قالیشویی در کاشانک

قالیشویی در کاشانک

قالیشویی در کاشانک در سایت قالیشویی سه سوت که ارزان ترین قالیشویی تهران است.

کارخانه قالیشویی سه سوت با بیش از 50 سال سابقه در خشان در امر شستشوی فرش در شهر تهران، اولین قالیشویی مجهز به دستگاه های صنعتی، دارای مدرن ترین و جامع ترین دستگاه های شستشو و خشک کردن فرش می باشد. قالیشویی در کاشانک این افتخار را دارد با بهره گیری  از بروزترین دستگاه های قالیشویی و نوآوری پیشرفته و استفاده از موادشوینده با کیفیت و رعایت کامل اصول مذهبی و با حضور پرسنل مجرب در شستشوی انواع فرش می باشد.

تمامی تکنسین این مجموعه با تجربه و با مهارت در شستشوی انواع فرش و رفوگری می باشند. این قالیشویی برترین قالیشویی تهران است. خدمات قالیشویی سه سوت بصورت آنلاین و شبانه روزی است. این قالیشویی کادر ماهر و با تجربه ای دارد، که همه آنها متخصص هستند.در هز زمان و در هر مکانی می توانید سفارش آنلاین قالیشویی داشته باشید.

بیشتر بدانید: شستشوی فرش در محل

کاشانک کجاست؟

منطقه کاشانک یکی از محله های شمالی شهر تهران می باشد. کاشانک در مجاور محله های نیاوران، آجودانیه و دارآباد می باشد. از شمال به ار تفاعات البرز، از جنوب به صاحبقرانیه، از غرب به کاخ نیاوران و پارک نیاوران و از شرق به منطقه  دارآباد ختم می شود. کاشانک در منطقه یک شهرداری تهران می باشد. این منطقه جزو منطقه بالا شهر تهران شناخته می شود.

مراحل شستشوی فرش، قالیشویی در کاشانک :

قالیشویی کاشانک بدون فوت وقت

برای شستشوی فرش های شما مشتریان، در زمان کوتاهی فرش های شما به صورت شستشو وخشک می شود،فرش به صورت کاور درب منزل تحویل می دهد تا رضایت مشتری خود را فراهم نماید.

قالیشویی در کاشانک با بهره گیری از کادری مجرب، متعهد و با تجربه هموراه سعی بر این داشته تا ارائه دهنده بهترین خدمات قالیشویی در منطقه کاشانک و تمامی مناطق شهر تهران باشد.در تمامی مراحل شستوی فرش تکنسین ما نهایت دقت صورت را انجام می دهند تا کوچک ترین آسیبی به فرش وارد نشود.

بیشتر بدانید: براق کردن فرش

شستشوی فرش های ابریشمی و دستباف در قالیشویی کاشانک :

فرش‌ها، به ویژه فرش‌ های دستباف ایرانی، یک اثر گرانبها به حساب می آیند. وقتی شستشو به فرش های دستباف می رسد قالیشویی از حساسیت خاصی برخوردار می شود.چون نخ پشمی که در بافت فرش های دستباف استفاده می شود، باعث بالا بودن کیفیت فرش های دستباف می شود و همچنین فرش های ابریشم با بافت ظریف، لطیف از حساسیت بیشتری در امر قالیشویی برخوردار است، بنابراین لازم است قالیشویی این نوع فرش ها با توجه و دقت به خصوصی صورت گیرد. تکنسین قالیشویی کاشانک با بهره گیری از نوین ترین روش های شستشو و استفاده از بروزترین دستگاه های قالیشویی به صورت تضمینی، شستشوی فرش های ارزشمند شما مشتریان عزیزان را عهده دار می شود. فرش های ابریشم با توجه به ارزشی که دارند با حساسیت بیشتری شستشو می شوند. اینگونه فرش هایی نباید با آب داغ شستشو شوند تا در فرآیند شستشو آسیبی به فرش وارد نشود.

بیشتر بدانید: قالیشویی در تهران نو

قالیشویی در کاشانک

مرحله آبگیری و خشک شدن فرش:

در این مرحله فرش ها بعد از شستشو با دستگاه آبگیری قالیشویی در کاشانک کاملا به صورت اتومات آبگیری می شوند. سپس جهت جلوگیری از آلودگی های محیط مانند گرد و غبار و آلودگی هوا، فرش ها در گرم خانه های مخصوص خشک کن فرش قرار می گیرند.

بسته بندی و کاور فرش ها در قالیشویی کاشانک :

در پایان مراحل شستشو قالیشویی در کاشانک و مرحله آبگیری و خشک شدن، فرش بعد از بررسی و تایید تکنسین ما در قالیشویی کاشانک بسته بندی و کاور می شود تا جهت تحویل به مشتریان در کم ترین زمان ممکن ارسال شوند. قالیشویی کاشانک با سرعت درتحویل فرش ها در کوتاه ترین زمان ممکن تلاش بر جلب رضایت مشتریان خود دارد.

بیشتر بخوانید  قالیشویی غرب تهران

قالیشویی سه سوت در تهران، محله کاشانک خدمات شستشوی فرش، در منزل شخصی شما را به نحو احسنت انجام می دهند.به روش های شست شوی فرش در محل می پردازیم.

بیشتر بدانید: قالیشویی در انقلاب

قالیشویی در محل

بعضی از افراد بنابر دلایلی، تمایلی به انجام شستشوی فرش‌ها در قالیشویی  را نداشته و خواستار انجام شستشوی فرش در محل هستند. از این رو شرکت های قالیشویی خدمات شستشو را در محل مورد تقاضا مشتریان عرضه می نمایند.در این روش یک تا دو نفر (وابسته به تعداد فرش) برای انجام شستشوی فرش در محل توسط قالیشویی سه سوت اعزام خواهند شد و نیاز به ارسال فرش به قالیشویی نیست.

در این روش دستگاه‌های فرش‌شوی شامل ۳ بخش اصلی: آبپاش و مواد شوینده فرش، برس‌ شستشوی متحرک و سیستم مکش قوی می‌باشد. هر کدام از این عملکردهای سه‌گانه دستگاه‌ها سبب راحت‌تر شدن امور شستشو، و شستشوی سریع‌ و باکیفیت فرش‌ها در منزل می شود.

نحوه عملکرد دستگاه‌های شستشو در منزل برای انجام شستشوی فرش در محل به این شکل است که بصورت همزمان با پاشیدن آب و مواد شوینده بر روی سطح فرش، برس‌های غلتکی بر روی سطح فرش می‌چرخند و لکه‌های کثیف و آلودگی‌های فرش را پاک و تمیز می‌کنند. در همان لحظه نیز آب و مواد شوینده بعد از پاکسازی سطوح چرب و کثیف فرش، از طریق سیستم مکش قوی دستگاه مکیده می‌شود و در مخزن آب کثیف ریخته می‌شود.

بیشتر بدانید: روش شستن فرش کرمی

قالیشویی در کاشانک

شستشوی فرش در محل با دستگاه

شستشوی فرش در محل به وسیله دستگاه و مواد شوینده مناسب بافت فرش، در جهت پاک کردن لکه‌های کثیف مورد استفاده قرار میگیرد. دستگاه‌ها به دلیل دارا بودن فناوری‌های به روز کیفیت و سرعت شستشو را افزایش داده‌اند. مجهز بودن دستگاه شستشو به موتور حرکتی باعث یکنواخت کردن مراحل نظافت و کیفیت بالای شستشو می شود.

در واقع استفاده از این روش باعث جلوگیری از رشد باکتری‌ها می شود. در صورتی که شاید با استفاده از روش سنتی نتوانید آلودگی‌های فرش را به خوبی از بین ببرید. یا هنگام شستشوی مواد شوینده از روی فرش به درستی این کار انجام نشود.

همچنین شستشوی فرش در محل با دستگاه به منظور جلوگیری از تغییر رنگ فرش و زرد شدن ریشه‌های فرش انجام می‌گیرد. چرا که دستگاه‌های شستشو فرایند لکه‌گیری، استفاده از پاک‌کننده‌ها و مواد شوینده مناسب برای هر نوع فرش و در آخر آبکشی و خشکشویی فرش را کاملاً دقیق و با کیفیت انجام می‌دهند. تا از آسیب به فرش جلوگیری شود.

بیشتر بدانید: قالیشویی در جردن

سوالات متداول

  • آیا امکان سفارش آنلاین در شعبه کاشانک قالیشویی سه سوت وجود دارد؟

بله شما می توانید در قسمت سفارش آنلاین سایت سفارش خود را ثبت نمایید.

تا در کمترین زمان ممکن همکاران ما با شما تماس حاصل نمایند.

  • آیا در روزهای تعطیل دریافت فرش  از مشتریان انجام می شود؟

بله در تمامی ایام اعم از روزهای تعطیل دریافت فرش امکان پذیر می باشد.

قالیشویی مورد اعتماد مردم در تهران و تایید شده توسط اتحادیه میباشد.

برای بهره مند شدن از سرویس های عالی قالیشویی سه سوت می توانید با اپراتورهای ۲۴ ساعته ی این مجموعه در هر ساعتی از شبانه روز تماس برقرار نمایید تا برای هماهنگی و دریافت قالی ، فرش ، مبل و ….  اقدام کنند.

بیشتر بدانید: قالیشویی در فرمانیه

5/5 - (1 امتیاز)

7 دیدگاه دربارهٔ «قالیشویی در کاشانک»

  1. کارشون خیلی عالیه قالیشویی سه سوت هم قیمتشون مناسبه هم کارشون

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *