قالیشویی و رعایت پروتکل های بهداشتی کرونا

قالیشویی و رعایت پروتکل های بهداشتی کرونا

قالیشویی و رعایت پروتکلهای بهداشتی کرونا در سایت  قالیشویی سه سوت به تحلیل آن می پردازیم

با انتشار ویروس کرونا شستشوی بهداشتی فرش یک نگرانی برای مردم به حساب می آید. ما در قالیشویی سه سوت به عنوان بهترین قالیشویی تهران با رعایت پروتکلهای بهداشتی، این نگرانی را برای مشتریان خود تا حدود زیادی کاهش داده‌ایم.

بیشتر بدانید: قالیشویی در دارآباد

شستشوی بهداشتی فرش درقالیشویی سه سوت

این روزها رعایت بهداشت بیشتر از هر زمانی لازم و ضروری می باشد؛ استفاده از خدماتی که مستقیما با سلامت ما مرتبط است؛ نیازمند توجه بیشتری دارد. اهمیت این موضوع تا جایی است که برای انتخاب فرد یا قالیشویی خدمات‌دهنده حتما باید به این نکته توجه کنیم که آیا قالیشویی مورد نظر پروتکل‌های بهداشتی را به درستی رعایت مینماید؟

یکی از خدماتی که رعایت پروتکل های بهداشتی در آن دارای اهیمت زیادی است خدماتی است که قالیشویی‌ها در قالب سرویس شستشوی فرش به مشتریان خود می دهند. همانگونه که می‌دانید شستشوی فرش در قالیشویی روی اصول و قواعد می باشد. با این حال  با توجه به اهمیت رعایت هر چه بیشتر بهداشت در مرکزهای خدماتی، امروزه شستشوی بهداشتی فرش در قالیشویی، رعایت اصول شسشتن فرش و اهمیت شستشوی بهداشتی فرش به یکی از نگرانی های مهم مردم تبدیل شده است.

ما در قالیشویی سه سوت به عنوان برترین قالیشویی تهران ، با تکیه بر دانش، تجربه و مهارت خود و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی، این تضمین را به شما خواهیم داد که کار شستشوی قالی و فرش‌های شما را با بالاترین استاندارد انجام می دهیم. در ادامه این مطلب بیشتر در مورد رعایت پروتکل های بهداشتی کرونا در قالیشویی سه سوت صحبت می نماییم.

بیشتر بدانید: قالیشویی در مینی سیتی

رعایت پروتکل های بهداشتی کرونا در قالیشویی سه سوت

یکی از روش‌های انتقال ویروس‌ها و باکتری‌ها، ورود آنها به بدن از طریق لمس فرش کثیف می باشد. به همین دلیل، سازمان بهداشت جهانی و به طبع آن وزارت بهداشت، دستورالعملی را تدوین و در اختیار مراکز ارائه‌دهنده خدمات قرار داد. این دستورالعمل در واقع همان شیوه‌نامه بهداشتی است که رعایت دقیق آن می‌تواند احتمال انتشار ویروس را به حداقل ممکن برساند.

رعایت پروتکل های بهداشتی کرونا در قالیشویی سه سوت بهترین قالیشویی تهران

از زمان انتشار این شیوه‌نامه، تمامی مرکزهای خدماتی، درمانی و حتی فروشگاه‌ها ملزم به رعایت قوانین شده‌اند.

قالیشویی سه سوت با بیش از نیم قرن تجربه بهترین قالیشویی تهران به حساب می آید؛

به طورکامل به این قوانین پایبند است و با رعایت آنها سعی کرده ارزش خدمات ارائه شده خود را بیشتر کند.

در این کارخانه تمامی پرسنل بخش‌های مختلف از لباس‌های محافظ مخصوص، ماسک، دستکش و کلاه استفاده می نمایند.

علاوه بر این بخش بزرگی از مراحل شستشوی فرش در این کارخانه به کمک دستگاه‌های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک انجام می گیرد.

بیشتر بدانید: قالیشویی در حکیمیه

بعد از اتمام مراحل شستشوی بهداشتی فرش، قالی‌ها با کاوری از جنس نایلون پوشیده شده و دیگر تماسی با دست همکاران ندارند.

البته تمام موارد بهداشتی توسط همکاران ما در بخش حمل‌ و نقل نیز با همان جدیت و کیفیت رعایت می‌شود تا فرش ، تمیز و عاری از هرگونه میکروب، باکتری و ویروس به دست مردم برسد.

بیشتر بدانید: قالیشویی در دزاشیب

"<yoastmark

قالیشویی و رعایت پروتکل های بهداشتی کرونا

مراحل شستشوی بهداشتی فرش در زمان کرونا

با توجه به این که در قالیشویی سه سوت  ارزان ترین قالیشویی تهران، اصول شستشوی اسلامی و قالیشویی و رعایت پروتکل های بهداشتی کرونا به طور کامل انجام  می گردد؛ مراحل شست و شوی فرش در زمان کرونا تقریبا مشابه با قبل از دوره کروناست. در این کارخانه قالی‌ها و فرش‌ها بعد از ورود، خاک گیری می‌‌شوند.انجام این مرحله باعث می‌شود که گرد و خاک، بعد از خیس شدن فرش، به الیاف فرش به صورت عمیق نفوذ نکند. در قالیشویی‌های نیمه‌اتوماتیک، این مرحله به کمک جاروبرقی یا تکاندن فرش صورت میگیرد. این در حالی است که در قالیشویی سه سوت برای خاک روبی از فرش از تجهیزات مدرن استفاده می‌شود که از پارگی ناشی از ضربه و آسیب به بافت فرش جلوگیری می نماید.

بیشتر بخوانید  نحوه شستن ادرار حیوانات از روی فرش و نکات مهم آن

بیشتر بدانید: قالیشویی شبانه روزی

در گام بعد، با توجه به رنگ، بافت، جنس الیاف از مواد شوینده و پودر تمیز کننده مناسب جهت شست شوی فرش استفاده می‌شود.

دستگاه‌هایی که در این مرحله مورد استفاده قرار می گیرند از تار و پود فرش محافظت می کنند. برخلاف روش‌های سنتی به بافت قالی فشار زیادی وارد نمی‌کنند.

استفاده از تجهزات مدرن و استاندارد به ما کمک می‌کند که حتی ریزترین آلودگی‌ها را نیز از عمق فرش از بین ببریم و پاکیزیگی عمیق در بافت فرش ایجاد کنیم.

مرحله بعدی آب‌گیری فرش است. در این مرحله از دستگاه‌هایی استفاده می‌شود که با نیروی گریز از مرکز ذرات آب را از بافت فرش خارج می‌کنند. این روش برخلاف روش‌های سنتی باعث می‌شود رطوبت زودتر از فرش خارج شده و خطر پوسیدگی به حداقل برسد.

بیشتر بدانید: قالیشویی در نواب

مرحله نهایی شستشوی فرش در قالیشویی

تا قبل از پیشرفت تکنولوژی و ورود دستگاه‌های اتوماتیک به کشور، عمل خشک کردن به روش سنتیانجام می گرفت. در این روش با قرار دادن چند روزه فرش در معرض نور مستقیم خورشید، عمل خشک شدن انجام می‌شد.

خشک کن‌های صنعتی در واقع دستگاه‌های بزرگی هستند که فرش در آنها در مجاورت هوای گرم و بدون دخالت نور مستقیم خورشید خشک خواهد شد. علاوه بر این، خطر نفوذ موجودات در هوا و زمین مانند کک، ویروس‌ها به داخل بافت فرش به حداقل ممکن خواهد ‌رسید. همانطور که گفتیم؛ در این مجموعه فرش‌ها بعد از خشک شدن،

با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی کاور می شود و به مشتری تحویل می دهند.

بیشتر بدانید: قالیشویی در منزل با دستگاه

"<yoastmark

قالیشویی و رعایت پروتکل های بهداشتی کرونا

آیا قالیشویی ها پروتکلهای بهداشتی کرونا را رعایت می کنند؟

بله، اگر قالیشویی که انتخاب می نمایید؛ مجوزهای لازم را داشته باشد و تحت نظر اتحادیه کار کند؛ ملزم به رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی خواهد بود. ما در کارخانه قالیشویی سه سوت با چند دهه تجربه و به عنوان بهترین قالیشویی تهران، ضمن احترام به حقوق مشتری، از اهیمت رعایت موارد بهداشتی به خوبی اطلاع داریم و با رعایت این موارد هم از جان کارکنان و هم از ایمنی مشتریان خود به بهترین شکل ممکن محافظت می نماییم.

بیشتر بدانید: قالیشویی در سوهانک

آیا قالیشویی از انتقال کرونا جلوگیری می کند؟

بله. قالیشویی و رعایت پروتکل های بهداشتی کرونا باعث از بین رفتن ذرات ویروس میشود.ویروس ها  می توانند روی سطوح تا چند ساعت زنده باشند و منجر به انتقال بیماری کرونا شوند.برای ضدعفونی کردن فرش‌ها و قالی‌ها از خدمات قالیشویی‌های معتبر استفاده نمایید. همچنین ما امکان دریافت خدمات قالیشویی آنلاین را نیز برای شما فراهم کرده ایم.

بیشتر بدانید: قالیشویی در اشرفی

سوالات متداول
  • آیا امکان سفارش آنلاین در شعبه قالیشویی سه سوت وجود دارد؟

بله شما می توانید در قسمت سفارش آنلاین سایت سفارش خود را ثبت نمایید تا در کمترین زمان ممکن همکاران ما با شما تماس حاصل نمایند.

  • آیا در روزهای تعطیل دریافت فرش و موکت از مشتریان انجام می شود؟

بله در تمامی ایام اعم از روزهای تعطیل دریافت فرش امکان پذیر می باشد.

قالیشویی مورد اعتماد مردم در تهران و تایید شده توسط اتحادیه میباشد.

  • شماره تلفن مشاور سایت قالیشویی جهت برقراری ارتباط چه شماره ای است؟

برای بهره مند شدن از سرویس های عالی قالیشویی سه سوت می توانید با اپراتورهای ۲۴ ساعته ی این مجموعه در هر ساعتی از شبانه روز تماس برقرار نمایید تا برای هماهنگی و دریافت قالی ، فرش ، مبل و ….  اقدام کنند.

بیشتر بدانید: قالیشویی در مشیریه

Rate this post

5 دیدگاه دربارهٔ «قالیشویی و رعایت پروتکل های بهداشتی کرونا»

  1. باسلام خدمت دست اندرکاران این سایت واقعاخیلی برام جالب بود

  2. میرزایی

    قالیشویی و رعایت پروتکل های بهداشتی کرونا یه مقاله خیلی مفید بود. موضوع این مقاله تموم نگرانی های من رو برطرف کرد.

  3. خدمات رفوگری قالیشویی سه سوت خیلی خوبه پیشنهاد میکنم بهتون

  4. بخاطر شرایط کرونا من خیلی ترس داشتم از این موضوع ولی قالیشویی سه سوت بسیار عالی کار کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *