شستشوی فرش در محل

شستشوی فرش در محل

شستشوی فرش در محل در سایت قالیشویی سه سوت به تحلیل آن می پردازیم

کارخانه قالیشویی به وسیله دستگاه‌های مدرن صنعتی، فرآیند قالیشویی در منزل را انجام می‌دهد که این کار آسیب‌هایی که ممکن است به فرش وارد شود را کاهش می دهد.در واقع به دلیل استفاده از دستگاه‌های صنعتی دستی، آسیب‌هایی که از طریق قالیشویی‌های سنتی برای فرش به وجود می‌آمد، از این طریق بسیار کمتر شده است.

در این مطلب قصد داریم به بررسی کامل شستشوی فرش در محل با دستگاه های مخصوص بپردازیم و به چگونگی استفاده آن به وسیله قالیشویی ها اشاره  نماییم.

شستشوی فرش در منزل با دستگاه توسط کارخانه قالیشویی، انتخاب بسیار عالی برای شست و شوی فرش به روش سنتی درمنزل می باشد. در این روش فرآیند خشک کردن فرش خیلی سریع و تمیزانجام می گردد و نیازی به جابجایی فرش در منزل نیست و شما می‌توانید از خدمات مراکز قالیشویی بهره‌مند شوید.

انجام کار شستشوی فرش در محل از طرف قالیشویی ها به وسیله ی دستگاه دریل و برس‌های بزرگ انجام می گیرد. مشتریان عزیز در زمان تماس با قالیشویی می توانید نوع مایع شستشوی فرش منزل خود را انتخاب کنید.

بعد از پایان شستشو باید توسط دستگاه مکش مایع، رطوبت فرش را از بین برود و آب فرش را بصورت کامل خشک کنیم. این دستگاه مکنده، بیشتر رطوبت را از فرش می گیرد و اثری از رطوبت بر روی فرش باقی نمی‌گذارد، پس نسبت به روش سنتی برای خشک کردن فرش بصورت لول و آویزان بر روی دیوار، فرش زودتر و راحت تر خشک می‌شود. همچنین دستگاه مکش قالیشویی در منزل تمام لکه‌های فرش را از بین می برد و کاملا تمیز می‌کند.

بیشتر بدانید: قالیشویی در دارآباد

"<yoastmark

قالیشویی در محل

بعضی از افراد بنابر دلایلی، تمایلی به انجام شستشوی فرش‌ها در قالیشویی  را نداشته و خواستار انجام شستشوی فرش در محل هستند. از این رو شرکت های قالیشویی خدمات شستشو را در محل مورد تقاضا مشتریان عرضه می نمایند.در این روش یک تا دو نفر (وابسته به تعداد فرش) برای انجام شستشوی فرش در محل توسط قالیشویی سه سوت اعزام خواهند شد و نیاز به ارسال فرش به قالیشویی نیست.

بیشتر بدانید: قالیشویی در مینی سیتی

در این روش دستگاه‌های فرش‌شوی شامل ۳ بخش اصلی: آبپاش و مواد شوینده فرش، برس‌ شستشوی متحرک و سیستم مکش قوی می‌باشد. هر کدام از این عملکردهای سه‌گانه دستگاه‌ها سبب راحت‌تر شدن امور شستشو، و شستشوی سریع‌ و باکیفیت فرش‌ها در منزل می شود.

نحوه عملکرد دستگاه‌های شستشو در منزل برای انجام شستشوی فرش در محل به این شکل است که بصورت همزمان با پاشیدن آب و مواد شوینده بر روی سطح فرش، برس‌های غلتکی بر روی سطح فرش می‌چرخند و لکه‌های کثیف و آلودگی‌های فرش را پاک و تمیز می‌کنند. در همان لحظه نیز آب و مواد شوینده بعد از پاکسازی سطوح چرب و کثیف فرش، از طریق سیستم مکش قوی دستگاه مکیده می‌شود و در مخزن آب کثیف ریخته می‌شود.

بیشتر بدانید: قالیشویی در حکیمیه

شستشوی فرش در محل با دستگاه

شستشوی فرش در محل به وسیله دستگاه و مواد شوینده مناسب بافت فرش، در جهت پاک کردن لکه‌های کثیف مورد استفاده قرار میگیرد. دستگاه‌ها به دلیل دارا بودن فناوری‌های به روز کیفیت و سرعت شستشو را افزایش داده‌اند. مجهز بودن دستگاه شستشو به موتور حرکتی باعث یکنواخت کردن مراحل نظافت و کیفیت بالای شستشو می شود.

در واقع استفاده از این روش باعث جلوگیری از رشد باکتری‌ها می شود. در صورتی که شاید با استفاده از روش سنتی نتوانید آلودگی‌های فرش را به خوبی از بین ببرید. یا هنگام شستشوی مواد شوینده از روی فرش به درستی این کار انجام نشود.

بیشتر بخوانید  علت زرد شدن فرش پس از شستن

همچنین شستشوی فرش در محل با دستگاه به منظور جلوگیری از تغییر رنگ فرش و زرد شدن ریشه‌های فرش انجام می‌گیرد. چرا که دستگاه‌های شستشو فرایند لکه‌گیری، استفاده از پاک‌کننده‌ها و مواد شوینده مناسب برای هر نوع فرش و در آخر آبکشی و خشکشویی فرش را کاملاً دقیق و با کیفیت انجام می‌دهند. تا از آسیب به فرش جلوگیری شود.

دستگاه شستشوی فرش در منزل

دستگاه شستشوی فرش یک دستگاه خانگی است که برای شستشوی فرش‌ها در منزل استفاده می‌شود. این دستگاه با استفاده از آب و محلول شوینده، فرش را شستشو می‌دهد و سپس با استفاده از مکنده خشک می‌کند.

استفاده از دستگاه شستشوی فرش در منزل دارای مزایایی است. اولین مزیت آن این است که شما قادر به شستشوی فرش‌های خود در محل زندگی خود هستید، بدون نیاز به حمل فرش‌ها به صورت دستی به محل شستشو. همچنین، شستشوی فرش با دستگاه شستشوی فرش به نظافت بیشتری نسبت به شستشو با دست می‌انجامد، زیرا دستگاه دارای قابلیت جذب عمیق ذرات آلودگی است.

دستگاه شستشوی فرش همچنین می‌تواند باعث افزایش عمر فرش شما شود، زیرا آلودگی‌ها و لکه‌های روی فرش را به خوبی حذف می‌کند و تمیز شدن فرش باعث کاهش سایش و فرسایش آن می‌شود.

با این حال، برای استفاده از دستگاه شستشوی فرش در منزل، باید نکاتی را رعایت کنید. به عنوان مثال، باید قبل از شروع شستشو از نوع فرش خود مطمئن شوید و فقط از محلول شوینده‌ای استفاده کنید که برای آن مناسب است. همچنین، پس از شستشو، باید فرش را به خوبی خشک کنید تا جلوگیری از پوسیدگی و بوی نامطبوع.

بیشتر بدانید: قالیشویی در دزاشیب

جمله آخر

امروزه به دلیل وجود انواع مواد شوینده مختلف معمولا خانم‌های خانه‌دار شستشوی فرش را در منزل خودشان انجام می‌دهند. اما قابل ذکر است شامپوهای شیمیایی، ظاهر فرش را خیلی سریع و راحت تمیز می‌کنند. اما به مرور زمان آلودگی‌ها در فرش باقی میماند و به مرور لکه‌های سفید بر روی فرش پدیدار می شوند. به همین علت بهتر است که شستشوی فرش در منزل را به قالیشویی سه سوت بسپارید تا مشکلاتی به این شکل رخ ندهد.

ارتباط با شرکت قالیشویی سه سوت

ارتباط با ما بسیار ساده است. شما می‌توانید از طریق یکی از راههای زیر سفارش خود را ثبت کنید:

  • جهت ثبت سفارش شستشوی فرش در محل کلیک کنید.
  • تماس با بخش پشتیبانی به شمارۀ 02166900365 و درخواست شستشوی فرش در محل را اعلام نمایید.

بیشتر بدانید: قالیشویی شبانه روزی

بعد از انجام ثبت سفارش توسط شما، در کمتر ۱۵ دقیقه متخصص مربوطه با شما ارتباط برقرار خواهد کرد. متخصصین ما در زمان مقرر، به نظافت و شستشوی فرش و… در منزل شما اقدام خواهند کرد.

برای بهره مند شدن از سرویس های عالی قالیشویی سه سوت می توانید با اپراتورهای ۲۴ ساعته ی این مجموعه در هر ساعتی از شبانه روز تماس برقرار نمایید تا برای هماهنگی و دریافت قالی ، فرش ، مبل و ….  اقدام کنند.

بیشتر بدانید: قالیشویی در نواب

Rate this post

9 دیدگاه دربارهٔ «شستشوی فرش در محل»

  1. میرزایی

    اگه دنبال شست وشوی فرش در محل هستید در سایت سه سوت دنبال آن باشید.

  2. میرزایی

    شستشوی فرش در محل یه ایده خیلی جالبه. تشکر ا سایت خوب سه سوت

  3. قالیشویی سه سوت مثل اسمش کارهارو سریع و با تعهد کاری بالا انجام می دهند و این بهترین سایتی هست که تا به امروز برای قالیشویی دادم.مخصوصا با امکانات ویژه اشون

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *