اکباتان ، قالیشویی در سعادت آباد ، قالیشویی در آیت الله کاشانی ، قالیشویی در آزادی ، قالیشویی در سیمون بولیوار

بیشتر بدانید: علت زرد شدن فرش بعد از شستن

اگر در مناطق غرب تهران مانند منطقه ۵ و ۲۱ و ۲۲ زندگی می کنید. و نیاز به خدمات قالی شویی و یا شستشوی مبل دارید؛ کافیست با ما تماس بگیرید

خدمات رفوی ریشه و شیرازه فرش های ماشینی و دستباف  ، خدمات رفوگری و ترمیم فرش ، بافت فرش ، بیدزدایی توسط رفوکاران مجرب و خبره انجام می گیرد.

  • شستشوی انواع مبلمان پارچه ای
  • صندلی های ناهار خوری
  • شستشوی  خوشخواب
  • و خشکشویی موکت های چسبیده به زمین ( با چسب)
  • و روشویی و خشکشویی فرش در منزل

نیز با استفاده از دستگاه های مخصوص خشکشویی صورت می گیرد .

بیشتر بدانید: قالیشویی در محمودیه

شستن فرش های دستباف قالیشویی غرب تهران  چگونه است؟

شاید شما هم با این معضل رو به رو باشید که برای شستن فرش های دست بافت چه کاری باید انجام داد. حال سوال این است که با وجود این مشکلات ما چگونه باید فرش های دست بافت خود را بشوییم ‌.بدیهی است که نمی توان تا آخر عمر فرش ها را تمیز نگه داشت و ما هر چقدر نیز که بخواهیم از آن ها مراقبت کنیم آن ها دچار کثیفی می شوند . بنابراین قالیشویی سه سوت می تواند فرش های شما را با دقت بشوید.

متخصصان ما در قالیشویی غرب تهران ماده ای را درست کرده اند که با استفاده از آن فرش های دست بافت شما بدون هیچ گونه خرابی پاک و تمیز می شود . شما این ماده را بر روی لکه ی مورد نظر می‌ریزید و سپس با کشیدن برس بر روی آن دستمال بر روی آن نقطه می کشید و می بینید که لکه کاملا پاک شده است

قابلیت ها و ویژگی های این قالیشویی

قالیشویی غرب تهران دارای دستگاه های به روز و جدید است و به علاوه از بهترین مایع های شست و شو برای شستن فرش های شما استفاده می کند که نه تنها به فرش شما آسیب نمی‌ زند. بلکه بافت آن ها‌ را مستحکم تر می کند و از ریش ریش شدن و پاره شدن قالی ها جلوگیری می کند .

بیشتر بدانید: هر چند وقت فرش را باید شست

دستگاه های قالی شویی در غرب تهران دارای استاندارد کلاس های جهانی بوده و مورد تایید سازمان های جهانی نیز هستند . پس شما می توانید با خیال راحت و فقط با یک تماس قالی های خود را به قالیشویی سه سوت بسپارید و آن ها را حتی بهتر از روز اول تحویل بگیرید

چگونه قالی شویی واقع در غرب تهران قالی ها را شستشو می دهد؟

روش تمیز کردن فرش ها

قالیشویی های فراوانی در سطح شهر وجود دارند که قالی های شما را می توانند با دستگاه های برقی بشویند. اما آیا هر قالی شویی آن جور که شما می خواهید قالی های شما را می شوید ؟

یا اینکه آیا می توان به هر قالی شویی برای شستن قالی های خود اعتماد کرد ؟ مسلماً جواب خیر است .ما نمی‌ توانیم به هر قالی شویی برای شستن قالی های خود اعتماد کنیم .

بیشتر بخوانید  مبل شویی در زعفرانیه

قیمت قالیشویی یا مبل شویی ؟

قیمت قالیشویی یا مبل شویی ارزان  مطابق نرخ اتحادیه قالیشویان  می باشد.

نرخ نهایی شستشوی فرش و یا خدمات مثل ریشه و شیرازه پس از بازدید کارشناس اعلام می شود.

بیشتر بدانید: علت کدر شدن فرش

لازم به ذکر است تمامی سفارش های آنلاین شامل 1۰% تخفیف می باشند.

قالیشویی های پیشرفته به چه صورت می باشد؟

در کارخانه  قالیشویی سه سوت قالیچه ها داخل دستگاه شسته می شود. شستشوی فرش داخل این دستگاه ها علاوه بر اینکه آسیبی به فرش وارد نمیکند. شستشوی تمیز و یک دست انجام میگردد.

شستشوی فرش در قالیشویی پیشرفته و مکانیزه سه سوت  به شکل زیر انجام میگردد.

  1. غبارگیری توسط دستگاه های نانو تکنولوژی
  2. شستشوی دقیق و یک دست با دستگاه های کاملا مکانیزه
  3. خشک کردن در گرمخانه صنعتی
  4. اتو و کاور کردن فرش

قالیشویی سه سوت در نقاط مختلف تهران با بیشترین امکانات و با داشتن کادری مجرب، خدمات قالیشویی، مبل شویی، رفوگری و … را به بهترین شکل انجام می دهد.

قالیشویی در غرب تهران نیز با امکاناتی عالی در خدمت شهروندان تهرانی می باشد.

فرش ها در قالیشویی سه سوت مراحلی چون خاک گیری، تثبیت رنگ، لکه برداری، قالیشویی، آبکشی را طی می کنند و در نهایت خشک شده و تحویل داده می شوند.

تمامی مراحل بالا به غیر از مرحله تثبیت رنگ و لکه برداری که توسط کارشناس صورت می گیرد، نیاز به دستگاه خود را دارد.

دستگاه ها و ابزار هایی که در این قالیشویی مدرن مورد استفاده قرار می گیرد شامل موارد زیر می باشد:

خشک کن لوله ای

برس تک موتوره

برس دوموتوره

خاک گیری ضربه ای

خشک کن غلتکی

خاک گیر دورانی

برس سیلندری

دستگاه شلاق زن

اتوماتیک ثابت میزی

اتوماتیک متحرک ریلی

خشک کن دیگی

. در مرحله خاک گیری، خاک فرش توسط دستگاه خاک گیر از فرش ربوده می گردد.

مرحله خشک کردن توسط دستگاه آبگیر که بصورت آبگیر لوله ای است ، انجام می شود.

مرحله شستشو نیز توسط دستگاه شستشوی فرش صورت می گیرد.

قالیشویی در غرب تهران  در دسترس دوستانی که در غرب تهران ساکن هستند می باشد و هدف این مجموعه رضایت شما مشتریان است.

بله قالیشویی سه سوت یک قالیشویی مجاز است و پروانه کسب آن در سایت قرار داده شده است.

هزینه قالیشویی بر حسب متر مربع تعیین میشود . مثلا برای فرش 12 متری این مبلغ در عدد 12 ضرب میشود , البته هزینه قالیشویی  سه سوت در در همه مناطق یکسان بوده و تفاوتی نمیکند. 

شستشو بر اساس سلیقه مشتری(تاید،شامپوی ایرانی ، شامپوی تگزافن آلمان ،نانو)
Rate this post

8 دیدگاه دربارهٔ «قالیشویی غرب تهران»

  1. بهترین قالیشویی در غرب تهران ، قالیشویی سه سوت .خیلی تمیز میشوره فرشها رو

  2. قالیشویی غرب تهران اصولا شلوغه ولی سه سوت هم تمیز و هم سریع

  3. زهرا علی خوش

    قالیشویی سه سوت خیلی خوبه که تو همه مناطق تهران شعبه دارید

  4. من از خدمات قالیشویی غرب تهران در سایت قالیشویی سه سوت استفاده کردم و بسیار راضی بودم

  5. خسته نباشد میگم به تیم حرفه ای سه سوت بابت قالیشویی غرب تهران

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *